3477.nap - 2015-11-01

2015-11-01_15-18-58_dsc_0012.JPGDélelőtt jó sokáig aludtam, utána reggeli és folytattam az autóversenyemet a nagyszobában.
Délre a Klári mamáékhoz mentünk és ma tényleg 10 + 10 pontot adtam az ebédre, mert a húsleves is tökéletes volt és a második fogás is, ami csirkecomb (dobverő) és rántott husi volt kukoricás rizzsel. Jó sokat ettem!
Nem sokkal ebéd után a Mamával és a Petivel kiegészülve kimentünk  a temetőbe és ahogy évente szoktuk, vittünk virágokat és mécseseket a sírokra. A virágokat én választottam ki!
Miután hazavittük a Mamáékat, mentünk korizni a Pólusba. Az elején még kevesebb kedvem volt korizni, de aztán belejöttem és még anyánál is később jöttem csak le a jégről :)

3476.nap - 2015-10-31

2015-10-31_17-51-55_dsc_0031.JPGDélelőtt folytattam illetve be is fejeztem az egyik autóversenyemet, közben apa mosott, teregetett, elment vásárolni (és sok finomságot hozott!). Anya még rosszul érzi magát sajnos, így amikor apa hazaért, rögtön ő látott neki ebédet főzni és csinált egy adag irtó fincsi sonkás tortellinit, amit mind egy szálig meg is ettünk. Közben anya főzött magának krumplit, mert diétázik - ő bukta ma a finom ebédet...
Délután új autóversenybe kezdtem, ehhez előkerestem a bunkerből az egyik régebbi autópályámat, amiből jó gyorsan tudnak kijönni az autók  - és amelyik messzebb jut, az nyer.
Ma nem bíztuk a véletlenre és öt után elsétáltunk a vurstlihoz, így már villogtak a lámpák (ami hangulatos), de még nyitva volt. Rávettem apát két dodzsemezésre (én vezettem! képzelhetitek...) és egy sárkány hullámvasútra. Klassz volt mind a kettő.
Estére sonkás bagettet sütött nekünk apa és utána már kezdődtek is a műsorok a tévében...

3475.nap - 2015-10-30

2015-10-30_21-15-45_dsc_0008.JPGReggel apa adott reggelit, és amikor ő elment dolgozni, én nekiláttam autózni a pályával a nagyszobában. Amikor anya is elkészült, akkor lementünk a KRESZ parkba bringázni. Nagyon klassz volt, mert egyedül voltam, nem zavart senki. Kicsit később odajött egy aranyos szürke cica a kerítéshez és nagyon nézett engem, sőt képzeljétek, bemászott a kerítés alatt és megengedte, hogy megsimizzük és tovább nézte, hogy mit csinálok. Aranyos volt.
Ebédre átmentünk a Kati mamához, mert a Botiék is ott voltak, és délután egyedül lemehettünk a Botival a nagy játszóra úgy, hogy nézett minket a Mama az ablakból, de később ő is utánunk jött Annával. Előbb kidobósoztunk a mászóvárnál, aztán fogócskáztunk. Később anyával hazajöttünk, de nem sokáig, mert lementünk a centrumhoz a kis vurstlihoz, de sajnos már zárva volt. Apával is itt találkoztunk, mert ő még csak most ért haza...

3474.nap - 2015-10-29

2015-10-29_17-40-15_img_3594.JPGSajnos ma sem volt még jobban anya, így délelőtt átvitt a Mamához, amíg ő lement a doktor nénihez. Addig mi az ebédért mentünk le, és délutánig rajzolgattam illetve az atlaszt nézegettem, és gomboztunk is.
Három után hazajöttünk, mert ma hamarabb hazajött apa, hogy el tudjon vinni az usziba, és amíg én úsztam, ő gyógyszertárba ment anya gyógyszeréért és bevásárolt. Sajnos nem tudtuk előre, hogy pont ma volt "nyílt nap" és ő is lejöhetett volna a medencéhez megnézni milyen ügyesek vagyunk :(  Pedig ma tényleg ügyesek voltunk, engem külön meg is dicsért Péter bácsi.
Amikor hazaértünk, folytattam az autóversenyt, aztán apa melegített nekem vacsorát és lassan már kezdődött is a Konyhafőnök...

3473.nap - 2015-10-28

Címkék: Velence

2015-10-28_10-06-17_p1060067.JPGMa nagyon klassz napom volt! Reggel volt egy kis fejvakarás, hogy menjünk-e wellneszezni Velencére, mert anya még nem érezte jól magát, de végül a Kriszti el tudott jönni a Botiékkal, és így végül mégiscsak el tudtunk időben indulni. Miután felvettük a Krisztiéket, már mentünk is a szálloda felé, és hamar oda is értünk. Gyorsan átöltöztünk és kerestünk nyugágyakat a medencénél. Még nem voltak sokan, sőt a Csilláék is csak utánunk értek le (pedig elvileg együtt indultunk), és nap közben sem volt túl nagy tömeg - igaz a szaunához folyamatosan sor állt, így oda nem jutottam be, de azért a jéghideg merülőmedencét párszor kipróbáltam, egyszer még a termál vizes medencébe is bementem utána, és akkor még csípett is a forró víz :)
2015-10-28_11-43-52_p1060145.JPGA merülőkarikákkal is játszottunk, csak épp az volt a baj, hogy egyet véletlenül feldobott a gomba tetejére egyet, aztán megpróbáltuk egy másikkal azt ledobni - persze így már kettő volt fennakadva, hogy aztán a harmadikkal se sikerüljön ... Apa szerint majd ha bekapcsolják a vizet, az lemossa onnan, csak épp nem mentek a vízi játékok, úgyhogy megkerestem az úszómester bácsit, aki bekapcsolta és tényleg lejöttek a karikáim szerencsére.
2015-10-28_13-44-18_dsc_0037.JPGEbédelni az étterembe mentünk és én pizzát kértem (gombásat persze) a Krisztivel közösen, és még jó is, mert a fél pizzának is csak a felét tudtam megenni... Így is maradt még energiánk a délutáni játékokra: volt sodrófolyosó, kimentünk a kinti melegvizes medencébe is, és bent is sokat labdáztunk. Négy után már sajnos indultunk haza, pedig mi a Botival még tudtunk volna sokat labdázni...
Miután hazavittük a Krisztiéket, még bementünk a gyógyszertárba a kéz-kenőcsömért, és itthon rögtön vacsoráztam is, aztán elmeséltem a napunkat anyának, és már esteledett is, úgyhogy mentem zuhanyozni és aludni...

3472.nap - 2015-10-27

2015-10-27_19-40-30_img_3589.JPGReggel apa átvitt a Kati mamához, mert ma nála voltam. Délelőtt rajzolgattam, de aztán átjött a Boti is és vele tudtam gomb szépségversenyezni. Még ebéd előtt elmentünk Annáért is a sulihoz, mert neki ott volt épp edzése. Közben a Dömét is megsétáltattuk persze, és amikor hazaértünk, megebédeltünk.
Délután még tudtam játszani a Botival, de neki haza kellett mennie, utána rajzolgattam és amikor jött értem anya, akkor elmentünk az usziba. Ma klassz volt az edzés, mert csupa őrült úszás volt: például egy tempó gyors-, egy tempó hátúszás, vagy deszka tetején ülve de úszás mozdulatokkal előrejutás meg ilyenek.
Sajnos hazafelé jövet anya rosszul lett és még hányt is, amit itthon is folytatott. Amikor apa hazajött, kicsit tévéztünk, írogattam, és estefelé ő csinált vacsorát, de miközben kicserélte a kiégett izzót a plafonon, feldöntötte a sarokban a létrával a szinte teli málnaszörpös üveget, ami rögtön el is tört és szép egyenletes ragacsos piros tócsát alkotott. Hát apa innen kezdve inkább csak takarított, csak addig pihent meg, amíg nekem este játszott az ágyamban a plüss figuráimmal...

3471.nap - 2015-10-26

2015-10-26_14-04-39_dsc_0008.JPGDélelőtt apával voltam itthon - rajzolgattam, tableteztünk ilyesmi. Délben viszont átjött a Boti és együtt ebédeltünk, aztán kicsit gomboztunk és lementünk a KRESZ parkba. Én bringáztam, a Boti rollerezett. Már nagyon jól megy a biciklizés! Gyors vagyok mint a villám :)
Amikor kellően elfáradtunk, hazajöttünk és egy órát wii-ztünk, aztán társasoztunk majdnem hatig, mert akkor én anyával mentem az SZTK-ba a bőrgyógyászatra kontrollra, apa pedig hazavitte a Botit.