3750.nap - 2016-07-31

Címkék: balaton

2016-07-31_p1060628.jpgMa strand-nap volt!
Reggeli után lesétáltunk a strandhoz (apa kocsival levitte a nagy halom cuccot), nagy sorbanállás után bejutottunk és most egy távolabbi részhez mentünk, hátha ott nem bagóznak (de, ott is bagóztak egy páran, pedig tilos...), de rengeteget voltunk úgyis a vízben :)
Ma sajtos-tejfölös lángost ettünk ebédre és ez is fincsi volt , aztán újabb fürdőzése következtek kb ötig, mert akkor feljöttünk a házba fürdeni és átöltözni, mert hatra mentünk vacsorázni étterembe.
Nagyon fincsi volt a paradicsomleves, meg a rántott husi is.
Innen pedig lementünk sétálni a partra, 2016-07-31_p1060692.JPGés elsétáltunk a szabadstrandig, közben néztük a szép házakat, ott hintáztunk kicsit , és visszasétáltunk, de itt már csak átöltözés, fogmosás és alvás következett...

3749.nap - 2016-07-30

Címkék: balaton

2016-07-30_11-57-05_dsc_0035.JPGReggel alighogy felébredtem, már indultunk is a Balcsira. A ház előtt már ott voltak a Csilláék is, de ők más úton mentek, úgyhogy csak a Siófoki mekinél találkoztunk velük ismét, mert ott reggeliztünk.
Utána elmentünk a házhoz és bevihettük a bőröndöket, aztán lementünk a strandra. Na ott nagyon klassz volt, egészen délutánig ott voltunk, ott ebédeltünk pizzát ami egész finom volt és sokszor bementünk a Balcsiba is.
2016-07-30_dsc_0009.JPGDélután megérkeztek az Esztiék is és velük is bementem pacsolni, aztán öt körül visszajöttünk a házba. Lezuhanyoztunk és bementünk Siófokra a sétálóutcába palacsintázni és jégkását inni. Hazafelé még a teszkóba is bementünk vásárolni, de gyorsak voltunk mert már zárt az áruház.
Visszaérve a házba már csak fogmosás jött és apa Padlizsánmeséje, aztán már aludtam is...

3748.nap - 2016-07-29

2016-07-29_dsc_0093.JPGNa végre, ma jó idő volt, és el tudtunk menni a Tarzan-parkba! Mindent ki tudtam próbálni, mivel egyre melegebb lett és így még a vizes játékokat is ki lehetett próbálni és még jól is esett a pancsolás :)
Nem maradtunk túl sokáig, mert tudtuk, hogy apa még négy előtt jön értem - és így is lett, miután hazaértünk és ebédeltünk, már jött is, ugyanis rögtön mentünk a Kopaszi-gátra az IronKid futóversenyre. A Krisztiékkel ott találkoztunk és a regisztrációnál egy klassz pólót is kaptam, úgyhogy abban futottam persze. 2016-07-29_17-37-00_dsc_0019.JPGÉn Annáék mezőnye után jöttem (korosztályonként indultunk és egyre hosszabb távokra, mi 900 méterre, ami nem túl sok végülis). Páran úgy futottak mint nyúl, így én végül a mezőny eleje-közepe felé értem célba és kaptunk érmet is. Picit még pihiztünk, aztán indultunk haza. Itthon előbb apával csocsóztam, aztán a szerelő bácsi - aki a vécét cserélte - elment , és akkor anya is jött és játszottunk egy Catan telepeseit. Utána mentem fürdeni és vacsorázni, aztán mese apától (anya hozott új plüss zöldségeket!) és alvás...

3747.nap - 2016-07-28

2016-07-28_dsc_0018.JPGMa mégiscsak elmentünk reggel a Parlamenthez, pedig eléggé lógott az eső lába... Aztán el is eredt, de addigra már bent voltunk, csak várni kellett egy magyar csoportra. Na ezért végül három órát kellett várnunk, mert folyton csak külföldieknek indult csoport... Mondjuk addig megnéztünk egy kiállítást, ami egész érdekes volt és ott legalább tudtam fotózni a korona másolatával... Aztán végre bejutottunk és láttunk egy őrségváltást is, meg nagyjából meghallgattam ugyanazt az előadást mint legutóbb a sulival. Most próbáltam sokat fotózni (a koronát tilos mondjuk). 2016-07-28_dsc_0036.JPGA sok várakozás miatt nagyon elment az idő és már délután lett mire hazaértünk, akkor rögtön ebédeltünk kissé megkésve, de még később azért vacsoráztam is, mert finom rántott husit csinált a Mama. Vacsi után telefonált apa, neki elmeséltem a mai napi történéseket...

3746.nap - 2016-07-27

2016-07-27_dsc_0012.JPGSajnos ma esős nap volt, így nem tudtunk terv szerint elmenni a Tarzan parkba :(
Helyette max vásárolni tudtunk elmenni amikor épp nem esett az eső, amúgy pedig sokat játszottunk a libás társasjátékkal, ami nagyon tetszik a Mamának is.
Vacsora előtt felhívtam még apát, hogy elmeséljem neki a napomat, de ez most csak ilyen rövidke volt...

3745.nap - 2016-07-26

2016-07-26_dsc_0008.JPGReggel, ébredés és reggelizés  után lementünk vásárolni a Mamával a közeli közértbe. Képzeljétek, lehet kapni olyan cukrokat, amik zászlóra hasonlítanak!
Aztán nem sokat voltunk itthon, hanem a Julika nénivel találkoztunk a buszmegállóban és együtt mentünk tovább az állatkertbe. Nagyon klassz volt! Az egész állatkerten oda-vissza végigmentünk! Volt nagyon sok aranyos kismajom, és képzeljétek az állatsimogatóban volt még egy strucc is és engedte, hogy megsimizzük! Érdekes tolla van! A tigris pedig ott sétálgatott az üveg túloldalán olyan közel, hogy szinte érezni lehetett a hatalmas cicát :)  A koalák persze most is aludtak (ezek állandóan csak szundikálnak), de most legalább az egyiket lehetett látni is... Jó sokat sétáltunk, jól el is fáradtunk.
Hazaérve vacsoráztunk zöldborsó főzeléket bio tükörtojással (ezt még apa hozta: a kollégája tyúkjai tojták Gyömrőn) és túrógombócot. Ma korán lefeküdtem aludni, de pont telefonált apa és még neki azért elmeséltük a mai napot...

3744.nap - 2016-07-25

2016-07-25_18-24-45_dsc_0006.JPGReggel magamtól ébredtem korán, ami nem is baj, mert anya hétre ment dolgozni és engem átadott a Kati mamának. Délelőtt lementünk sétálni  a Dömével. Képzeljétek felújították a liftet a Mamánál és most nagyon szép modern lett. Séta közben megnéztük anyáékat az ovi udvarán és egy jégkrémet is kaptam a kisközértből :)
De az ebéd is finom volt: paradicsom leves és rántott husi. Utána nem sokkal már jött is anya és a Csilla és mentünk a Kökibe, ahol a fodrász üzletben levágták a hajamat, ami nemcsak jól néz most ki, de irtó gyorsak is voltak. Még a teszkóba is bementünk és vettünk apának szülinapi ajándékokat, és amikor hazaindultunk pont eleredt az eső, de apa pont akkor ért volna már haza és elénk jött, így nem áztunk el. Itthon hamar bepakoltunk és apa rátöltötte a telefonomra a tegnapi forma egyes magyar futamot, és már indultunk is Újpestre a Klári mamához, ugyanis péntekig nála leszek.