3933.nap - 2016-12-30

2016-12-30_14-14-00_messenger_vr.pngReggel jó sokáig aludtunk, és én rögtön elkezdtem a fifával játszani, mert nehogy aztán már ne legyen rá időm... Közben meg is reggeliztem és átjött az Ani, mert hozott a Krisztiről régi képeket, amiket én lefotóztam és elküldtem a Botinak, aki továbbküldi majd, de ez meglepi, szóval csssss!
Utána lementünk vásárolni a kisteszkóba és én ismét túrós derelyét kértem ebédre, amit rögtön meg is főzött nekem anya amikor hazaértünk. Épp befejeztük az evést, amikor apa is megjött, mert ma korábban hazaengedték a munkából. Így legalább ismét egy hosszabb Padlizsán-foci és még gomb-szépségverseny is volt ma, mielőtt mentünk volna hozzá Gyömrőre.
Itt pedig mindketten elkezdtünk zenéket válogatni  a holnapi buliba, ugyanis lesz ismét zene-kitalálós játék :) Utána a forma egyes könyveimet elemeztük ki és este még a Spongya Bobos filmet is megnéztük, ami közben megvacsoráztam, és a film után mentem zuhanyozni és aludni.

3932.nap - 2016-12-29

2016-12-29_15-36-47_20161229_153647.pngReggel apa is átjött segíteni a lakást kicsit ideiglenesen átalakítani, ugyanis jöttek ma az ablakosok és kicserélték a régi ablakokat szép új, redőnyös ablakokra. Na de előbb... Szóval reggel apa letakargatta a tévéket, elpakolta a laptopot, wii-t, stb, aztán az egyik ablakos bácsival a hálóban az ágyat oldalára fordította, és ő ment is dolgozni, a bácsik pedig nekiláttak a régi ablakoknak és kivették a tokjából sorba mindet. A Mama is átjött segíteni, és én dél előtt átmentem hozzá, ott olvasgattam, főleg az új forma 1 - 2016-os könyvemet, aztán ebédeltünk és visszajöttünk. Az új ablakok sorban a helyükre kerültek, én meg addig autózgattam és végül mindennel végeztek a bácsik és elmentek. Hogy én is segítsek valamit, a nagyszobát vállaltam, hogy felsöpröm és felmosom... Közben apa is hazaért és segített visszarámolni, aztán még egy focis mesét is kértem tőle mielőtt hazament, én pedig wii-ztem, és este néztük az Észbontókat, mert hihetetlenül vicces, hogy milyen buta emberek vannak...

3931.nap - 2016-12-28

2016-12-28_12-01-27_20161228_120127.pngSajnos reggelizés után el kellett köszönni a szállodától, véget ért az all-inclusive pihenés :(
De nem hazafelé vettük az irányt, hanem Ausztria felé, ugyanis havazást ígértek a sípályák felé. Egész jól át is értünk a határon és egy órát mentünk a hegyek felé, aztán elkezdett egyre jobban havazni és már csak fél órára voltunk kábé a sípályától, amikor a Kriszti autója - pontosabban a gumik - nem tudtak tovább menni, a havas hegyi úton meg kellett állni, mert már csak csúszkált az autó. Apának kellett átülni és megfordulni vele, annyira csúszkált szegény. Így sajnos a síelés elmaradt. De hogy ne maradjunk havas élmények nélkül, a következő város után félreálltunk egy klassz havas domboldalnál és egy irtó jót hógolyóztunk és hóembert is építettünk, meg persze csurom vizesek lettünk :)  2016-12-28_13-06-18_20161228_130618.pngEz mondjuk csak azért volt nekem probléma, mert hiába vettem át száraz ruhát, a következő megállónál, a Kirschlag-i várnál már irtóra fázni kezdtem. A vár talán érdekesebb is lett volna, ha nincs olyan hideg, végül apa rám adta a kabátját, ő meg a sínadrág plusz kötött pulcsiban úgy nézett ki mint egy favágó :) Igazán akkor melegedtem ismét át, amikor a kis falu éttermébe beültünk és ittam egy forró teát és ettem egy frittatensuppe-t, ami palacsintatésztás leves és irtó fincsi volt. Még egy kis darab wiener snitzel is belém fért amikor már kiolvadtam :) Miután jól laktunk, indultunk haza és végül hatra haza is értünk.
Szerencsére Hörike is várt minket az előszobában a szuperketrecében, én pedig azonnal levetkőztem és bekapcsoltam a wii-t, hogy végre játsszak a fifa15-el egy jót...

3930.nap - 2016-12-27

20161227_104421.pngMa is jó sokáig aludtam, és ébredés után rögtön mentünk reggelizni, aztán átöltöztünk fürdőruhába és irány a medence! Kint szépen sütött a nap, csak fújt a szél, de ez minket nem zavart mondjuk. Délig egyfolytában játszottunk a medencékben aztán ebédeltünk és elmentünk körülnézni a Kőszegi várba. Mi gyerekek eleinte inkább a szállodában játszottunk volna, de végülis jó volt mászkálni és a várban a marcipán kiállítás is érdekes volt. Négykor vissza indultunk, de én a Botival még elmehettem a dombokhoz bot-dobálósat játszani, mert az tök klassz játék.
Amikor apa szerint már elég hűvös volt a kinti játékhoz, bementünk és 20161227_145814.pnguzsonna után társasoztunk még a szobánkban, mielőtt visszamentünk volna a medencékhez egy kis esti fűrdőzésre. Hű, nagyon szuper volt így este pancsolni, mert már nagyon kevesen voltak, és lehetett pancsolni, nem szóltak ránk percenként. Még apa is dobált minket a kinti medencében, csak már kezdett hideg lenni, így bementünk és képzeljétek, találtunk egy gazdátlan labdát, amivel egy órát tudtunk labdázni! Tök jó volt!

3929.nap - 2016-12-26

20161226_101740.pngJó sokáig aludtam, pedig azt terveztük a Botival, hogy nyolckor lemegyünk reggelizni... Na ebből kilenc óra lett, de sebaj, az svédasztalok tele voltak még étellel :) Miután jól bereggeliztünk, lementünk a medencékhez és rögtön egy halpedikűrrel kezdtünk, mert az irtó vicces :) Csikis volt!
Utána apával kimentünk a kinti medencébe mert ott lehet olyat játszani, hogy apa ledob egy kavicsot az aljára és mi versenyt úszunk érte. Jó játék!
Ebédeltünk is a pancsolás után, és levezetés gyanánt elsétáltunk a közeli rétre, ahol a kis dombokon szuper jót játszottam a Botival: egy bottal kellett eltalálni egymást, de csak onnan lehetett dobni, ahová a bot esett.
20161226_173912.pngA szállodába visszaérve fagyiztunk uzsonnára és még visszamentünk a fürdőbe játszani. Hatkor felmentünk, mert lassan lehetett már menni vacsorázni. Képzeljétek, végre volt mákos guba! Persze előtte ettem halat és sült husit is, de az volt a desszert és fincsi volt. Utána "fényszobrászat" volt kiírva lent a játszó szobában, de tök béna volt, ezért inkább csocsóztunk és léghokiztunk, aztán végre kilenc óra lett és lementünk bowlingozni. Nem ment túl jól ma a játék, mert fura domború a pálya és folyton oldalra gurult a golyó, vagy hibát jelzett a gép, pedig nem is volt igaza!