3386.nap - 2015-08-02

Címkék: balaton

2015-08-02_13-48-37_dsc_0110.JPGHát jó sokáig aludtunk a tegnapi nagy séta után... És mivel az ígérettel szemben ma mégse volt vihar és jeges eső , ezért lementünk a strandra ping-pongozni. Egyhamar kimelegedtünk a játékban, plusz a nap is kisütött, úgyhogy néhány forgózás után visszamentünk az apartmanba és én játszottam egy balatonos társast anyával. Utána már kezdtünk megéhezni, úgyhogy egy közeli éttermet céloztunk meg. Ebéd után még elsétáltunk a belvárosba is fagyizni. Délután még egy újabb csocsó bajnokságot is rendeztünk, és végül a nyerő páros én voltam a Csabával,mert szoros meccsekkel ugyan, de mindig elvertük a Csillát és apát :)
Este pedig lementünk a partra sétálni. Láttunk szép új házakat és találtunk egy fitnesz parkot is, amit le is teszteltem persze. Visszaérve egy beleöntős joghurt volt csak a vacsorám, amin anyáék ki is akadtak - már azon, hogy ilyen keveset eszek - és már mehettem is fürdeni és aludni mert már megint elmúlt tíz óra...

3385.nap - 2015-08-01

2015-08-01_09-47-45_dsc_0034.JPGMivel tegnap sikerült apáéknak becsomagolni a sok ruhát, ezért reggel indultunk a Balcsira. A Waze szerint így is problémás volt már az M7 (nyolckor!), ezért egy másik úton mentünk, de ez sokkal jobb volt, mert a rövid országúti szakasz tiszta hullámvasút volt :) Persze mire leértünk az apartman házhoz, a Csilláék már ott voltak, és lassan a lakásunkat is kitakarították a nénik, és be tudtunk költözni. Rögtön át is öltöztünk strand cuccba és irány a part! Jó ám a szomszéd strand, még csúszda is van! Igaz elég lassú. Na sebaj, a Balaton itt is klassz, sokat voltunk bent labdázni. Két fürdőzés között például társasoztunk, nomeg ebédeltünk is persze. Estig maradtunk, és visszaérve lefürödtünk, aztán elmentünk a teszkóba vásárolni és itthon meg is vacsoráztunk, aztán  besétáltunk a belvárosba. Jó sokat sétáltunk, de legalább láttuk közelről a szép kivilágított óriáskereket, és palacsintáztunk is a szuper palacsintázóban. Na mire visszaértünk, már tizenegy is elmúlt és olyan álmos voltam, hogy csak na...

3384.nap - 2015-07-31

2015-07-31_11830819_891913340897799_1349515951_n.jpgMa nagyon szuper program volt: elmehettem a Krisztiékkel egy magán állatkertbe! De még előbb egy másik jó hír is érkezett: a Kati mamának összegyűlt egy újabb plüss gyümölcsnyi matrica, úgyhogy elszaladtunk anyával és elhoztunk egy jópofa paradicsomot :)
Még a Mamánál gyorsan megebédeltem, mielőtt jöttek a Krisztiék. Anna és Boti mellett még a Zita is jött velünk. Nagyon jó ez az állatkert, sok aranyos állat van és szinte mindegyiket meg lehet simogatni. Például voltak vicces makik, és gyűrűs farkú makik is mint a Julien király a Madagaszkár pingvinjeiből. De még láttunk egy csomó érdekes állatot: szép papagájokat, aranyos nyuszikat. És képzeljétek voltak még oroszlánok és még szibériai tigrisek is! 2015-07-31_11801964_892156000873533_340517923_n.jpgNa és a legjobb: egy elkerített részre kihoztak három különleges állatot, akiket meg lehetett simizni és játszani velük: egy papagájt (a vállamra is ráült és hozzám dörgölőzött!), a nemrég született kistigris a Shakira, akit meg lehetett szintén simogatni és a mancsával játszani, és egy irtó cuki kis ormányos medve. Egy másik részen pedig voltak nyulak, hörcsögök és tengeri malacok. Nekik adtunk zoo csemegét és füvet. Hat óra után értünk haza, este pedig anya és apa ezerrel csomagolni kezdtek...

3383.nap - 2015-07-30

2015-07-30_12-02-21_p1050260.JPGMivel reggel esett az eső és előmásztak a csigák, anyának az a remek ötlete támadt, hogy egy kis műanyag vödörbe szedjünk szép csiguszokat és versenyeztessük meg őket, mint a Turbó-ban! Remek! Irtó sok nagy és kisebb csigát találtunk és nem csak simán verseny volt, ám... hanem előbb felhoztuk őket és én vízfestékkel kifestettem a házukat ország-zászlók alapján! Na utána már mindjárt érdekesebb lett a "futóverseny" :) Na némelyik nem igazán értette mi a feladat (sőt mondhatni egyik sem), de egy kis kedvcsináló zöld levél felé azért el- el indultak :)
A nagy versenyeztetés után a Kökibe mentünk a Csillával kiegészülve ebédelni és most megkóstoltam a rántott párizsit és finom volt. Kár, hogy a majonézes kukoricában egy műanyag darabot találtam, ami elvette  a kedvem a majonézestől... 2015-07-30_16-46-55_dsc_0035.JPGAztán sajnos nem úsztam meg, hogy anyáék be ne nézzenek pár ruhaboltba... de végül csak sikerült visszaindulni. Pontosabban a Csilláéktól a Csaba elhozott autóval a nagy játszóra és engem átadtak a Kati mamának, ugyanis ők mentek tovább az Eszti néniékhez babázni.
Én pedig épp elkezdtem Annával homokozni, amikor befutott apa, de nem jöttünk fel, csak később hatkor, amikor jöttek a Dorináért, addig én játszottam. Itthon átöltöztem a homokos ruhámból egy tisztába, mert mentünk apával az Anikóhoz séró igazításra. Klassz rövid lett a hajunk és most nem is kellett csak egy kicsit várni. Ez azért is volt jó, mert itthon még maradt időm wii-zni a vacsoráig és fürdésig...

3382.nap - 2015-07-29

2015-07-29_19-18-45_img_3121.JPGReggel magamtól keltem és még apa is itthon volt, de nem is baj, mert úgyis mentem anyával gerinctornára. Utána a Csilla telefonált, hogy menjünk a Centrumba vásárolni. Igen ám, de rossz buszra szálltunk fel, vagyis csak kicsit, mert a 148-as helyet a 194-esre szálltunk fel, de a Határ útnál gyorsan átültünk  a villamosra és így azért csak eljutottunk a centrumhoz... Kivételesen jól tűrtem a ruhavásárlást, sőt még segítettem is a válogatásban és ezért jutalomképpen kaptam egy gombot anyától :)
Hazafelé még a piacra is beugrottunk és vettünk ebédet is (én rántott gombát kértem). Itthon pedig evés közben megnéztem egy jó kis rajzfilmet, amit nemrég töltött le apa. Amíg apa nem ért haza, addig autóztam, és mivel apa visszahozta Újpestről a "ki az úr a tengeren" társast, így belekezdtünk egy menetbe, de olyan hosszú volt, hogy egészen estig tartott!

3381.nap - 2015-07-28

2015-07-28_17-53-08_img_3103.jpgReggel igencsak csipkedni kellett magamat, mert anya elfelejtett szólni apának, hogy keltsen minket, ugyanis vérvételre kellett anyának mennie... szerencsére csak ide az ovi melletti orvosi rendelőbe mentünk és nem is késtünk el. Miután hazaérünk, csak akkor tudtam reggelizni, aztán egy autóversenybe kezdtem, és ebédig ezzel játszottam. Amikor mentünk az ebédért, ma is találkoztunk persze a Mamáékkal, plusz anya még beugrott az oviba is valamiért. Itthon, ebéd után lábtornáztunk, és folytattam az autózást és épp belekezdtünk régebbi feladat füzetekbe és kifestős füzetekbe amikor már apa is hazaért. Aztán anya elment tornára és én apával maradtam itthon, és vacsora után, amikor hazaért anya, mentem fürdeni és lassacskán aludni is.

3380.nap - 2015-07-27

2015-07-27_19-11-57_img_3097.JPGReggel a Kati mama telefonjára ébredtünk - addigra apa már rég elment dolgozni. Reggelizés után én zenét hallgattam a tableten, amíg anya vasalt. Tizenegy után lementünk ebédért és lent találkoztunk a Mamával és a Dömével, de még korán volt, így sétálgattunk is kicsit. Délután anya folytatta a vasalást, én pedig a játszást :)
Később átmentünk a Mamához, mert átjöttek a Botiék is és felköszöntöttük a Botit szülinapján, Annát a névnapja alkalmából. Sajnos a Boti ment edzésre, anya pedig vásárolgatni, így én inkább maradtam és az Annával játszottam amíg anya vissza nem ért.
Amikor hazaértünk, apa már itthon volt és végre sikerült rávenni anyát is, és őt is, hogy leteszteljük a hoteles társasjátékomat. Szerintem egész jól sikerült, és estig tartott egy játékmenet - amikor is apa becsődölt, mert olyan drága volt nálam megszállni :))