3393.nap - 2015-08-09

2015-08-09_20-58-35_img_3132.JPGDélelőtt folytattam a saját vizes vébémet a papírjaimon, aztán indultunk Újpestre a Klári mamához ebédelni. Ma még a szokásosnál is finomabb volt az ebéd, például a rántott husi és a rántott gomba valami isteni finom volt. Irtó jól laktam, a fagyi is épp csak belém fért utána :)  Az ebéd után megnéztünk egy órányi videót a nyaralásunkból, amit délelőtt vágott össze apa dévédére, és már indultunk is, mert jött anyához a Marika néni masszírozni. Anyát ezért hazahoztuk előbb, és én elmentem még apával kocsit mosatni. Most egy érdekesebb programot választott apa, amiben volt színes hab is! Ez nagyon tetszett nekem: a mosás elején rózsaszín és világoszöld habot spriccelt a gép a kocsira mindenhová és aztán nagyon szépen le is mosta a nagy kék hengeres kefékkel.
Délután néztük az "igazi" úszás vébét is, mert voltak ügyes magyar versenyzők, aztán vacsoráztam, mentem fürdeni és lefekvésig még volt idő, úgyhogy elővettük a "világutazók" társasjátékot és azzal játszottunk hármasban...

3392.nap - 2015-08-08

Címkék: balaton

2015-08-08_09-19-08_dsc_0099.JPGSajnos ma véget ért az idei harmadik Balatoni nyaralásom :(
Reggel bepakoltunk, kicsit még csocsóztunk, és elindultunk haza. Nagyon hamar hazaértünk, aztán itthon persze anya és apa ezerrel kipakolt, elpakolt, mosott, ilyenek... Én addig folytattam a saját vizes vébémet (papíron persze), aztán délben átmentünk a Kati mamához és áthoztuk az ebédet, majd meg is ettük.
Délután egy irtó hosszú 'Ki az úr a tengeren' társasozásba kezdtünk és most apa volt az első aki becsődölt, mert minden hajóját eltüntette a Bermuda-háromszög :)  Én még anyával küzdöttem tovább, aztán meguntuk és végül nekem volt kicsivel több pénzem, úgyhogy én nyertem.
Este pedig feljött a Kriszti és sokáig maradt, beszélgetett anyáékkal és apa segített neki nyomtatni, meg interneten valamit. Közben és lezuhanyoztam és pont lefeküdtem aludni, amikor hazament.

3391.nap - 2015-08-07

Címkék: balaton

2015-08-07_11-40-33_p1050888_1.JPGReggel lementünk a ház melletti strandra azzal a céllal, hogy egy órát vízibiciklizünk majd... de sajnos nem volt nyitva a bérlőhely, úgyhogy ez nem jött be :(
Na de sebaj, mert egy sokkal jobbat találtunk helyette! Bementünk ugyanis a nagy strandra és ott egy óriási felfújt akadálypályát raktak a vízre, ahová én anyával s a Csillával mehettem is egy fél órát esni-kelni , mert igazából a csúszós izgő-mozgó szigeten nem nagyon lehetett talpon maradni... De én irtóra élveztem (anyáék hamar kifáradtak...).
Ami még itt különlegesebb volt az a medence. Igaz hogy jó hideg volt a vize, de szép tiszta és jó mély (nem úgy mint a balcsi, ahol sokáig csak térdig ér a víz), úgyhogy itt tudtam búvárkodni egy nagyot. Ja és még egy hatalmas légvár is volt mellettünk, úgyhogy azt is kipróbálhattam, az is szupi volt.
Ma a Piroska csárdában vacsoráztunk és most is irtó finom volt minden. Aztán hazajöttünk, de csak pár percre, mert mentünk vissza  a nagy strandra, ahol ma koncertek voltak a nagyszínpadon. Apát mondjuk nem izgatta fel a fellépők névsora (Kis Grófó, Bódi Csabi és az Irígy Hónaljmirigy), de én látni szerettem volna őket élőben. Sajnos nem lehetett  a színpadhoz menni, mert el volt kerítve, de olyan mázlink volt, hogy elmentünk jégkását venni és amikor visszaértünk a másik oldalára a térnek, akkor pont kinyitották a kerítést és be lehetett menni, úgyhogy a mirigyéket már közelről nézhettük.  Amikor már álmos kezdtem lenni, hazajöttünk és fogmosás után már mentem is aludni...

3390.nap - 2015-08-06

Címkék: balaton

2015-08-06_15-50-30_p1050756.JPGHát ma még melegebb volt mint tegnap!
Természetesen a parton voltunk egész nap és rengeteget voltunk a vízben is. Sokat frizbíztünk és labdáztunk. Ebédelni egy új büfében voltunk, ahol apával egy-egy pizzát kértünk. Én a felét meg is tudtam enni!
A pancsolások szüneteiben például solo kártyáztunk.
Késő délután elszaladtunk vásárolni a közeli lidlbe, és hazaérve itthon vacsoráztunk (én a maradék pizzámat például), aztán ismét felkerekedtünk, ugyanis kibéreltünk egy elektromos kis golfkocsit és fél órát a Csilla, felet anya vezetett a parti kis úton és abban a kis utcában ahol pár hete a Krisztiékkel laktunk. A házat is megnéztük persze, aztán letelt az óra és hazajöttünk. De még nem mentünk aludni, hanem lementünk a Balcsihoz éjszakai fürdőzni :)

3389.nap - 2015-08-05

Címkék: balaton

2015-08-05_16-37-17_p1050477.JPGMa is tökéletes strandidő volt, egész nap kint voltunk a parton és nagyon szuper volt.
Rengeteget frizbíztünk. A kedvencem amikor a felém dobott frizbít egy jó nagy sárgombóccal eltalálom még reptében :)
Délután a Csabával, apával és anyával irtó messzire besétáltunk a Balatonba és még ott is néhol csak térdig ért a víz, igaz odáig néha úszni is kellett, de láttuk, hogy páran bent álldogálnak. Érdekes volt.
Este pedig bementünk a belvárosba vacsorázni. Apa meg én egyáltalán nem voltunk éhesek,mert sokat ebédeltünk, úgyhogy az étteremben csak palacsintát ettünk (azért az még lecsúszott valahogy...) és még - csodák csodája - a főutca klassz élőzenés egyik teraszán még egy-egy fagyikehely is belénk fért :)

3388.nap - 2015-08-04

Címkék: balaton

2015-08-04_11-08-12_p1050291.JPGMa igazán szép idő volt, úgyhogy reggeltől estig a strandon voltunk. Rögtön sikerült is becsalni apát a vízbe egy jó kis frizbízésre, aztán délben egy új étteremhez mentünk enni, mert itt volt rántott gomba - de persze ott meggondoltam magam és mégis inkább tonhal salátát  kértem :)
Délután többször is bementünk a vízbe, - váltott legénységgel - és sokat labdáztunk és frizbíztünk. Ma már  igazán meleg volt, végig sütött a nap, és a víz is meleg volt, szóval nagyon élveztem mindent. Este csak a teszkóba mentünk vásárolni és itthon vacsoráztunk (bacon-be göngyölt virslit), és játszottam lefekvésig.

3387.nap - 2015-08-03

2015-08-03_15-33-24_p1050276.JPGReggel elmentünk a közeli kisközértbe apróságokat vásárolni, aztán lementünk a strandra, mert kezdett jó idő lenni. Az időjárásjelentés mára is esőt jósolt, de szerencsére ma is tévedtek. Ugyanis egyre jobb idő lett, és ebéd után előbb apával mentem be a vízbe, aztán anyával és a Csillával. Jót labdáztunk! Két labdázás között pedig kártyáztunk a Solo-val. Hat után mentünk vissza a házba és miután mindenki lefürdött, lementünk a csocsó asztalhoz és ma is játszottunk egy nagyon jót. Én szinte mindig a nyerő csapatba kerülök :)
2015-08-03_20-33-20_dsc_0013.JPGEste ma is bementünk Siófokra, és mivel tegnap apa megígérte hogy ha korán jövünk be, akkor kipróbálhatom a Spongyabobos ugrálóvárat, így ma be is vasaltam rajta ezt az géretét és tényleg olyan szuper volt, mint amilyennek látszott! És ez még mind semmi, mert utána még palacsintázni is elmentünk a szuperfinom palacsintázóba.