3638.nap - 2016-04-10

2016-04-10_14-58-00_dsc_0012.JPGDélelőtt muszáj volt tanulni... apával megtanultam (megtanultuk) Gárdonyi Géza: Éjjel a Tiszán c. versét, és amíg el nem indultunk Újpestre, addig autóztam. Az ebéd ma is jó volt, főleg a leves (egy tonna tésztát raktam bele), mert a pörköltökért elvből nem rajongok, bár a nokedli azért finom volt. Ebéd után megmutattuk a Mamának a CE plázás és a tegnapi Spartan-os képeket és videókat.
Elvben úgy volt, hogy megyünk a Csilláékkal a Füvész kertbe, de nem volt túl biztató idő, így ez ma elmaradt, helyette hazajöttünk és lementünk bringázni, az is klassz.
Nem maradtunk sokáig, mert még leckét is kellett csinálni és volt tanulnivaló is még, úgyhogy estig azt csináltam, nomeg hatkor lementünk sétálni a Mamával és a Dömével, este pedig Nagy Duett nézés volt, csak sajnos büntiből nem nézhettem az elején negyed órát, mert szemtelenkedtem anyával :(

3637.nap - 2016-04-09

2016-04-09_12-58-00_dsc_0023.JPGMa egy nagyon klassz versenyen indultam: a Spartan Kids-en! Reggel a Krisztiékkel együtt elmentünk Visegrádra, ugyanis az ottani sport pálya körül volt a verseny. Megnéztük a felnőttek pályáját is, hát az elég kemény volt! Nem csoda, hogy a célba csak csurom sáros, végkimerült emberek értek be... Mondjuk mi is jól kifáradtunk a saját futamunkban, abban is volt akadály, futás, mászás, egyensúlyozás, de nagyon klassz volt és szinte alig lettünk sárosak :) Mindenki kapott pólót és érmet. A mi futamunk után jött a Botiék korosztálya, nekik is drukkoltunk persze a pálya mellől, és a Boti a 6. lett! (Én kábé a 15-20. lehettem a száz körüli indulóból)
2016-04-09_13-28-42_dsc_0033.JPGUtána hazajöttünk és ebédre anya gulyáslevese után apa sütött palacsintát (ez valahogy jobban lecsúszott mint a leves...). Délután még autóztam egy nagyot és vacsora után már kezdődött is egy új műsor, a Kismenők, azt néztük anyával (apát ezek a műsorok hidegen hagyják).

3636.nap - 2016-04-08

2016-04-08_20-17-34_img_4165.JPGMa nagyon klassz volt a tesi óra, ugyanis négy osztály: az első, harmadik, ötödik és nyolcadik - együtt, egyszerre kidobósozott! Persze az esélyek javítására az elsősök a kis szivacslabdákkal, mi a kék felfújható labdákkal, az ötödikesek másik felfújható labdákkal, és a nyolcadikosok pedig a puha nagylabdákkal dobhattak. Végül a döntőbe a nyolcadikosok mellé még tőlünk a Reni jutott be, mert ő nagyon fürge :)
Matek órán röpdogát írtunk az írásbeli szorzásokból és fejszámolásból, ami nekem ötös lett. Rajz órán befejeztük a rajzversenyre benevezhető műveinket.
Az ebéd halrudacska volt, aztán kimentünk az udvarra, de már szinte rögtön jött is értem a Mama, aztán nála voltam amíg anya értem jött, és lementünk bringázni a KRESZ parkba. Hat után jöttünk csak fel, akkor már apa is itthon volt és hozott alapanyagokat a holnapi ebédhez - anya pedig neki is esett a főzésnek, én meg vacsoráztam és néztem a Hal a tortánt, és beragasztottuk az új matricákat a gyűjtő könyvbe.

3635.nap - 2016-04-07

2016-04-07_18-07-14_img_4148.JPGErkölcstan órán a csapatoknak egy tréfás jelenetet kellett előadni, de mi büntiből kimaradtunk, ugyanis a Koppány sugdolózott a Valentinnal és a Kati néni ezért az egész csapatunkat kizárta :( Hát köszi Koppány...
Délután a Mama jött értem és vitt úszni. Amikor odaértünk az usziba és már félig átöltöztem, akkor láttam, hogy anya elfelejtett úszógatyát bekészíteni... elsőnek próbáltam az egész úszást lemondani, de a Mama felhívta apát, aki a nadrágvásárlást javasolta és azt, hogy igenis menjek úszni. Végül így is lett, a Mama vett nekem hamar a boltban egy nadrágot és végül az úszás is egész jó volt. Uszi után pedig kaphattam két kisgombóc fagyit a sarki fagyisnál és pont ekkor ért oda apa is, hogy hazahozzon minket.
Itthon megnéztük az interneten az orchidea matekverseny eredményeit és meglepően jó lett az eredményem: igaz ugyan hogy nem jutottam tovább, de az 5849 indulóból az 569. lettem, a harmadik évfolyamban az 1686-ból 194. és az iskolámból pedig én lettem az első helyezett! Az nem rossz!

3634.nap - 2016-04-06

2016-04-06_20-36-08_img_4133.JPGMa nagyon klassz napunk volt! Mentünk ugyanis az osztállyal Ócsára kirándulni!
Alapvetően a madár-gyűrűzést néztük meg, de persze ha már ott voltunk, akkor megnéztük a tájházakat, és lehetett választani, hogy a kilátóba, vagy a tóhoz akartunk menni. Én a kilátót választottam és szerintem jobban jártam, bár ez inkább csak egy vadász-les volt, de fel lehetett mászni és onnan nézelődni. De itt is voltak hálók amikkel madárkákat lehetett befogni. Nem csak a gyűrűzést nézhettük, de például egy kis vörösbegy szívverését meg is hallgathattuk: hűha, jó gyorsan vert a kis szíve! De volt még barátposzáta és csilpcsalpfüzike is (neki azért ez a neve, mert azt "mondogatja" hogy csilp-csalp-csilp-csalp :)
Visszafelé a busz nem oda érkezett, mint ahonnan indultunk, mert a vezető majdnem eltévedt, úgyhogy még oda kellett sétálni a sulihoz, mert ott vártak minket (engem a Mama).
A Mamánál ma is ettem brownie-s fagyit ;) aztán már jött is apa, itthon pedig autóztam, és vacsi után rávettem anyát, hogy lemenjünk a kisteszkóba egy kis verbena gyömbéres cukorkáért, de képzeljétek nem volt és a gyógyszertárban is pont elfogyott...

3633.nap - 2016-04-05

2016-04-05_17-15-07_img_4120.JPGMatek órán ma is volt "légycsapós" verseny. Hiába kerültem az - elvileg - jobb matekos csapatba, mégis feljött a másik csapat és végül döntetlen lett. Az olvasás dolgozat sajnos csak négyes lett, az egyik feladatot eléggé elrontottam.
Az ebéd egész jó volt: sajtos-tejfölös tészta, aztán délután persze kimentünk az udvarra, mert szuper jó idő volt és egyérintőztünk egy csomót.
Leckeírás után (nyelvtanból elég sok lecke volt) jött értem a Mama és tőle hozott haza apa, amikor munkából értem jött. De itthon se tudtam túl sokat autózni, mert mentünk a Túri doktor bácsihoz fogszabályzó ellenőrzésre. Picit kellett csak várni, és hamar végeztünk, de akkor már irtó éhes voltam, úgyhogy vetettem apával a sarki pékségben egy irtó fincsi, hatalmas kakaós csigát...

3632.nap - 2016-04-04

2016-04-04_17-55-06_img_4112.JPGReggel apa félútig vitt el minket, anya meg annyira megszokta a vállán a tornazsákomat, hogy azzal indult haza, de szerencsére félúton feltűnt neki és még becsengetés előtt visszaszaladt vele - különben gondban lettem volna tornaórán!  No de előbb még az első óra jöjjön, ami erkölcstan volt a Marcsi nénivel, és ezeket az órákat nagyon élvezzük többnyire. A mai is klassz volt, ugyanis mindenki felírhatott egy cetlire egy csúnya, rossz szót vagy mondást (nem káromkodást!), és aztán közösen eldöntöttük, hogy az tréfás, kicsit bántó, közepesen bántó, vagy nagyon bántó. Lássuk be ez jó móka!
Más olyan sok minden nem történt ma a suliban, na jó, írtunk olvasásból dolgozatot, az udvaron kint felejtettem a pulcsimat, meg ilyenek.
Délután a Mamához mentem és anya hozott haza, de apa is hazaért közben, én pedig folytattam az autóversenyemet a vacsoráig, aztán fürdés és már kezdődött is a Hal a tortán...