3736.nap - 2016-07-17

2016-07-17_14-12-23_dsc_0008.JPGMa is jó sokáig aludtam, a reggelim pedig a tegnap választott cukros briós + madártejes ital volt. Nyami :)
Délelőtt volt még egy kis időm autózni, meg focit nézni a tévében, aztán már indultunk is Újpestre. Anya is idejött metróval, mert a fincsi ebéd után neki levágta a körmét a Klári mama.
De ezek után volt még tortázás is! Ugyanis apát előre felköszöntötték,  a torta pedig jó csokis volt és megkaptam apa fél marcipánját is :)
Nem sokkal később indultunk haza, csak még hazavittük a Julika nénit, itthon pedig még apa előadott egy "Padlizsán-foci" meccset nekem esti mese gyanánt és ő már indult is vissza Gyömrőre...

3735.nap - 2016-07-16

2016-07-16_13-27-35_dsc_0002.JPGJó nagyot aludtam ma: kilenc után keltem...
Reggelizés, aztán apa porszívózott, én pedig utána elkezdtem autózni a nappaliban.
Mivel későn reggeliztem, így aztán csak egy óra felé lettem éhes, csakhogy épp nagyon esett az eső, így aztán kivételesen autóval mentünk a Séf Bácsiba ebédelni. Én ismét kívánság pizzát kértem (sonka, gomba, kukorica, rák, mozzarella) és ismét szuper finom volt.
Ha pedig már autóval voltunk, így elgurultunk az Auchanba csekket feladni, nekem kálciumot venni és holnapra valami reggelit, és csak utána jöttünk haza.
2016-07-16_18-08-44_dsc_0007.JPGDélután megnéztük a Kung-Fu Panda 3-at, és mivel elállt az eső, így apa rábeszélt, hogy sétáljunk el a strandhoz megnézni a felfújt akadálypályát a vízen. Nem mellékesen út közben a járdán keresztbe "sétálgató" csigákat is megmentettük és átsegítettük őket a biztonságos kertekbe. A strandra be is lehetett menni, mert esőben nem kellett jegyet venni :)  Egész jó ez a strand, majd kipróbáljuk ha jó idő lesz...
Hazafelé elkapott minket az eső, de sebaj, még pár csigát megmentettünk.

3734.nap - 2016-07-25

2016-07-15_21-05-03_img_4228.jpgReggelire fánkot ettem (IKEA-s fahéjasat), aztán bementünk anyával az oviba, mert kifestették a termet és segítettem visszarendezni a bútorokat, székeket. Képzeljétek közben találtam egy plüss Superman-t, amit ott felejtett egy ovisa anyának, úgyhogy "ő" most hozzánk költözik, és remélem nem kéri majd vissza a Tomi...
Délután elmentünk a Mamával lej-t venni és onnan én anyával tovább mentem a Krisztiékhez virágot locsolni, és hazafelé még menetünk vásárolni a Lidlbe, például új partvist is vettünk, és amikor hazaértünk apa már itthon volt. Gyorsan kértem tőle egy focis mesét, mert utána már indultunk is hozzá Gyömrőre. Itt megnéztük a Zootropolis rajzfilmet, vacsorára ettünk mákos gubát és lassan már mehettem is fürdeni és aludni, mert még este egy hosszú mesét kértem, ugyanis elhoztam a holnapi hat "focistát" és az új plüssömet Superman-t és neki be kellett még egyesével mutatkoznia a többieknek...

3733.nap - 2016-07-14

2016-07-14_18-03-41_dsc_0007.JPGMára egész lehűlt az idő és este vihar is volt, meg nap közben is esett, így nem mozdultam ki itthonról...
Reggelire megettem az irtó fincsi madártejes-csokis péksütit, amit az interspárban vettünk, és délelőtt a kis csocsómmal gyakoroltam.
Ebéd után megnéztem egy "Ezek megőrültek" ismétlést, és ismét csocsóztam, nomeg apára vártam, ugyanis amikor megjött rögtön focimeccs várta a plüss csapatokkal :)  Mivel pedig ma anya elment hétre tornára, így apa jó sokáig maradt végre és csomót tudtunk játszani: csocsóztunk, wii-ztünk, pentagoztunk fél kilencig, amíg anya haza nem ért...

3732.nap - 2016-07-13

2016-07-13_19-08-21_dsc_0006.JPGReggel ma is tornára kísértem anyát, és amíg rá vártam, addig rajzolgattam. Mivel jól viselkedtem, így hazafelé az Interspárban vett nekem anya matricákat :)  Hazaérve ezeket be is ragasztottam persze.
Ebédelni a Mamához mentünk, mert finom husi volt nála. Délután anya kimosta a függönyöket és akkor látta, hogy kettő kiszakadt, úgyhogy el kellett menni újakat venni a Diego-ba.
Amikor ismét hazaértünk berendeztem a nagyszobai kanapét a mai focimeccsre és amikor apa hazajött, le is játszotta a meccset. Aztán felpumpálta a bringákat, ugyanis én meg anya elmentünk kicsit biciklizni a Wekerlére.

3731.nap - 2016-07-12

2016-07-12_13-34-50_20160712_133450.jpgMa is őrült meleg volt - ma is strandoltunk :)
Reggel áthozta a Noémit a Timi és miután a Csilla is csatlakozott a kis csapathoz, elbuszoztunk az Újhegyi strandra.
Az Esztiék is idejöttek később, úgyhogy egész sokan lettünk végül. Képzeljétek a Nimródnak is van "hathete" ! És ő is szeret velük játszani - na jó leginkább csak rágcsálni :)
Próbáltunk végig árnyékban lenni, de még így is nagyon meleg volt ma, de persze azért fürödtünk is a medencében.
Amikor hazaértünk, apa már itthon volt és játszott velem Padlizsán focisat, utána pedig MarioKartot is.

3730.nap - 2016-07-11

2016-07-11_17-24-46_dsc_0009.JPGReggel elmentem anyával és a Csillával a tornára. Amíg ők tornáztak, én írogattam és a telefonnal játszottam. Hazafelé bementünk közértbe és gyógyszertárba, és még az oviba is beugrottunk egy percre. A Csilla is feljött velünk és  még arra is rá tudtam venni, hogy MarioKartozzon velem :)
Ebéd után a Mamához mentem át amíg anya a spárba ment, és amikor hazajöttünk beragasztottam a matricákat az albumba, amiket anya vett. Utána autóztam és aztán jött apa és természetesen ma is volt Padlizsán-foci :)
Miután apa elment, mi lementünk sétálni a Mamával és Dömével. Hű, még mindig jó meleg van ám az utcán!
Vacsorára hozott apa zöldborsó főzeléket, utána meg már mentem fürdeni és hipp-hopp este lett...