4138.nap - 2017-07-23

2017-07-23_17-32-44_20170723_173244.pngTegnap sikerült lebeszélnem anyát arról, hogy ma a Kincses-szigetre menjünk, így apa reggel hazahozott és tudtam nézni az úszás versenyeket. Ebéd után nem tudtam megúszni, hogy el ne menjek anyával a KÖKIbe ruhaboltba, és a teszkóba. Na jó, ez kibírható volt, mert innen a Csilláékhoz sétáltunk és onnan pedig a Decathlon-ba, meg új Ikea-ba. A jó rész még csak ezután jött, ugyanis elmentünk a reptérhez, a "gépmadár megfigyelőhöz" ahol a fejünk felett repültek el a leszálló gépek! Itt találkoztunk az Esztiékkel is, akik szintén eljöttek repcsiket nézni :)
Miután estefelé hazaértünk, néztük tovább az úszásokat és végre van magyar érem is!

4137.nap - 2017-07-22

2017-07-22_13-34-03_20170722_133403.pngMa irtó sokáig aludtam (tízig) mert itt apánál klassz csendes még ilyenkor is a szobám. Nagyon nem is reggeliztem, mert akkor nem tudtam volna délben a Mamánál a finom ebédből rendesen enni, ami nagy hiba lett volna, mert brokkoli krémleves és rántott husi volt kukoricás rizzsel.
Ebéd után megnéztük dévédéről a Monopoli nyaralásunk képeit és videóit, aztán felköszöntötték a Mamáék apát a szülinapja alkalmából ami pár nap múlva lesz és volt irtó fincsi málnás gyümölcstorta, amit a  Mama sütött.
Miután visszaértünk apához, játszottunk együtt és még délután megnéztük a Lego Batman filmet, aztán autóztam és együtt néztük még estig az egyik focimeccset a tévében, ami engem jobban érdekelt ugyan mint apát, de hát ez van :)

4136.nap - 2017-07-21

2017-07-21_11-22-11_20170721_112211.pngReggel inkább átmentem a Mamához, minthogy anyával megint elmenjek vásárolni meg fodrászhoz... Annál sokkal jobb program a vizes vébét nézni.
Délelőtt pedig eljött velünk a Boti a repülő szimulátoros helyre, amit anya kapott ugyan ajándékba, de amikor meglátta a sok kapcsolót, inkább átengedte a Botinak a pilótaságot. Amúgy vicces volt a "repülés", főleg amikor kicsit megkergült a számítógép és esti üzemmódban az ég közepére tett minket, zuhanás közben és le is zuhantunk...
Hazafelé még felmentünk a Mamához ebédelni és itthon épp meg tudtam még nézni a Turbót mire apa megjött értem.
Gyömrő felé menet megálltunk vacsorázni és este volt előszoba foci is, meg mese a plüssökkel :)

4135.nap - 2017-07-20

2017-07-20_13-34_20216450_1459065644182563_1943840253_o.pngReggel elmentünk anyával a piacra vásárolni és akkor még nem is sejtettem, hogy milyen klassz lesz a folytatás!
Ugyanis eljött értem a Kriszti és a Botival és Annával együtt elmehettem velük a Trófea étterembe megünnepelni a Boti szülinapját. Itt annyit lehet enni, amennyit csak akarsz (vagy bírsz...) és mivel volt például többféle szusi így én főleg azt ettem (még rákos sushi is volt!)
Hazafelé megbeszéltük, hogy feljön Anna hozzánk, amíg a Boti edzésen van, így legalább én sem unatkoztam délután. Apa is jött munkából és persze így ma volt ismét plüssökkel Celeb vagyok... aztán hatkor lementünk a Mamával kutyát sétáltatni, de pont jött a Kriszti az Annáért és ismét velük mehettem a Botiért az edzésre...

4134.nap - 2017-07-20

2017-07-19_14-04-17_20170719_140417.pngSajnos reggel el kellett búcsúznunk a tengertől, mert indultunk haza. Két különböző vonattal jutottunk vissza Bariba, ahol az állomáson tízóraiztunk és terv szerint, időben a reptéren is voltunk. Sajnos itt ezen a reptéren kisebbek a duty-free boltok, de azért tudtunk venni különleges édességeket :)
A repülés két okból volt érdekes most: egyrészt a Botit felköszöntötték a szülinapja miatt, és a pilóta bácsi is tök viccesek mondott mindig be.
Nagyon hamar megérkeztünk Budapestre és busszal zötykölődtünk vissza a Kökiig, onnan apa autóval elhozott a Mamáig, és ő még hazavitte a cuccokat, csak utána jött ő is át értünk. Addig én legalább tudtam Kefírezni, mivel a Botiék is pont velünk egy időben értek ide a Mamához érte, csak ők aztán mentek haza, de mi is nemsokára, amikor apa átjött.
Miután hazasétáltunk, apa ment tovább Gyömrőre, én pedig letöltöttem a hétvégi forma-1 időmérőt és versenyt...

4133.nap - 2017-07-18

2017-07-18_10-27-34_20170718_102734.pngA mai az utolsó teljes napunk itt a tengerparton, szóval megpróbáltuk alaposan kiélvezni minden percét, és szerintem maximálisan sikerült is:
Reggelizés után lementünk a partra, lecipeltük a strand cuccokat és azokkal lestoppoltuk a legjobb helyet, amíg még kevesen voltak mások. De nem is maradtunk itt, hanem elmentünk az óváros elejébe a part melletti kis kávézóba, ahol a Kriszti és apa kávéztak, és addig mi lemehettünk a sziklákhoz a hullámokat nézni. Képzeljétek, épp jött egy hatalmas teherhajó a kikötőbe, és mi integettünk nekik, a kapitány pedig visszadudált! Persze jó vizesek lettünk egy idő után a felcsapó hullámoktól, de egyáltalán nem bántuk, pláne mivel a Boti meg én a kávézás után visszamehettünk  a partra amíg a "lányok" elmentek ruhaboltokba a belvárosba.
Ma kicsit nyugodtabb volt a tenger, így bőven ki tudtuk próbálni a felfújható fánkot és perecet, nomeg a banánt (csupa felfújt étel). Egészen estig lent is maradtunk fürdeni, épp csak ebédelni mentünk a közeli kis étterembe pizzát.
2017-07-18_16-07-55_p1070229.pngVacsorázni pedig ismét egy új étterembe mentünk és én persze a Botival együtt tengeri mindenfélét ettem tésztával és nagyon fincsi volt. Estére jól elfáradtunk, úgyhogy annyira nem is bántuk, hogy ma korán kellett lefeküdni, mert holnap már sajnos reggel indulunk haza :(

4132.nap - 2017-07-17

2017-07-17_18-23-18_20170717_182318.pngMa lejártuk a lábunkat - de jó volt!
Reggel ismét a kis közértbe mentünk reggelit venni, és természetesen a teraszon reggeliztünk.
Délelőtt lent voltunk az utca végi parton és ma tényleg hatalmas hullámok voltak! Állítólag éjjel vihar is volt, de azt én átaludtam, viszont a tenger még úgy látszik nem fejezte be a vihart és klassz tajtékos hullámokat küldött a partra.
Négy óra felé feljöttünk zuhanyozni és átöltözni ugyanis a Dorkáékkal együtt elmentünk vonattal Polignano a Mare-ba, ami csak egy megálló innen. Ez is egy part menti kis város nagyon szép óvárossal és mivel itt hatalmas sziklafal a tengerpart ezért őrült szél fúj minden kis utca végében ami a tenger fölött ér véget. 2017-07-17_20-02-23_20170717_200223.pngEgy két helyen le lehetett menni a sziklás partra, de ott is nagyon fújt a szél. Szerencsére a városban bent jó idő volt és tudtunk fagyizni is :)
Az esti vonattal visszajöttünk és az óvárosban ettünk vacsorára pizza szeleteket és még beugrottunk a Dorkáék szállását megnézni,  ami egy fura ház: 4 emelet magas viszont minden emelet csak egy szoba. De nem maradtunk csak pár percig, mert már fáradtak és álmosak voltunk, úgyhogy hazasétáltunk és mentünk aludni...

4131.nap - 2017-07-16

2017-07-16_13-56-48_20170716_135648.pngReggel szokás szerint a teraszon reggeliztünk de mára szuper program lett kitalálva: taxival elmentünk Fassano-ba a zoo-safari és vidámparkba! A park saját buszával mentünk körbe és ahol lehetett, ott kinyitottuk az ablakokat és próbáltuk megsimizni az állatokat amik odajöttek  (az oroszlánnál például csukott ablakkal mentünk...) Egy óra alatt végig mentünk az állatkerti részen és utána átsétáltunk a vidámparkba. Na ez ám a szuper hely! Csupa klassz játék! Több nagyon jó hullámvasút is van, ezeket többször is kipróbáltuk, még azt is amelyik egy farönknek kinéző csónakkal megy körbe és közben fel és le. De a legjobban az tetszett amelyikben fent volt a sín és onnan lógott le szék mert az meg ki is lengett oldalra miközben száguldott! 2017-07-16_18-07-58_p1070061.pngEbédre pizza szeleteket ettünk és még elmentünk a jegesmedvékhez egy fura kis magasvasúttal. Aztán indulni kellett már mert Vincenzo a taxis várt ránk és visszahozott Monopoliba. Átköltöztük és rögtön lementünk a partra, ahol hatalmas hullámok fogadtak minket. Estig nem is nagyon jöttünk ki a vízből olyan szuper volt. Persze vacsorázni azért mégis csak kijöttünk... Ma egy part menti étteremben ettünk, én ismét érdekeset: csavart gnocchi tésztát rákokkal.
Annyira elfáradtunk a vacsora végére hogy már  ott az asztalnál majdnem elaludtunk... de még hazavonszoltuk magunkat és amint ágyba kerültünk már aludtunk is...

4130.nap - 2017-07-15

2017-07-15_11-56-40_p1060882.pngReggel elsétáltunk a közeli kis közértbe és vettünk reggelire mindenféle finomságot. Én például ma friss zsemlét ettem vajkrémmel és egy egész zacskó mozzarellát. Kellett is az energia mert szinte egész nap a parton voltunk! Délelőtt itt az utca végében de az elején a sziklás részen ugyanis épp csendes volt a tenger és lehetett búvárkodni. Gyönyörű a sziklás tenger alattunk! A Boti tálalt remeterákokat is. Először csak szép kagylónak tűntek de egyszercsak kidugta a lábait a rákocska és a hátára kapta a kagylót és indult vissza a tengerbe. Aztán apa felfújta a perecet és a fánkot és átmentünk a homokos részre játszani. Dél után visszamentünk átöltözni a házba és mentünk tovább ebédelni az óvárosba. Egy kedves olasz bácsi éttermébe ültünk be aki tudta - miután elmondtuk neki hogy magyarok vagyunk - hogy majdnem ugyanolyan a zászlónk csak el kell fordítani. Az ételük is nagyon fincsi volt! Én "pasta frutti di mare" azaz tészta tengeri mindenfélével ettem. 2017-07-15_15-00-22_20170715_150023.pngMég egy kicsit mászkáltunk az óvárosban aztán lementünk egy másik hasonló kis strandra ahová a Dorkáék mentek. Itt is klassz hullámok voltak és majdnem estig itt maradtunk.
Este besétáltunk a belvárosba körülnézni de semmi különös nem történt és vacsorára pizza szeleteket illetve olyasfélét ettünk miközben az óvároson keresztül hazasétáltunk.

4129.nap - 2017-07-14

Címkék: Monopoli 2017

2017-07-14_10-10-42_20170714_101042.pngReggel jött apa , addigra mi már útra készen vártuk és már indultunk is a KÖKI- hez a 200E buszhoz. Ott vártuk meg a Krisztiéket és együtt zötyögtünk ki a reptérre. A dutyfree bolt most is szuper volt de majd inkább hazafelé vásárolgatunk majd... Amint lehetett becsekkoltunk és igy hamar a gépen találtuk magunkat. A repülés most is szuper volt és minden gond nélkül megérkeztünk Bariba. Igaz leszállásnál jól odavágta a gépet a pilóta... Itt a reptéren csatlakoztak hozzánk a Dorkáék és két vonattal, átszállással hamar megjöttünk Monopoliba. Itt külön váltak útjaink velük mert mi másik szálláson leszünk.  Megkerestük az irodát ami a szállást kiadja és egy bácsi át kísért minket az apartmanba. Szép a lakás és tartozik hozzá egy terasz is. 2017-07-14_17-53-06_20170714_175306_0.pngPesze nem sokat vacakoltunk hanem fürdőruhát öltöttünk és lesétáltunk a tengerpartra. Hű de klassz a tenger!!! Szuper hullámok fogadtak minket és estig ki sem jöttem szinte a vízből.
Este besétáltunk az óvárosba és ott vacsoráztunk. Én egy irtó fincsi tenger gyümölcsei pizzát. Utána fagyiztunk is miközben sétáltunk. A part mentén is sétáltunk még úgyhogy jól elfáradtunk és hazaérve már mentünk is lassan aludni.