3631.nap - 2016-04-03

2016-04-03_15-48-16_dsc_0017_1.JPGDélelőtt anya elment a wekerlére, én pedig apával nekiláttam leckét írni. Az eredeti terv az volt, hogy hamar megírom a lecót és még lesz idő lemenni bringázni, de a matek lecke olyan sok volt, hogy végül a bringázásra már nem maradt sajnos idő, mert anya is hazaért és indultunk újpestre ebédelni.
Vittem a matricás könyvet és jól sejtettem: várt pár matrica a Mamánál, és volt közte sok, ami még nem volt meg (a többi meg jó lesz csere alapnak). A finom ebéd után már nem sokat maradtunk, mert gondoltuk - bepótoljuk még a forma-1 előtt a bringázást. De változott a program, ugyanis telefonált a Kriszti és inkább elmentünk velük a KAC-ra, ahol gyakoroltunk a jövő heti spartan-kids-re :)  Mindenféle akadálypályát kitaláltunk és azon kellet időre végigmenni. Nagyon élveztük!
Fél öt után hazaindultunk, mert kezdődött a futam, amit apával néztünk, aztán már kezdett este lenni, úgyhogy vacsora, fürdés, egy kis autózás és alvás...

3630.nap - 2016-04-02

2016-04-02_14-07-52_dsc_0002.JPGReggel átjött a Boti, úgyhogy egész délelőtt együtt játszottunk. Autóztunk, mastermind-oztunk és wii-ztünk, aztán anya főzni kezdett, én pedig leszaladtam (szó szerint, mert rossz volt a lift) a Botival a Mama elé, mert hozott át nekünk húslevest ebédre. Felfelé már kevésbé szaladtunk...
Aztán ebéd után Catan-oztunk és közben megérkezett  a Kriszti és az Anna, ők is megebédeltek, és már indultunk is az Állatkertbe!
Hű, nagyon klassz volt az Állatkertben! Tele volt az egész park érdekes színes szobrokkal. Az állatok is érdekesek voltak persze - főleg a majmok - és a legjobb a fóka-móka volt, mert végre az első sorban állhattunk, ami nem is olyan veszélytelen, ugyanis a fókák poénból néha akkorákat fröcsköltek, hogy még mi is vizesek lettünk! 2016-04-02_17-18-30_dsc_0041.JPGDe nagyon ügyesek voltak, irtó jó trükköket csináltak! Az ausztrál részen pedig a kisállat símogatóban kis kengurukat lehetett etetni és simizni! A nagymacskák sajnos mind sziesztáztak, a quoll-ok pedig nagyon cukik voltak.
Majdnem zárásig maradtunk, mert mindent körbejártunk...

3629.nap - 2016-04-01

2016-04-01_20-56-39_dsc_0010.JPGRajz órán Kati néni mesélt egy történetet zenélő virágokról és arról kellett nekünk rajzolni. Én egy zenei vetélkedőt rajzoltam, ahol bogarak és rovarok voltak a zsűritagok és pontozták a virágokat :)
De a délután sokkal jobb volt: ebéd után a Kriszti elhozott magával a suliból. Előbb elmentünk a Botiért a mamához és így hármasban az Obiba mentünk virágokat és virágföldet venni, aztán a Kriszti megmutatta hogyan kell ültetni és az erkélyen mi a Botival ültettünk, amíg ő elment az Annáért. Amíg ők visszaértek, mi már autóztunk, és amikor megjöttek egy pár számot Just Dance videókra táncoltunk. Jól kifáradtunk, de még maradt energiánk, úgyhogy lementünk a Kresz parkba, és felhívtam anyát, hogy hozza oda a biciklimet, úgyhogy én azzal nyomultam, az Anna rollerral, a Boti pedig görkorival.

3628.nap - 2016-03-31

2016-03-31_19-23-55_dsc_0017.JPGReggel apa vitt suliba, és szuper, hogy csütörtökkel - a kedvenc napommal kezdődik a hét. A tornaórán tudtunk sokat játszani (például halász-fogóztunk), erkölcstanon pedig a húsvétról beszélgettünk. Arra a kérdésre, hogy kinek mi jut eszébe a húsvétról, mindenki a klasszikusokat sorolta, csak én mondtam, hogy nekem a Húsvét-szigetek :))
Délután anya jött értem, itthon meguzsonnáztunk és átmentünk a Mamához, mert amíg anya elhozta Annát, addig én játszhattam a Botival.
Alighogy ismét hazaértünk, már jött is apa, és miután megírtam a matek házit, összeszereltük a parkolóházat, és azzal játszottam a vacsoráig.

3627.nap - 2016-03-30

2016-03-30_14-42-51_dsc_0011.JPGReggel apa átvitt a Kati mamához, mert ma még szünet van, és a Boti is ott aludt, később pedig Annát is áthozta  a Kriszti, úgyhogy hárman rosszalkodtunk nála ;)
Átvittem az új matricagyűjtő könyvemet is és egy csomó matricát be tudtam ragasztani, amit a Mamának adtak, sőt, délelőtt elmentünk a Spárba, ami a Dédiéknél van és vettünk a Botinak is egy gyűjtőt, plusz a Mama pontgyűjtő kártyájáról minden pénzt levásároltunk :)) Vettünk nyalókát és gumicukrot :)
Kora délután visszajött értem apa, úgyhogy még egy gyors autóverseny után (átvittem az autópályát is), hazajöttünk és itthon 10 perc Agario-zás után megcsináltam a leckét, apa leellenőrizte és mivel minden jó volt, autózhattam tovább...

3626.nap - 2016-03-29

2016-03-29_13-22-18_dsc_0019.JPGDélelőtt autóztam, és ma kivételesen a Csilláékhoz mentünk át ebédelni, mert nekik sok kajájuk maradt még húsvétról, és mi is vittünk át, szóval "összedobtunk" egy finom ebédet. Nomeg azért is mentünk át, mert tőlük indultunk a Mezőgazdasági Múzeumba, ahol most is van egy interaktív kiállítás és játék, olyan mint a múltkor, amikor léghajók mintáit kellett kiokoskodni, most pedig színes pöttyös kőröket kellett megfejteni. Érdekes volt most is és persze sikerült hibátlanul megfejteni, úgyhogy kaptam a végén egy füzetet és egy csokit :)
2016-03-29_15-47-35_dsc_0038.JPGInnen se haza jöttünk, hanem még elmentünk az Árkádba a szuper fagyizóba, és ott uzsonnáztunk : én csokis-vaníliás -gumimacis pudingot kértem. Fincsi volt!

3625.nap - 2016-03-28

Címkék: balaton

2016-03-28_09-28-54_p1060401.JPGReggeli után még lementünk a medencéhez wellneszelni kicsit, hiszen elég volt csak 11-kor elhagyni a szobát... Persze még tök kevesen voltak, úgyhogy tudtam búvárkodni, és szaunáztunk is még egy jót. Sőt, még kijelentkezés után a játszóházban is ugrálhattam egy keveset és csak utána indultunk haza. Egész hamar megérkeztünk és szinte rögtön át is mentünk a Kati mamához, szinte a Krisztiékkel egyszerre, úgyhogy őket is meglocsoltuk apával, ha már - vesztükre - ott voltak :)  Miután megebédeltünk, én apával felkerekedtem és szokásos útvonalon végig locsoltuk a Dédiéket, az Etit, a Klári mamát és Julika nénit. Kaptunk sok csoki és festett tojást, csokit, sütit, kaparós sorsjegyet és én még pénzt is!
Miután hazaértünk, anyával autóztam (!) és vacsoráig a blogomat nézegettük, és persze megnéztük az elmúlt napokban készült videókat is.