3358.nap - 2015-07-05

Címkék: balaton

2015-07-05_003.jpgDélelőtt "fiús" kreatívkodás volt: papírsárkányt készítettünk! Nagyon klassz lett és szépen repül.

Az ebédnél ma is megdicsért a konyhás néni, mert a húslevesből repetáztam is :)

Délután természetesen a Balaton parton voltunk és visszaérve a táborba el kezdtük a csocsó "világbajnokságot". Én a Noémivel vagyok egy csapatban a "Csocsó-vadászok" csapatban. Nem állunk túl jól, mert a többiek túl jók!

2015-07-05_006.jpgMilán

3357.nap - 2015-07-04

2015-07-04_009.jpgMa korán keltünk, mert indult a vonatunk, ugyanis délelőtt kalandparkba mentünk! Hű, nagyon klassz volt, én két pályát is kipróbáltam, a juniort is, nem csak a gyerek pályát. Ott is ebédeltünk, méghozzá pizzát :)  Amikor visszaértünk , már mentünk is le a Balatonhoz. A zsebpénzemből ma is palacsintát és jégkrémet vettem. A palacsinta 150 forint és finom. A jégkrém kétszáz vagy háromszáz forint, de hagyok mindig inkább pénzt másnapra :)
Amikor visszamentünk a táborba, akkor nekiláttunk a fiúkkal csocsózni. Érdemes gyakorolni, mert az egyik nap bajnokságot fogunk rendezni!
Amúgy van minden nap szobaszemle és tallérokat lehet kapni a szép rendért, amit majd utolsó napon lehet beváltani. Én általában a maximumot , hármat szoktam kapni...
2015-07-04_011.jpgKépzeljétek, este még egy koncertre is elmentünk! A 100 folk celsius és az Omega énekese lépett fel. Néhány számot ismertem is (a petróleum lámpát például), és egész jó volt a koncert.

3356.nap - 2015-07-03

2015-07-03_001.jpgFinom volt a reggeli és érdekes volt a mai napom is:
Délelőtt elmentünk kirándulni a környékre és felmentünk a kilátóba is. Az ebéd is nagyon jó volt (és hát meg is éheztünk a túra alatt), paradicsomleves (háromszor repetáztam) és tarhonyás hús.
Délután pedig az elmaradhatatlan balatoni lubickolás következett. A táborba vissza érve is van egy csomó játék lehetőség: ping-pong, foci, csocsó például.
Este nagyon izgalmas számháború volt: két csapatban játszottunk és az ellenfél zászlaját kellett megszerezni.

2015-07-03_006.jpgKépzeljétek, a mi csapatunk nekem köszönhetően nyert, ugyanis én találtam meg a kertben egy autó alatt a másik csapat pöttyös zászlaját! Juhhé!
Nagyon jól érezzük magunkat, szuper minden!

3355.nap - 2015-07-02

2015-07-02_09-04-58_dsc_0002.JPGIrány a Balaton!
Express vonattal mentünk és a Kati néni ült mellém, csak kár, hogy háttal ültem, de azért az ablaknál, úgyhogy nézelődtem.
Amikor leértünk, mi a nagy házba költöztünk, egy-egy szobába. Én a Noémivel, a Vandával és az Andrissal vagyok egy szobában. Kipakoltunk amennyire lehetett (pici a szekrény), aztán mentünk is partra. Mivel ma még ebédet nem kaptunk, ezért vettünk a büfében ami megtetszett: én hot-dogot és pattogós cukros jégkrémet :))
2015-07-02_006.jpgA délutánt pedig szinte egész végig a Balcsinál töltöttük és ott játszottunk. A víz ugyan elsőre hideg, de hamar hozzá lehet szokni. Játszottunk iszap-pakolásosat és kergettük a pici halacskákat a part mentén... Vacsorára visszamentünk a táborba és Kati néniék elkezdtek grillezni husikat, plusz volt tészta és ubi. Fincsi volt! Épp befejeztem az evést, amikor apa telefonált és mindezt el tudtam neki mesélni...

3354.nap - 2015-07-01

2015-07-01_19-45-42_dsc_0027.JPGMa is sok minden történt velem:
Reggel apa korán ment dolgozni, én pedig kénytelen voltam elkísérni anyát a gerinc-tornájára. Addig én írogattam, rajzolgattam. Később átvitt a Kriszti magukhoz és ott játszottunk egy csomót és az ebéd is finom volt. Délután eljött értem anya és a Kati mama és együtt elmentünk a Kökibe ahol fagyiztunk is :)
Ahogy hazaértünk anyával,  nekikezdtünk bepakolni a táborra, és amikor hazaért apa is a munkából, épp befejeztük a bepakolást a bőröndömbe illetve a hátizsákba, úgyhogy hamar rendeztünk egy Aranyásók játékot és apa nyert, mert ő volt a szabotőr és sikerült jól akadályozni minket a kincshez jutásban... 2015-07-01_20-43-46_dsc_0038.JPGKözben egyeztettünk a Krisztiékkel, akik bringával kimentek a KAC-ra, mi pedig utánuk - kocsival. Nagyon klassz volt ma is a pályán: ping-pongoztunk, futottunk, ping-pongoztunk és még minigolfoztunk is - ütő és labda híján ping-pong labdával és kézzel :)
Jó sokáig kint voltunk, úgyhogy hazaérve rögtön mentünk fürdeni, vacsoráztam anyával és már mentem is aludni...

3353.nap - 2015-06-30

2015-06-30_13-31-15_nok011.jpgEddig jó a nyári szünet!
Délelőtt elmentünk a Kökibe és ott találkoztunk a Kac-Kac-ban a Brigi nénivel (aki anya régi kolléganője) és a kislányával, a Petrával. Ebédig ott is voltunk és csomót játszottunk. Ebédelni pedig a főzelékfalóba mentünk, - ami a kedvencem - és persze én tejbegrízt kértem, mert ott az mindig nagyon fincsi (ma is az volt).
Miután hazajöttünk, lementünk a térre, mert lent volt a Mama és a Dorina. Vittünk ping-pong ütőt is és előbb anyával ütögettem, aztán megjött apa a munkából, anya pedig ment tornára, így apával folytattam a pingpongot. 2015-06-30_16-54-51_dsc_0018.JPGAmikor apa megunta, akkor mentem homokozni (azaz inkább bogarazni) és mászóvárazni. Később hatkor pedig feljöttünk és feketepétereztünk apával, nomeg vacsoráztam is: apa sütött nekem mini pizzákat :)  Amikor anya hazaért, mentem fürdeni és aludni, mert már későre járt...

3352.nap - 2015-06-29

2015-06-29_18-15-06_dsc_0019.JPGMa klassz napom volt:
Délelőtt anyával zenét hallgattunk, és dél előtt lementünk sétálni  a Mamával és a Dömével. Pont felértünk, amikor jöttek a Krisztiék és amíg nekem levágta a hajamat, addig a Botiék ebédeltek, aztán én is megebédeltem, a Kriszti elment ügyeket intézni, mi pedig autóztunk a Botival és utána wii-ztünk hármasban. Amikor visszajött a Kriszti, akkor átmentem velük és ott folytattuk a Botival a játszást: előbb gumilabdáztunk, aztán autóztunk. Közben befutott apa és anya, és lassan elindultunk a KAC pályára, 2015-06-29_19-07-25_dsc_0043.JPGahol előbb fociztam a Botival kiskaupra, aztán nagykapura, és amikor a lányok is akartak játszani, akkor előbb fiók-a-lányok-ellen röplabdáztunk (egyedi szabályok szerint...), aztán kidobósoztunk (szintén egyedi szabályok alapján). Már kezdett lemenni a nap, amikor hazaindultunk. Anyával együtt készítettem bundáskenyeret vacsorára és már mentem is fürdeni és aludni, mert későre járt...