3372.nap - 2015-07-19

2015-07-19_15-13-08_dsc_0020.JPGDélelőtt készítettem egy saját(os) "Kalandos utazás a Balaton körül" társasjátékot és el is kezdtünk hárman játszani vele, de nehezek a feladatok, így nem tudtuk befejezni, mert indultunk Újpestre.
A Mama ismét finom ebédet rittyentett nekünk, aztán együtt megnéztük dévédén - amit apa készített - a tábor és a nyaralás képeit és videóit és közben persze meséltünk is, hogy mik történtek velem illetve velünk.
De délután jött el a nap csúcspontja, ugyanis elmentünk a Westendbe a moziba, ahol 4DX-ben megnéztük a Minyonokat. Nagyon vicces az ilyen mozi, mert 3D a film, plusz vizet spriccelnek és levegőt fújnak rád és mozog a szék is. Ja és a film is nagyon vicces volt.
Amikor hazaértünk és szóba került a vacsora, én mindenképpen tejbegrízt szerettem volna, de anyának nem volt kedve ebben a melegben főzni, úgyhogy végül én csináltam magamnak!

3370.nap - 2015-07-17

Címkék: balaton

2015-07-17_17-51-05_dsc_0048.JPGSajnos ez az utolsó napunk együtt a Botiékkal itt Széplakon idén :(
No de nem búslakodtunk, hanem épp ellenkezőleg! Amíg reggeliztünk a felnőttek mindent bepakoltak és apa  a kocsiba levitte a sok cuccot, de nem mindent, mert még nem indultunk haza... dehogy! Sőt, irány a Balaton-part! Mert azért ma sem hagyhattuk ki a pancsolást :)  Párszor bementünk labdázni is, de délután ma is kibéreltünk egy vízibiciklit! Az a legjobb. Lehet csúszkálni, lehet ugrálni, lehet tekerni. Klassz!
Sajnos hétkor el kellett indulni haza... Elköszöntünk a Krisztiéktől, mert ő vitte a Botiékat a nagyszüleikhez Sóstóra, mi pedig egyenesen hazajöttünk. Egész hamar hazaértünk, nem volt semmi útközben, de itthon már mennem kellett fürdeni és vacsorázni, mert kilenc óra lett hirtelen. Picit még azért tévézhettem, de ma nem maradhattam fenn sokáig - nemúgy mint az elmúlt napokban...

3369.nap - 2015-07-16

Címkék: balaton

2015-07-16_252013-00-30_2520p1050150.JPGMa tényleg szinte egész nap a parton voltunk!
Reggelizés után már indultunk is, csak nem a tegnapi helyünkre, hanem egy másik lépcső közelébe. Vittük a nagy felfújható banánt (apa örült hogy felfújhatta...) és persze sokat labdáztunk is.
Ebédre ma pizzát ettem, és még délután ismét kibéreltünk egy órára egy csúszdás vízibiciklit és irtó jót játszottunk és csúszdáztunk. Miután visszavittük a vízibiciklit kipróbáltuk a gömbfocit ami olyan, 2015-07-16_252018-04-46_2520dsc_0014.JPGhogy hatalmas felfújható labdák belsejébe lehet belebújni és igazából a legjobb az volt, ahogy egymást borogattuk fel úgy hogy jól nekimentünk egymásnak :)  Jól kifáradtunk... Sokáig voltunk még a parton, aztán mindenki lezuhanyozott és elmentünk vacsorázni, utána pedig az út túloldalán a vurstliba mentünk és dodzsemeztünk, ugrálóváraztunk.
Már tizenegy óra volt mire hazaértünk, úgyhogy mehettünk is rögtön fogat mosni és aludni...

3368.nap - 2015-07-15

Címkék: balaton

2015-07-15_14-24-58_dsc_0040.JPGJó volt a napunk! Jó mozgalmas!
Délelőtt megint bringó-hintóztunk, de most egy négyszemélyest bérletünk és aki épp nem hajtott, az rollerral jött mellettünk (vagy inkább mögöttünk, amikor én vagy az Anna vezetett, mert mi ma is cikk-cakkban haladtunk leginkább :)
Egy óra alatt sikerült azért lefárasztani mindenkit, de rögtön mentünk is le a partra , mert végre rendesen kisütött a nap! Szuper volt a Balcsiban pancsolni, jó sokat bent voltunk, még apa is bejött, aztán még arra is rávettük,2015-07-15_16-18-31_p1050011.JPG hogy béreljünk egy vízibiciklit - méghozzá csúszdásat - és egy órát csúszkáltunk és ugráltunk. Tök jó volt. Amikor pedig kint voltunk épp a parton, akkor is sokat játszottunk.
Hat körül visszamentünk a házba átöltözni ugyanis hétre a középkori étterembe mentünk vacsorázni. A jó kis vacsi után még lementünk sétálni a Balatonpartra, aztán jöttünk vissza a házba fürdeni és aludni egy nagyot.

3367.nap - 2015-07-14

Címkék: balaton

2015-07-14_13-23-46_p1040777.JPGJó későn keltünk  mivel majdnem éjfélig fenn voltunk... Reggelizés után egy gyors Activity-t játszottunk, de tényleg gyorsat, mert már indultunk is Balatonboglárra! Elvileg a gömb kilátóba menünk, de ha már ott voltunk, azért boboztunk is :)  Hú, jó gyors volt, csak irtó hamar leértünk a pálya aljára. A kilátó is érdekes volt, de nekünk érdekesebb volt a mellette lévő réten rohangálni és fogócskázni.
Visszafelé jövet bementünk ebédelni a Piroska csárdába. Én rántott sajtot kértem, de még a gyerek adagot sem tudtam mind megenni, pedig finom volt.
Amikor visszaértünk a házba, csak átöltöztünk strand szerkóba és lementünk a partra. A víz kicsit hideg volt, de azért bementünk labdázni, 2015-07-14_16-35-43_dsc_0050.JPGde nem sokáig, mert már kezdtünk fázni. Inkább kijöttünk és a játszótéren fogócskáztunk inkább. Amikor ezt is meguntuk, akkor elmentünk egy órát bringó-hintózni. Nagyon klassz volt, mert mi - gyerekek - kormányozhattunk felváltva. A házba visszaérve megvacsoráztunk. A vacsi vége felé Anna leejtette a kenyerét mert a Boti lökdöste, én meg felborítottam az üdítőmet, úgyhogy takaríthattunk... Sebaj, utána még elmentünk kicsit rollerozni a környékre, és visszaérve, a fürdés után még ország-városoztunk.

3366.nap - 2015-07-13

Címkék: balaton

2015-07-13_19-27-36_dsc_0054.JPGDélelőtt ólomlábakon vánszorgott az idő, de végre elérkezett a fél tizenkettő, és indulhattunk a Krisztiékkel a Balatonra! Egész hamar leértünk, csak pár Hupikék epizódot tudtam megnézni... A ház elég érdekes amit kibéreltünk: a miénk az emelet és én a Botival rögtön le is csaptam az egyik hálószobára és berendezkedtünk. De nem üldögéltünk sokat, mert elmentünk rollerokkal egy közeli fagyizóba, ami nagyon szuper ötlet volt :)
A házba visszaérve egy jó kis activity játékba kezdtünk, méghozzá gyerekek a felnőttek ellen! Éééés mi nyertünk!
A játék után bementünk Siófokra. Előbb a víztoronyhoz mentünk és fel is lifteztünk a forgó kilátóba. Innen a sétálóutca felé vettük az irányt és ott vacsoráztunk. Sőt én még egy ice'n'go-t is kaphattam hazafelé.