4775.nap - 2019-04-21

2019-04-21_13-42-12_20190421_134212.pngMa jó nagyot aludtam, tízkor keltem, úgyhogy már nem sok időm maradt játszani és már indultunk is Újpestre a Klári mamához. Jól meglepődtünk (főleg apa), mert ott volt apa unokatesója Németországból, a Norbi és a barátnője (aki csak németül tud). Apa és a Norbi már több mint egy évtizede nem látta egymást, úgyhogy sokat beszélgettek.
No és persze ebéd is volt, nem is akármilyen! Szuperfinom húsleves és kétféle hús, háromféle körettel... Hát azt hiszem mindenki eléggé jóllakott! Ebéd után nem sokkal azért kértem, hogy desszertnek jöhet a torta, amit a múlt héten kértem és így is lett, volt gyertya, tűzijáték, minden, és a torta is nagyon finom volt.
Nem sokkal utána a Norbiék mentek, és lassan mi is, de előbb még meglocsoltuk a Mamát, aztán még hazafelé menet a Julika nénit is.
Itthon épp megrendeltük a jövő heti ebédemet, amikor feljött a Kriszti és hozott nekem néhány ruhát, amit a Boti kinőtt, aztán még játszottam apával és hatkor lementünk anyával kutyát sétáltatni.

4774.nap - 2019-04-20

2019-04-20_13-00-24_20190420_130025.pngReggel magamtól keltem kilenckor, de még türelmesnek kellett lennem, mert csak később tudtunk elindulni az Aquaworld-be, mert tegnap a Kefírnek kullancs ment az orra mellett a szőrébe és a Boti még elvitte állatorvoshoz, aztán még ők mentek vásárolni is, és így végül délben indultunk csak el, de fél óra alatt, pont egyszerre odaértünk és megérte a várakozást :)
Mivel így már a fél nap elment, ezért 3 órás jegyet vettünk, és ezt a három órát alaposan kiélveztük! Minden fontosabb csúszdát kipróbáltunk, apa megpróbált lépést tartani velünk, anya és a Kriszti pedig a kinti medencében relaxáltak addig :) Na jó, mi is kimentünk egyszer hozzájuk labdázni, hogy mégse legyen annyira nyugtuk, de aztán már mentem is 2019-04-20_13-34-13_20190420_133413_0.pngAnnával az UFO és a szivárvány nagy csúszdákra, mert ott lehet dupla úszógumival lecsúszni és az irtó klassz.
Hamar elrepült az idő és mi apával Gyömrő felé vettük innen az irányt. Ebédelni (kicsit késői ebéd) bementünk az Auchan éttermeibe, és az ottani kínaiból választottam és nagyon jól laktam és még egy spéci kínai aloe-verás üdítőt is választhattam.
Gyömrőn pedig játszottunk apával és este megnéztük a Rango rajzfilmet, mert azt még nem látta egyikőnk se. Utána már elég álmosak voltunk, úgyhogy mentem fürdeni és aludni.

4773.nap - 2019-04-19

2019-04-19_12-22-24_20190419_122224.pngA reggel valahogy turbó gyorsan elszaladt, és már jött is apa, én meg turbó gyorsan megreggeliztem és fogat mostam, mert már indultunk is a Botiékkal együtt kirándulni!
Hamar odaértünk Pilisborosjenőre, a Nagy-Kevély tövébe. Az autókat leparkoltuk és nekivágtunk a hegynek...
Az első úti célunk az Egri vár másolata volt, amit az Egri csillagok filmhez építettek. Sajnos bemenni már nem szabad a várba, de körbe lehet sétálni és itt kicsit meg is pihentünk, mielőtt tovább mentünk volna.
2019-04-19_12-48-33_20190419_124833.pngA következő célunk a "Teve szikla" volt, ami az egyik irányból tényleg teve alakú dupla szikla, amire fel is másztunk, ha már ott voltunk.
Ezután következett a legnehezebb része a túrának, ugyanis felmentünk a Nagy-Kevély tetejére, a kilátó ponthoz. Nagyon meredek kaptatók vezetnek oda, úgyhogy jól elfáradtunk mire felértünk! A kilátás viszont nagyon szép volt innen, és persze itt is megpihentünk, ettünk, ittunk, aztán visszaindultunk az autókhoz. Hát még lefelé sem volt egyszerű a sziklás úton lejutni, vigyázni kellett, hogy el ne essünk...
2019-04-19_12-24-12_20190419_122412.pngMég megálltunk Pilisborosjenőn egy játszótér mellett a büfénél és vettünk jégkrémeket, aztán jöttünk Kispestre haza.
Összepakoltuk a cuccomat Gyömrőre és már indultunk is apával, és miután megjöttünk, apa kisütött kétféle pizzát: sonkás-gombásat és egy új fajtát, pizza-pollót, ami csirkehúsos és mind a kettő nagyon finom volt (nameg már jó éhesek is voltunk...).
Este persze az Exatlon döntőjét néztem.

4772.nap - 2019-04-18

2019-04-18_15-48-54_20190418_154854.pngSokáig aludtunk anyával és már jött is a Dorina, miután megreggeliztünk, mert délelőtt mi vigyáztunk rá. Előbb átmentünk a Mamához és vele sétáltunk egy kicsit, mert már ő is tud - igaz bottal - de sétálni az utcán. Közben a Dömét az Ani sétáltatta. Miután hazajöttünk, segítettem a Dorinának a matek leckében (irtó érdekes az elsős matekkal szembesülni!), aztán őt hazavitték, én pedig anyával elmentem a Shopmarkba ebédelni és vásárolni. Ebédre a szokásos ottani kedvencemet a kínaiból a rákhúsos tésztát kértem.
Nem sokkal azután hogy hazaértünk, már jött apa is, mert korábban elengedték a munkából. Így legalább többet tudtunk játszani :)
Este ismét átmentünk a Mamához, mert mi vittük le a Dömét sétálni.

4771.nap - 2019-04-17

2019-04-17_17-05-41_20190417_170541_0.pngÚgy volt, hogy ma írjuk meg a matek témazárót a százalék számításból, de aztán Péter bácsi mégse íratta meg velünk, mert nem akart a szünet előtti napon ilyen szigorú lenni. Én mondjuk nem is nagyon bántam volna, mert szerintem egy potya ötös lett volna, mivel jól megy a százalékolás...
Délután a szokásos volt, illetve nem egészen, mert kivételesen ma is mentem gyógyúszásra. Igen ám, de kiderült, hogy szerdán háromtól négyig van és nem négytől ötig... azért persze bemehettem és úszhattam, csak egy másik csoporttal, és a végén volt sprint verseny is gyorsúszással :)
Apa pedig átvariálta  a délutánját, hogy oda tudjon jönni ötre és persze ma is kaptam egy fagyit ;)

4770.nap - 2019-04-16

2019-04-16_17-40-37_20190416_174037.pngIrodalomból kiosztották a múltkori témazárót a Toldiból és úgy lett, ahogy tippeltem: két kisebb hibám volt csak és így ötös lett :) Angolon csak ismételtünk az összevonás miatt, és technikából csak én vittem quilling papírt, mert azért nem annyira könnyű ilyet beszerezni... még jó, hogy én sokat hoztam, mert különben igen bajosan készítettünk volna húsvéti képeslapot belőle...
Délután szokás szerint a Mamához mentem az ebédért, itthon megettem, kicsit játszottam és mentem az usziba a gyógyúszásra, ami ma elég nehéz volt mindenféle trükkös gyakorlattal fűszerezve.
Az usziban már várt apa , és ahogy megbeszéltük, rögtön mentünk a Zilába, hogy megrendeljük a tortámat. Még jó, hogy én is mentem, mert az epres-sajtkrémes tortára nem lehetett képet kérni marcipánból, úgyhogy végül nyolc angry-birds marcipánt választottam rá ;) Ha már ott voltunk, természetesen fagyiztuk is apával...

4769.nap - 2019-04-15

2019-04-15_17-42-58_20190415_174258.pngReggel anyával mentem suliba, mert ő ment amúgy is közértbe és így legalább tudtam neki mondani, hogy miket vegyen nekem reggelire és vacsorára :)
Ma egy egész könnyű napunk volt: osztályfőnöki után ének (dolgozatot írtunk de irtó könnyű volt szerintem), aztán egy laza töri után két tesi jött. Az elsőn fociztunk és a mi csapatunk nyert 8:6-ra, a másodikon rendes tesi volt, sok játékkal - klassz. Végül egy matek óra jött, de ott is csak a százalék számítással mentünk tovább.
Suliból előbb a Mamához mentem fel az ebédemért, amit itthon ettem meg és aztán forma-1 időmérőt játszottam a nagyszobában. Aztán jött anya és épp indultunk át a Mamához, hogy levigyük a Dömét, amikor apa is hazaért, így ő is jött velünk legalább, aztán én apával hazajöttem a séta után és megírtuk az angol leckét, mert abban kellett egy kicsit apa segítsége is...