3722.nap - 2016-07-03

Címkék: balaton tabor

2016-07-03_13567141_1306666839362122_7538393842785089361_n.jpgMa nem volt épp strandidő, nem is voltunk fürdeni, de azért nem unatkoztunk:
Reggeli után - ami nutellás kenyér volt! - kézműveskedtünk. Előbb nyakláncot készítettünk, utána pedig kis papírhajókat. Az ebéd ma is finom  volt, a levesből repetáztam is, de a rántott husiból és a sült krumpliból is ettem azért.
Utána lementünk a partra, de nem fürdeni, mert ahoz hideg volt, hanem a játszótérre. Uzsonnára vettem két palacsintát és azért egy jégkrémet is :)
Délután pedig nem csocsó, hanem rendes foci bajnokságot rendeztünk! Én a Attilával, Marcival, és Ádámmal vagyok egy csapatba és csak az egyik szünetben tudtam felhívni apát két meccs között :) Nagyon izgalmas! Végül utolsó előttiek lettünk, hiába adtam három gólpasszt is a Marcinak. Na nem baj, nem lettünk utolsók :)
Este pedig még a számháború visszavágóját is megtartottuk, de besötétedett és így esélyünk sem volt a zászlót megtalálni sajnos...

3721.nap - 2016-07-02

Címkék: balaton tabor

2016-07-02_13590434_1306002279428578_5846387502447418151_n.jpgMa is nagyon klassz napunk volt!
Délelőtt ugyanis a Zamárdi Kalandparkba mentünk, mint tavaly, és most is szuper volt (a pizza is). Jókat kúsztunk-másztunk, ügyeskedtünk az akadályokon a fák között :)
Ebédre visszaértünk, de ma kevésbé volt a fogamra való az étel, viszont sebaj, utána úgyis mentünk le a partra és egészen hatig majdnem ott voltunk. Ez is szuper volt :)
Visszaérve a táborba megkaptuk a telefonokat és rögtön hívtam is apát, aztán anyát is, hogy elmeséljem a napomat, és ma este is meccs nézés van betervezve.

3720.nap - 2016-07-01

Címkék: balaton tabor

2016-07-01_13521978_1305208289507977_7814996771575259230_n.jpgDélelőtt elmentünk kirándulni a Szamárkőhöz és a kilátóhoz is, ahol volt "rókavadászat" (eldugott papírokat kellett megkeresni). A kilátónál nagyon szép volt a kilátás, de sajnos pont elfelejtettem elvinni a fényképezőt... Amikor visszaértünk már mentünk is ebédelni, ugyanoda ahová tavaly és a néni még emlékezett is rám! Még mindig finoman főznek: ma gyümi leves és bolonyai volt, úgyhogy jól ettem. Ebéd után mentünk fürdeni és vettem ma egy spéci jégkrémet a büfésoron: rágógumis a pálcikája és vaníliás-epres ízű. Nyami. A fürdés után visszajöttünk a táborba és ekkor lehetett telefonálni, de csak apát sikerült felhívni, így neki meséltem ma.
Este pedig még két programunk volt: előbb egy jó kis számháború, amiben én hiába "maradtam életben", sajnos vesztettünk, mert a támadó csapat megkaparintotta a zászlónkat...
Utána pedig lehetett választani, hogy meccs nézés, vagy csocsózás. Én a meccset választottam, mert csocsózni még tudok majd egy csomót :)

3719.nap - 2016-06-30

2016-06-30_09-14-58_dsc_0002.JPGIrány a tábor!
Reggel korán jött apa, így még arra is maradt időnk, hogy egyet játsszunk a wii MarioKart-al , de aztán már tényleg indulni kellett, hogy időben a pályaudvaron legyünk. Hát mi még korábban is odaértünk, mint a megbeszélt idő, de a forgalom miatt többen is majdnem elkéstek... Végül összegyűlt a csapat, Anna és a Noémi is, és amikor lehetett, fel is szálltunk a vonatra. Na ott volt egy kis fejetlenség, még szerencse, hogy késve indultunk, különben pár szülő biztos a vonaton ragadt volna, miközben a bőröndöket pakolja... Na végül szerencsésen elindultunk, egy fél kocsi a miénk volt és egész hamar le is értünk a Balatonhoz.
Alighogy elfoglaltuk a szobáinkat (idén az egyik emeleti szobában leszünk), már öltöztünk is át és mentünk a partra, ahol vehettünk ennivalót (én palacsintát és jégkrémet "ebédeltem"), és utána irány a víz! Délutánig még többször is bemehettünk és nagyon szuper volt.
Amikor visszajöttünk a táborba, a Bandi bácsi grillezett egy csomó húst és az volt a vacsora (finom volt), aztán csocsózni kezdtünk és fél nyolckor eszembe jutott, hogy fel kéne hívni apát. Akkor láttam, hogy anya hívott korábban, de én azt lent nem hallottam. Este természetesen a meccset néztük :)

3718.nap - 2016-06-29

2016-06-29_10-01-17_p1060523.JPGHát szerintem ma többet voltam vízben, mint szárazon!
Reggel épp csak megreggeliztem és már indultunk is a Botiékhoz, ugyanis ott volt a találkozópont a Csilláékkal, mivel jött velünk a Velencei szép szállodába a Boti és az Anna is. Egész hamar odaértünk, és így az út sem volt uncsi, mert barchobáztunk végig. Aztán hamar átöltöztünk és már ugrottunk is a kinti medencébe labdázni. Tulajdonképpen hazaindulásig csak kis megszakításokkal jöttünk ki a vízből, és dél tájban is pancsoltunk, csak épp a benti medencékben, hogy ne égjünk le a napon... Na jó, persze azért ettünk is például ebédet az étterem teraszán, meg társasoztunk is például, ja meg apával és a Botival kicsit körülnéztünk a parton és láttunk hattyúkat, és játszottunk az óriás sakkal. Még délelőtt az Eszti néniék is megérkeztek a kis Nimróddal, de ő még nem sok vizet zavar (szó szerint). Ja és voltunk fagyizni is, de a játszótéren olyan forróság volt, hogy inkább visszamentünk a medencéhez és ismét a vízben kötöttünk ki :)
2016-06-29_17-37-16_p1060554.JPGSajnos hat körül mindenki hazaindult és így mi is. Előbb még elvittük a Botiékat a KAC-ra a Krisztihez, aki épp ott tartott edzést, aztán beugrottunk az Aldiba vásárolni a táborba üdítőket és sütiket. Itthon apa lejátszott még nekem egy padlizsán-focit, aztán vacsoráztam és közben néztem az Ezek megőrülteket.

3717.nap - 2016-06-28

2016-06-28_17-12-00_dsc_0028.JPGDélelőtt csak vásárolni mentünk, aztán itthon játszottam. Ebéd után pedig amikor telefonált a Kriszti, akkor elmentünk velük a Sárkány centerbe, mert cipőt vett az Annának és a Botinak, és onnan mentünk rögtön a Noémiékhez.
Hű de klassz volt náluk a délután! Rögtön a medencébe vetettük magunkat és jó sokáig ott pancsoltunk és labdáztunk. Közben apa is megérkezett és hozott egy nagy halom jégkrémet, úgyhogy azt ettünk uzsonnára, és ha már kijöttünk a medencéből, akkor bent folytattuk  a játékot: előbb csocsóztunk az emeleten (szuper ötlet!), aztán xbox-ozhattunk, mégpedig egy szuperhősös játékkal, ami egész érdekes volt. Sajnos nyolc után lassan indulni kellett haza, itthon pedig a szokásos Padlizsán-focimeccs után mentem fürdeni, ettem egy kis müzlit és már csak a fogmosás hiányzott mielőtt aludni tértem...

3716.nap - 2016-06-27

2016-06-27_14-30-00_20160627_143000.jpgMa keveset voltunk itthon, ami klassz, mert mozgalmas napom volt:
Na jó, az hogy reggel el kellett anyát kísérnem a tornára, az kevésbé volt izgi, de utána mentünk a KÖKI-be és a Csilla is jött, és ebédig a KAC-KAC-ban játszottunk, ami azért elég jó volt. Az ebéd is, mivel itt az éttermekben ettünk és én kérhettem tejbegrízt :)
No és még délután sem unatkoztunk ugyanis elmentünk a Botiékkal moziba! A "Szenilla nyomábant" néztük meg ami a Némó nyomában folytatása és nagyon jó kis film.
Alighogy hazaértünk, már jött is apa és előbb feltöltötte a telefonom egyenlegét, úgyhogy tudnak majd hívni a táborban és én is tudok majd telefonálni, aztán persze ma sem maradhatott el egy "Padlizsán" foci, mert ma volt a döntő: és Egérkéék nyertek :)
Utána mentünk atlétika edzésre és apa még haza is hozott minket.

ui.: este méricskélés volt. az adataim: 24.4 kg, 139cm, fej:50cm, talp:22cm, mellkas:58cm, derék:56cm, csípő:64cm