2875.nap

2014-03-09 14-39-39 DSC_0037.jpgDélelőtt elmentem anyával és a Mamával a suliba, ugyanis nagy fitnesz verseny volt és indult az Anna és a Noémi is, mi pedig mentünk drukkolni. A Boti is ott volt szerencsére és hozott focis kártyákat is, de amúgy elég jó kis verseny  volt, ügyesek voltak a lányok.
Nem maradtunk ott a verseny végéig, mert jött értünk apa és indultunk Újpestre ebédelni a Klári mamáékhoz. Ma csirkecombok voltak ebédre méghozzá panírozva is és sütőben sülve is. Lehetett választani, és én a panírozottakból ettem kettőt is.
Kicsit még írogattam - játszogattam a Mamával, aztán mentünk korizni a Pólusba. Én nem is emlékszem, hogy voltam-e már ebben az áruházban, de klassz hely, mert van egy koripálya a közepén. Egy órát kőrözgettünk anyával és szerencsére elég kevesen voltak, úgyhogy volt helyem gyakorolni :)
Amikor hazaértünk, elővettem az autóimat és forma-1 -eset játszottam, mert azt már irtó rég csináltam :)  Hatkor lementünk sétálni és képzeljétek, a Kati mama csak ekkor ért haza a suliból a versenyről! Ejha, jól elhúzódott!
Amikor feljöttünk, vacsoráztam paradicsomlevest, amit a Mama adott, aztán lassan mentem is fürdeni, mert ma Nagy Duett van!

2874.nap

2014-03-08 15-39-25 DSC_0057.jpgDélelőtt tovább játszottam a gombokkal a saját Ezek megőrültek vetélkedőmet. Közben apa elment vásárolni, mi pedig addig halat ettünk anyával, méghozzá busa filét rántva és jól kiszellőztettünk mire apa hazaért, mert ő nem szereti a halszagot. Utána apa takarított - én a nagyszobában játszottam, és telefonáltak a Krisztiék, hogy van-e  kedvünk velük menni a KAC pályára - és hát persze hogy volt, úgyhogy háromkor ott találkoztunk. Nagyon jót fociztunk a Botival (és néha Anna is beállt), meg persze sokat futkároztunk és 2014-03-08 15-43-17 DSC_0066.jpgökörködtünk és a fűben hemperegtünk :) Sajnos a nagy pályára nem lehetett menni, de az minket nem zavart, volt elég helyünk, ahol kicsit kitombolhattuk magunkat :)
Amikor kezdett hűvösebb lenni, akkor még kicsit felmentünk játszani a Krisztiékhez, és hatkor hazajöttünk.
Picit számítógépeztem,
vacsorára apa csinált bögrés sajtlevest, aztán fürdésig még anyával megint zenéket hallgattunk a számítógépen.

2873.nap

2014-03-07 19-52-11 IMG_0077.JPGMa nem sok minden történt a suliban és az ebéd nem volt túl jó, de legalább délután hamar jött anya és itthon játszhattam és írogathattam legalább.
Ja igen, hazahoztuk az üzenőt és sajnos a sok jó pont és matrica mellett ma becsúszott egy rossz pont (egy sírós arc) is, mert technika óra elején még sikongattam, pedig már elkezdődött az óra és a Kati néni ezt zokon vette kissé :(
Amikor hazaért apa, még volt egy kis idő a fürdésig, így gombokkal játszottunk Ezek megőrülteket és azért mentem nyolckor fürdeni, hogy meg tudjam ma is nézni ezt a műsor a tévében is. Igaz ugyan, hogy anya először azt mondta, hogy ma nem nézhetek tévét a szomorú arc miatt, de végül megígértem, hogy nem hozok haza ilyet többé, és így mégis megnézhettem a kedvenc műsorom...

2872.nap

2014-03-06 19-52-13 IMG_0067.jpgJó volt ma a tornaórán, ugyanis fitnesz volt és bejött segíteni a Krisztinek két nagylány is az edzésről és például ők számolták, hogy hányat ugrókötelezünk meg ilyesmi. Az ebédnél jó sok túrós tésztát ettem (gulyáslevest annál kevesebbet viszont).
Délután mentünk anyával a Kati mamához játszani, ugyanis ott voltak a Botiék is (mint majd' minden csütörtökön). Jót autóztunk és focis pontozós versenyt is rendeztünk papíron számolva.
Amikor hazajöttünk, már persze apa itthon volt és vacsora után kicsit én is autóztam a tableten, de csak kicsit, mert este néztük az Ezek megőrülteket és mivel ma volt a döntő (?), ezért apa megengedte, hogy végignézzem (nomeg kilenc után nem sokkal lett vége és így alig később feküdtem le, mint szoktam - csak épp mesére már nem maradt idő...)

2871.nap

2014-03-05 19-05-44 DSC_0051.jpgNagyon jó volt ma a Közlekedési Múzeumban ám! Mindent megnéztünk és még oda is bemehettünk, ahová múltkor apával nem mentünk be, ahol sok szép motor és autó van kiállítva a nagyon régitől a modern autókig. Voltak nagyon szép és érdekes autók.
Amikor visszaértünk négyre a suliba, akkor már sok-sok szülő várt ránk a kapuban (anya is).
Amikor apa is hazaért, elkezdtem a gombokkal eljátszani egy Ezek megőrültek versenyt, de a szobámban, mert anyát jött megmasszírozni egy néni.
Mivel ma is szeretném megnézni a megőrültek műsor elejét legalább, ezért korán mentem vacsorázni (apa csinált sajtos-tejfölös tésztát) és fürdeni.

2870.nap

2014-03-04 19-28-15 IMG_0041.JPGDélelőtt a múzeumokról olvastunk és ennek kapcsán (nomeg mivel holnap megyünk majd a Közlekedési Múzeumba) a Kati néni behozott egy kitömött fácánt az osztályba. Nagyon szép volt, de nem mertem megsimogatni, nehogy beteg legyek tőle...
Délután voltunk usziban, de semmi különös, ma is a szokásos úszkálás volt csak. Később pedig jött értem anya és itthon nekiláttam egy saját éneklős műsor összeállításának papíron (a tévés éneklős műsorok nyerteseiből állnak az indulók!). Vacsorára anya csinált hot-dogot, aztán hazaért végre apa és fürdésig kicsit együtt is játszottunk a színes háromszöges játékkal (az én játékszabályom szerint, mert ami a papíron van az irtó bonyolult szerintem...). Este pedig hamarabb elmentem fürdeni, mert nyolc után az Ezek megőrülteket akarok nézni...

2869.nap

2014-03-03 18-06-21 IMG_0029.JPGReggel mégis anya vitt suliba, mert úgyis be akart vásárolni a spárban.
Ma is játszottuk magyaron a kedvenc játékomat (és a Szonjával meg is nyertük amúgy!), amiben az újonnan tanult betűvel mond szavakat a Kati néni, de ha mégse - mert vagy csak hasonló van benne, vagy mégse van benne a szóban az a betű, akkor le kell ülni. Ez most nehéz volt, mert a gy betűhöz hasonlít a ty és sokan be is ugrottak a cselnek, de mi nem :)
Délután jött értem anya és hazasétáltunk.
Amikor hazaért apa, épp befejeztem a mai gombozást, de nem is baj, mert vacsora után elővettük a rég használt wii-fit  játékot és azzal játszottunk : a gép szerint én 22, apa pedig 37 éves ;)
A legviccesebb játék a hógolyózás (ha már idén nem tudtunk igaziból hógolyózni...), itt apával majdnem új csúcsot értünk el, anyával már kevesebb pontot tudtunk csak csinálni...