3400.nap - 2015-08-16

2015-08-16_17-58-37_dsc_0110.JPGIlyen szép kerek számú napon nem lehet itthon unatkozni, ugye?
Nem is tettük!
Reggel a Pólusba mentünk és korcsolyáztunk egy nagyot. Na jó, én csak fél órát, aztán apával átmentem a játszóházba. Irtó klassz volt még fél órát ott is ugrálni, csúszdázni, mászni, satöbbi. Sajnos többet nem maradhattunk, mert siettünk a szuper cukrászdába  a Klári mamáéktól nem messze és vettünk egy nagy halom sütit és tortaszeletet. Ugyanis ma ünnepeltük a Mama névnapját és virágot, plusz a sok sütit kapta tőlünk. De meg is érdemelte a Mama, mert irtó finom ebéddel várt minket: paradicsomlevessel és fasírtokkal. Irtó jól laktam, azt mondhatom. A sütit nem is kértem rögtön, csak amikor megjött Julika néni is, de akkor be is faltam amit én választottam (marcipános mandulás mousse-t).
Közben apa és a Kriszti megszervezték a délutáni programot is: mentünk kőbányára bowlingozni! Irtó jó volt, három fordulót is játszhattunk és közben rengeteget nevettünk és ökörködtünk :)
Na és még mindig nem itt ért véget a mai programom, ugyanis hazafelé jövet pont megláttuk a Mamát, ahogy a Dömével lent vannak, úgyhogy én anyával kiszálltam a kocsiból és csatlakoztunk hozzájuk. Sőt, még itt sincs vége, ugyanis a Krisztiék indultak a KAC pályára és én is velük mehettem! Ott pedig fociztunk, fetrengtünk a fűben és füvet dobáltunk Annával :)
Este jó volt már azért lezuhanyozni és enni egy kis vacsorát, de rögtön mentem is aludni...

3399.nap - 2015-08-15

2015-08-15_15-35-26_dsc_0019.JPGReggel ma is a Kincses Szigeten árultunk játékokat. Most is apa vitt minket és a Kati mama is jött, aztán apa ment tovább vásárolni és otthon takarítani. Szerencsére a Kriszti odahozta Annát, mert tegnap hazajöttek és a Kriszti ment tovább a Boti meccsére. Így legalább volt kivel játszani ma...
Délben visszajött értünk apa és a Kati mamánál ebédeltünk finomakat. Utána hazajöttünk és Anna is jött velünk, ugyanis délután mentünk tovább a Jani papához, akit hazaengedtek a kórházból. Természetesen most is a rókabőr volt a legjobb játék :)  Amíg a felnőttek beszélgettek, én Annával "rókáztam" na mármint szó szerint :)
Öt után hazajöttünk és itthon a vacsoráig wii-ztünk Annával. Találtunk egy nagyon klassz új ügyességi csapatjátékot és abban jutottunk egyre messzebb. Jó volt, de letelt az időm, és a vacsi után nem sokkal jött a Kriszti Annáért, úgyhogy én is mentem fürdeni és ma egész korán, kilenckor aludni...

3398.nap - 2015-08-14

2015-08-14_17-30-04_dsc_0140.JPGReggel pont akkor ébredeztem, amikor apa indult munkába és reggelizés után még viszonylag nem volt akkora hőség, úgyhogy anya ötlete alapján kicsit lementünk futni-kocogni a környéken. Persze jól leizzadtunk pár perc alatt, úgyhogy lezuhanyoztunk amikor hazaértünk.
Délelőtt egyedül is játszottam és anyával is, és lábtornáztunk is, aztán ebédeltünk és hát délután se sok mindent csináltunk, csak pihegtünk a nagy melegben...
Amikor apa hazaért a munkából, vele mastermind-oztam és wii-ztem, aztán vacsorára pizzát ettem, mert apa azt hozott nekem. Kicsit még interneteztünk anyával és már be is esteledett és mentem zuhanyozni és aludni.

3397.nap - 2015-08-13

2015-08-13_20-35-36_img_3151.JPGDélelőtt elmentünk anyával az Europarkba vásárolni. De ezúttal nekem vásárolgattunk: a cipőboltban szerencsénk volt, mert - kivételesen - pont volt az én méretemben is sportcipő. Vettünk rögtön egy iskolai tornacipőt és egy olyan utcait, amit nemrég nőttem ki és nagyon szerettem, úgyhogy ennek tényleg örültem. Aztán az interspárba is bementünk, mert tanszer vásár volt és kaptunk is egy klassz új tolltartót, füzet tartókat és egy asztali alátétet, ami zászlós! Tízóraira vettünk még egy csokis-kakaós csigát is :)
Persze ezzel úgy jól laktam, hogy itthon nem nagyon ebédeltem, nomeg iszonyú hőség volt ma is...
Délután elmentünk az SZTK-ba a fül- orr- gégészetre, kontrollra de akkora tömeg volt, hogy hihetetlen! Apa is idejött a munkából és velünk izzadta végig azt a majdnem két órát, amíg bejutottunk... a jó hír az, hogy a mandulámat egyenlőre nem kell kivenni.
Hazaérve anya csinált melegszendvicseket vacsorára, aztán tévéztünk és ma hideg vizes zuhannyal fürödtem, mert az vicces és ilyenkor jól is esik...

3396.nap - 2015-08-12

2015-08-12_17-53-51_p1050920.JPGReggel kénytelen voltam elkísérni anyát a gerinc tornára, ami kicsit unalmas nekem, de hát ez van...
Utána átmentem a Mamához amíg anya kozmetikushoz ment, és ott is ebédeltünk, aztán hazajöttünk, mert délután átjött a Noémi!  Nagyon jókat játszottunk uzsonnáig, akkor pedig elsétáltunk a Kökibe a Kac-kac játszóházba. Képzeljétek, új ugrálóvár van hátul! Nagyon klassz, jobb még a régi kéknél is, van rajta csúszda és futópálya szerűség is. Nyolcig - zárásig ott is maradtunk, és idejött a Timi is a Noémiért, és minket is hazahoztak kocsival, mert még mindig iszonyú meleg van az  utcán, pedig már este felé jár...
Itthon persze apa már várt minket és vacsoráig vele is társasoztam, aztán felhívtuk a Klári mamát a névnapja alkalmából, és mentem fürdeni.

3395.nap - 2015-08-11

2015-08-11_18-49-05_img_3138.JPGDélelőtt lementünk anyával az oviba, mert az akváriumot ki kellett takarítani és a neoncsövet kicserélni, mert kiégett még régebben. Ja és persze megetettem a halacskákat is.
Miután hazaértünk, anya főzőcskézett, aztán levittük sétálni a Dömét és visszajöttünk ebédelni. Utána pedig elmentünk a Mamával együtt pénzt kivenni az automatából és anya a piacra ment, én pedig a Mamával elmentem fagyizni ;)  A találkozó  a Mamánál volt, idejött anya is a piacról, úgy jöttünk haza, és mivel véget ért a napok óta tartó úszó vébém a papíron (Olaszország nyert és Magyarország lett a második), így belekezdtem egy új versenybe. Közben apa is hazaért, anya meg elment tornázni. Közben mi apával wii-ztünk, és vacsoráztunk, és amikor anya hazaért, elmentem fürdeni és lassacskán aludni is...

3394.nap - 2015-08-10

2015-08-10_16-44-39_dsc_0002.JPGSajnos ma már apának mennie kellett dolgozni (gondolom neki "sajnosabb" mint nekünk), de azért én nem szomorkodtam ezen anyával, hanem inkább a Csillával együtt kimentünk a Kőbányai strandra :)
Képzeljétek, egy csomó gyíkot láttunk! Kisebbeket-nagyobbakat, és mind irtó fürge volt... No persze sokat voltam a medencében is :)  Hát viszont az itteni büfében a hamburger a nyomába sem ért a Balatoni finom nagy hamburgernek...
Hazafelé jövet még a spárba is beugrottunk és vettünk pár apróságot, és itthon folytattam az úszós papírjaimat. Épp uzsonnáztam amikor apa hazajött, anya pedig elment tornára.
Apával wii-ztünk a vacsoráig, aztán anya is hazaért, én meg mentem fürdeni, de még lefeküdni nem volt kedvem, úgyhogy csak fél tíz után mentem aludni.