3323.nap - 2015-05-31

2015-05-31_15-32-25_dsc_0012.JPGDélelőtt játszottam és nyelvtan lecót írtam, aztán délre mentünk Újpestre a Klári mamához. A finom ebéd után a Mama titkos varrókészletéből a gombokkal játszottam, és amikor hazajöttünk anya rögtön ment a Kati mamához, én pedig apával nyelvtant gyakoroltam ( a "kiejtéstől eltérő helyesírású szavakat"), mert jövő héten ebből is lesz dolgozatírás. Amikor anya visszaért, elsétáltunk hármasban a Koós Károly térre ahol wekerlei banzáj volt. Egész jó volt, mert nem csak ugrálóvárazhattam, de vettünk kürtős kalácsot és vattacukrot is :) Persze a játszótéren is mászóváraztam, és rohangálhattam is. Ötkor hazaindultunk, mert még sok dolgunk van estig. Be kell pakolni a táskámba, vacsoráznom kell és fürdeni még hét előtt, mert akkor kezdődik az Ének iskolája, és azt muszáj nézni!

3322.nap - 2015-05-30

2015-05-30_15-05-09_dsc_0038.JPGReggel elvittük anyát és a Mamát ruhákat és játékokat árulni, így délelőtt apával voltam:
Előbb gomboztunk, aztán egyedül folytattam, és az ágyon, mert apa porszívózott és az nagyon-nagyon veszélyes a gombokra nézve! Délben visszamentünk anyáékért és hazahoztuk őket, és szinte rögtön indultam is apával a "Nagy sportágválasztóra". Idén is rengeteg sportág volt kipróbálható, több mint száz! Kaptunk egy matricagyűjtő füzetet a bejáratnál és abban minden kipróbált sport után kaptam egy szmájlit. Sok sportot kipróbáltunk, a sakktól kezdve, a fura, sosem hallott érdekesekig, csak sajnos sok helyen nagyon hosszú sor volt, oda be sem álltunk. 2015-05-30_13-35-55_dsc_0019.JPG
Ebédre kemencés kukoricás lángost ettem és egy érdekes újfajta kürtős kalácsot: színes cukorkásat ettünk meg ketten apával. Fincsi volt. És még csak ekkor mentünk le a nagy pályára, ahol a legtöbb sport volt... Idén is beöltöztem amerikai focistának és apával beültünk a sárkányhajóba is evezni, és a síelésnél a Sanyival is találkoztunk. Fél ötkor pedig haza indultunk, mert csak ötig tartott az egész.
Itthon megírtam a matek házimat, vacsoráztam és már hipp-hopp kilenc óra lett, mentem fürdeni és aludni.

3321.nap - 2015-05-29

2015-05-29_17-08-42_dsc_0004.JPGMa megírtuk a környezetismeret felmérőt... úgy hiszem jó lett, végül a háziállatok és a közlekedés volt a két fő kérdéskör, amit pont gyakoroltunk tegnap. A negyedik órában pedig lementünk a tornaterembe, ahol az alsósoknak iskolagyűlést tartottak és az egész éves munkánkat értékelték: engem kétszer is kihívtak és kaptam ajándékot! Az év eleji olvasás és a későbbi matek versenyen elért első és második helyért kaptam kifestőt, ceruzákat, uzsonnás dobozt és cukrokat. A Botit és Annát is említették többször is, csak ők pont most versenyen vannak. Pech, majd megkapják később gondolom az ajándékokat. Apropó ajándék: a Kati nénitől is kaptunk gyerek-napi ajándékot! Két-két Spongyabobos pörgettyűt! Klassz!
Ma is korán jött anya, de nem bántam, mert itthon tudtam pörgettyűzni. sikerült is anyával kettőt a szekrény alá úgy bepörgetni, hogy nem is találtuk... viszont így egy gombot megtaláltam és rögtön egész jól végzett a szépségversenyen :)  Még kicsit wii-ztünk is, aztán hazaért apa is, én pedig több oldalnyi zászlót készítettem vízfestékkel, vacsorára pedig anya csinált nekem tejbegrízt és közben nézhettem a Konyhafőnök műsor döntőjét.

3320.nap - 2015-05-28

2015-05-28_17-12-11_dsc_0012.JPGMa két meglepetés is volt a suliban:
Az első, hogy egy órára visszajött hozzánk  a Nati, aki egy ideje kint él Németországban a szüleivel, és kérdezhettünk tőle mindenfélét, hogy milyen a kinti suli, miket tanulnak, miket néz a tévében meg ilyenek.
A második meglepi már tornaórán elkezdődött, ugyanis ma tartottuk a gyereknapot és hoztak egy ugrálóvárat, amit a tesi óra második felében rögvest le is tesztelhettünk :)  No és még ebéd után is gyereknapos programok voltak az udvaron, például mese-TOTÓ, amiben csak a zenéjük alapján kellett rajfilmeket kitalálni - mint a Krisztiéknél. De olyan is volt, hogy minden tanár egy gyümölcs volt képzeletben és ki kellett találni, hogy vajon melyik gyümi?  Nagyon klassz volt, anya most túl korán jött, mert én még játszottam volna... Ehelyett hazajöttünk és csinálhattam a leckét :(   Közben apa is hazajött, anya pedig lejött hatkor sétálni, de aztán csak én maradtam a Mamával és a Dorinával meg persze a Dömével. Hazaérve vacsoráztam és Konyhafőnököt néztem, aztán fürdés közben hazaért anya és addig nem engedett lefeküdni, amíg át nem vettük a környezetismeret anyagot, mert holnap dolgozatot írunk...

3319.nap - 2015-05-27

2015-05-27_16-35-44_nok002.jpgMa két dolgozatot is megkaptunk: a múlt heti környezet és matek dolgozatokat. Egyikben sem voltam tökéletesen biztos, de végül mindkettő ötös lett, még ha nem is hibátlan, "csak" 95%-os ...
Ebéd után elég jó idő volt, így kimentünk az udvarra és én a fiúkkal fociztam a dühöngőben. Leckeírás után anya jött értem és egyből a Dédiékhez mentünk fel, hogy felköszönthessenek minket. Kaptam egy csomó gombot! Klassz! No és még mindig nem haza jöttünk, hanem a Kati mamához, ugyanis nemcsak a Dorina volt nála, hanem a Botiék nyuszija is, mivel a Mama vigyáz rá amíg ők versenyen vannak. Irtó ügyes ez a nyuszi, hatalmasakat tud ugrani!
Miután elvitte a nagypapája a Dorinát, mi is lementünk sétálni a Dömével és pont a házunk előtt találkoztunk apával, aki épp visszaért az Imre bácsitól, akihez elvitte a Kriszti autóját megjavítani. Estig apával folytattam a gombozást és már eljutottunk a döntőig. Valamiért az a gyanúm, hogy apa már kezdi unni a három napja húzódó gomb szépségversenyt, mert nem tűnt túl lelkesnek az egyes zsűri feladatoknál...

3318.nap - 2015-05-26

2015-05-26_11-01-32_43_1047495035279305_1490469880131856882_n.jpgMa nagyon klassz napom volt!
Délelőtt a sulival elmentünk a reptérre! De nem ám csak az Aeroparkba (persze oda is!), hanem bemehettünk titkos helyekre is! Például a kifutópálya mellett nézhettük ahogy le- és felszállnak a hatalmas repülők. De az is szuper volt, hogy megnézhettük a repülőtér tűzoltóit, és a hatalmas nagy sárga szupertűzoltóba be is mászhattunk! Irtó klassz volt minden.
Délután pedig az utolsó úszás óránk volt ebben a tanévben, így hát persze pár hossz leúszása után inkább csak játszottunk :)  Na így még az úszás is klassz volt...
2015-05-26_16-29-02_p1040591.JPGMiután hazajöttünk, nemsokára apa is jött és folytattuk a gomb szépségversenyt, de a nagy döntőig nem jutottunk el, mert én vacsorázni mentem, apa pedig fodrászhoz, aztán alighogy megjött, már ismét ment is: ugyanis ő vitte ki a Krisztit, Botit, Annát a buszhoz, amivel utaznak Olaszországba egy versenyre.

ui.: esti mérteim: 134cm magas vagyok, a fejem 50, a mellkasom 61, a lábam 22 centi

3317.nap - 2015-05-25

2015-05-25_11-45-50_dsc_0007.JPGSajnos ma esett az eső, így a bringázás elmaradt. Délelőtt folytattam a saját Eurovíziómat és végül nálam Portugália nyert :) Még tanultam is persze (meg kell tanulni az Altatót József Attilától), és ebéd után anyával kézműveskedtem (kifestőztünk, ragasztottunk, ilyesmi), és közben figyeltem, ahogy apa asztaloskodik: ugyanis a cipős szekrény egyik ajtaja leszakadt és azt ragasztotta-fúrta-faragta amíg jó nem lett, engem pedig érdekelt, hogy miként "kézműveskedik" apa :)
Délután még arra is rávettem apát, hogy együtt zsűrizzen velem a gomb-szépségversenyemen, aztán vacsorára anya csinált eperkrémlevest, és hatkor lementem sétálni a Mamával és a Dömével és elmeséltem neki, hogy tegnap pont erre bicikliztünk az óvoda környékén.