4866.nap - 2019-07-21

2019-07-21_17-36-20_20190721_173620.pngKilenc körül keltünk, és délelőtt összeírtam a gofri recepthez (némi extrával!) a hozzávalókat, ugyanis mentünk anyával a Shopmarkba vásárolni és akkor már ott is ebédeltünk. Én persze a szokásos rákhusis tésztát kértem. Az "extra" pedig kétféle - kék és zöld - ételszínezék volt a vásárlásnál, ugyanis kitaláltam, hogy az uzsonna színes gofri legyen!
Délután átjött apa és az xbox-on átnéztük, hogy melyik játék nem kell - és azt letöröltük, hogy egy új játék majd ráférjen. Plusz sikerült pár régebbi játék borítóját is letölteni, és így sokkal szebb a menü...
Utána nekiláttunk a gofri tészta elkészítésének és én a színezésnek... lett fél adag tengerkék és fél adag fűzöld tészta, amit anya ki is sütött. Az íze ugyanaz, de sokkal viccesebb így :)
Hatkor pedig lementünk sétálni a Mamával és neki is vittünk egy sütésnyi zöld gofrit.

4865.nap - 2019-07-20

2019-07-20_12-33-47_20190720_123347.pngMa irtó szuper napunk volt, ugyanis elmentünk a Familyparkba Ausztriába!
Apa keltett reggel, és gyors reggeli, öltözés után már indultunk is a kölcsön kocsival - ami hét személyes - a Botiékért és onnan egyenesen Ausztria felé. Azért kellett a nagy autó, mert jött velünk még a Tara is, és így pont meg is telt a kocsi. Szerencsére útközben semmi különös nem volt (egy őrült mercis kivételével) és a tervezettnél is gyorsabban ott voltunk a parknál. Még sor sem volt a pénztáraknál, így szinte azonnal bent voltunk és rávetettük magunkat  a játékokra :)
Hatalmas ez a park, de a kedvenceinket már tudtuk kábé, hogy merre vannak, és hát a nagy kedvenc a Patkányvasút... útközben oda persze kipróbáltunk pár attrakciót, de azért a hullámvasutak a legjobbak! 2019-07-20_17-19-02_20190720_171902.pngUgyanis miután mentünk a patkányossal - ami szuper volt - már sétáltunk is át a másik, nagyobb hullámvasúthoz, amit mi csak unikornisosnak hívunk (valójában egy római harci szekér akar lenni) és hát az is fantasztikus volt, ez még gyorsabb, még durvább kanyarokkal és a tetejéről még a Fertő-tó is látható - pár másodpercig, amíg le nem robog a mélybe... Na és persze a többi játék is szuper volt: a polipnál csurom vizesek lettünk, de hamar megszáradtunk és ott is ebédeltünk, a csúszdák nagyon jók, a kisvonat aranyos, mint a többi hasonló és a mesepark is vicces, főleg a köpködő vécéző bácsi és a szintén köpködő múmia is :) a varázstükröknél pedig dőltünk a nevetéstől. Délután felé szerencsére egyre kevesebben voltak a parkban, és már nem is nagyon kellett sorba állni, úgyhogy a szabadesés játékokra egymás után többször is felültünk, aztán lassan már záróra volt, így sajnos indulni kellett haza...
Útközben még megálltunk egy Billában kicsit bevásárolni érdekes osztrák ételeket, italokat, és nagyon hamar hazaértünk, kilenc körül. Fáradtan, de boldogan :)

4864.nap - 2019-07-19

2019-07-19_15-03_67442447_379825602738079_7293441509032984576_n.pngReggel fúrtak-faragtak a szomszédban, de sikerült visszaaludnom és végül tíz után keltem csak fel. Reggelizés után játszottunk egy Áll-az-alkut apával és rengeteget nyertem: 7.9 milliót! Kér hogy csak játék...
Utána Fifázhattam még egy órát, mert elég volt dél után haza indulni, átöltözni és átmenni a Botiékhoz. Hogy miért? Mert a Kriszti elvitt miket a Trófeába a Boti szülinapja alkalmából. Itt az a jó, hogy akármennyi szusit ehetek! Végül egy húsleves után 22 szusit tudtam megenni...
Aztán hoztak a Botinak egy tortát is, de addigra már annyira jóllakott mindenki, hogy inkább fel se vágtuk, hanem elhoztuk.
Na de a haza út, az nem volt problémamentes ugyanis égve maradt a lámpa a kocsin és lemerült az akksi... végül egy autós pizzafutár segített és bebikázta a kocsinkat, úgyhogy haza tudtunk jönni, illetve én még felmentem vissza a Botiékhoz és játszottunk estig. Közben apa is idejött és végül nyolckor ő hozott haza, itthon pedig együtt néztük a tévében az Áll az alkut.

4863.nap - 2019-07-18

2019-07-18_14-40-08_20190718_144008.pngDélelőtt nem csak Fifáztam, de Áll-az-alkut is játszottam apával, ebédelni pedig a Dzsungel pizzériába sétáltunk el. Szerencsére kevesen voltak és hamar megkaptuk a rendelést: apa pizzát kért, én pedig tenger gyümölcseis tésztát, ami majdnem olyan jó volt, mint a minap Artemidában.
Miután hazasétáltunk, délután még több Áll-az-alku menetet játszottunk és előszobafocit is, vacsorára pedig megettem a tészta maradékát, amit becsomagoltattunk ebédnél.
Este pedig együtt megnéztük a Rio2-őt.

4862.nap - 2019-07-17

2019-07-17_22-01-32_img_6009.pngReggel anya korán ment dolgozni, én fel is ébredtem, amikor indult, de inkább visszaaludtam még és csak kilenc után keltem fel. Reggeli után délelőtt főleg Fifáztam és ma korán hazaért anya, úgyhogy ő sütött négysajtos pizzát ebédre.
Délután folytattam a meccseket és amikor meguntam, autóztam a nagyszobában.
Meló után jött apa és pont észrevettem az ablakból, úgyhogy nyitottam neki az ajtót, és hamar összepakoltunk, és már indultunk is Gyömrőre, mert 2 napig nála leszek. Előbb még bementünk a teszkóba gyorsan bevásárolni, aztán vettünk csirkefalatokat a börgerben vacsorára és utána mentünk Gyömrőre. Itt is játszottam kicsit és megnéztük a Gru3-at apával, utána pedig egy Áll az alkut játszottunk még fürdés és alvás előtt.

4861.nap - 2019-07-16

2019-07-16_18-03-10_20190716_180310.pngHát ma nem sok lépést tudott számlálni az okosórám, mert csak ebédelni mentem át a Mamához, amúgy itthon voltam. Na de még előbb a délelőtt: tulajdonképpen ébredés és reggeli után elkezdtem Fifázni és délig azzal játszottam. Aztán átmentem a Mamához és vittem a mirelit túrós derelyét, amit vaníliás-cukrosan csinált meg nekem a Mama és így még finomabb lett.
Délután itthon tovább játszottam, amíg apa hazaért, akkor vele játszottam és a mai plüss-mese után megnéztem újra a Shazam!-ot, mert elhozta ide is apa.

4860.nap - 2019-07-15

2019-07-15_16-58-02_20190715_165803.pngReggel akkor keltem, amikor anya elindult az SZTK-ba valami leletért, és épp befejeztem a reggelit mire hazaért (na jó kicsit még nyűglődtem amúgy az ágyban...).
Mielőtt anya elindult dolgozni, még megrendeltük az ebédemet, ami ma szushi volt és már egyedül fogadtam a futárt és adtam neki borravalót is, amit meg is köszönt :)
Ebéd közben hárman is hívtak: az Ani a Mamát kereste, a Mama, hogy menjek át segíteni és ebédelni (ez utóbbi már ugyebár nem volt aktuális) és anya, hogy vigyem utána a vizét, amit a hűtőben felejtett. Ebéd után tehát előbb a vizet vittem be az oviba és onnan mentem segíteni a Mamának ruhákat a szekrénybe/ből pakolászni, mert ő még nem mászhat létrára.
Utána hazajöttem és játszottam, amíg apa hazaért, mert utána vele játszottam és közben anya is hazaért, úgyhogy hatkor együtt mentünk le a Mamával kutyát sétáltatni.