3148.nap - 2014-12-07

2014-12-07_14-36-42_dsc_0019.JPGDélelőtt a gombokkal játszottam, és kiválogattunk pár megunt játékot anyával, amiket elvihetünk a Mikulásgyárba majd... De még előbb Újpestre mentünk a Klári mamához ebédelni és képzeljétek, ebéd után egyszercsak kopogtattak és a mama nyitott ajtót, mi bent voltunk a szobában és állítólag a Mikulás három ajándékzacskót adott át a mamának: egyet nekem, egyet anyának és egyet apának! Nem semmi! Irtó finom csokikat kaptunk!
No és a legklasszabb a mai napban még csak most jött! Ugyanis miután átadtuk a két zacskónyi játékot a Mikulás manóinak, én is bemehettem a nagy felfúj kupolába, a Mikulásgyárba! Hát ez irtó szuper volt! Ott volt persze a mikulásbácsi is, de a manók is nagyon kedvesek voltak és megmutatták az eddigi játékokat, meg a csúszdát és a többi titkos dolgot ;) 2014-12-07_15-07-37_dsc_0043.JPGKi se akartam volna jönni, olyan érdekes volt! Így már mindjárt kevésbé fájt megválni a játékaimtól... Miután kijöttem a búrából, bementünk megnézni a kis postát is és kiderült, hogy ott nem csak melegedni lehet, de a gyerekeknek lehet rajzolni, pecsételgetni, színezni is. Persze itt is rajzolgattam akkor már egy kicsit, aztán még mászkáltunk is picit és végül hazajöttünk.
Hatkor lementünk sétálni a Mamával, aztán gyors fürdés és vacsora, mert hétkor már kezdődött a Raising star és én szavazni akarok!

3147.nap - 2014-12-06 Mikulás!

2014-12-06_15-32-31_p1030652.JPGHohohó! Képzeljétek járt itt éjjel a Mikulás! A csizmámba egy nagy kinder, az ablakomba könyvek és még egy csomó csoki várt reggel, plusz az adventiben egy cetli várt, hogy délután menjünk a karácsony-múzeumba! De előbb még más programunk volt: anya ugyanis délelőtt a suli tornatermében egy ovis tornaversenyre ment és mi is utánamentünk később apával, aztán apa ment vásárolni, én pedig a verseny után anyával elmentem a piacra és ott  vettünk gyümölcsöket és ebédre frissensülteket. Hazaérve apa főzött ki rizst és meg is ettük amit vettünk (én rántott gombát), és már mentünk is apával az Anikóhoz hajvágásra. 2014-12-06_15-34-33_p1030655.JPG Amikor elkészült a sérónk, itthon átöltöztünk és már indultunk is anyával kiegészülve Szentendrére a karácsony múzeumba. Érdekes volt a múzeum, ami egyben egy bolt is és képzeljétek, még a Mikulás is ott üldögélt egy szobában és rá is kérdezett, hogy megkaptam-e a csokikat, amiket éjjel hozott?!? Kicsit még sétálgattunk is a szűk kis utcák között és ettünk fincsi sajtos-tejfölös lángost, aztán hazajöttünk és én anyával kicsit kézműveskedtem. Közben telefonált a mama, és én lementem vele sétálni.
Estig még tanultam és gyakoroltam is a szövegemet, aztán este nézhettem az x-faktort.

3146.nap - 2014-12-05

2014-12-05_19-38-19_dsc_0006.JPGReggel ismét bejött az osztályba a Mikulás és rajzolgatott nekünk a táblára, de ma nem jöttek sajnos a krampuszok és nem kaptunk édességet sem, csak ebéd után... Viszont éjjel biztos sok finomságot kapok tőle, mert a jutalom kutyust én hozhattam el hétvégére ;)
Délután a Mamánál voltam és rajzolgattam, aztán jött anya és csak hazahoztuk a táskákat, és már mentünk is vissza le sétálni a Mamáékkal. Alighogy feljöttünk, már jött apa is és segített kicsit kipucolni a csizmámat, hogy egész biztosan kapjak bele ajándékokat, én pedig kikészítettem egy almát a Mikulásnak, hátha szereti...
Este a vacsora után pedig megnézhettem végig a Hal a tortánt, ugyanis ma volt a heti győztes kihirdetése és holnap nincs suli, így kicsit még kilenc után fenn maradhattam.

3145.nap - 2014-12-04

2014-12-04_12-16-17_10847969_941286769233466_6465997899285309813_n.jpgJó volt ma a suliban, ugyanis rajz órán mikulásokat készítettünk épp papírtányérokból, amikor dörömböltek az ajtón és bejöttek a hatodikosok krampusznak öltözve és kaptunk tőlük 1-1 névre szóló mézeskalácsot (amit én meg is ettem rögtön, miután elkészült a mikulásom). Ebéd után pedig a tornaórán mikulás-váltóversenyt rendeztünk a három első osztálynak és én voltam az egyik csapat csapatkapitánya! Bronzérmesek lettünk! Klassz!
Leckeírás után apa jött értem és rögtön mentünk úszni, ami szintén klassz volt és a végén meg is dicsért a Péter bácsi és még egy-egy szaloncukrot is kaptunk :)
Amikor hazaértünk apa még beszaladt a munkahelyére, én pedig lementem anyával a Mamáékkal sétálni és egy csomó ismerős kutyával összefutottunk. Amikor feljöttünk, letöltöttem és megnéztem a hétvégi Raising sztárt, és este még gyakoroltuk a szövegemet az ünnepségre.

3144.nap - 2014-12-03

2014-12-03_16-27-48_dsc_0040.JPG2014-12-03_18-10-20_dsc_0105.JPGReggel apa vitt suliba, és képzeljétek, a fitnesz órán megtanultam "rendesen" bukfencezni. Igaz, hogy kicsit oldalvást sikerül, de már nem töröm ki a nyakam :)
Délután az udvaron kicsit unalmas volt, pedig nem egyedül unatkoztam, hanem egy kisebb csapattal próbáltunk valamit játszani, de hideg is volt, meg ronda idő, így inkább megkértük Kati nénit, hogy menjünk vissza a terembe leckét írni... Fél négykor pedig apa jött értem és mivel a reggeli adventi ajándék egy Kac-kac látogatás volt, így rögtön oda mentünk és hétig ott is maradtunk. Elég kevesen voltak, és hát apa sem jött mindenhová velem, de a trambulinozás, játékgépezés, ping-pongozás és labdázás azért klassz volt. A játékban eléggé megéheztem, úgyhogy az éttermek felé vettük az irányt és a főzelékfalóban egy nagy tányér tejbegrízt be is vágtam :)
Amikor hazaértünk, anya már itthon volt és elkezdtük megtanulni a karácsonyi előadásból a szövegemet, aztán néztem egy ideig a Hal a tortánt.

3143.nap - 2014-12-02

2014-12-02_19-56-37_dsc_0005.JPGDélelőtt bemutató órákat tartottunk más tanárnéniknek! Például matek órán ügyeskedtünk, hadd csodálkozzanak, milyen okosakat tudunk már...
Délután pedig az Ani jött értem és a Botiért, de a Boti ment a Dédihez, én pedig a Mamához, úgyhogy játék helyett leckeírás volt délután... Annyira belemelegedtem az írogatásba, hogy el is felejtettem, hogy jön értem apa négy előtt, így amikor megjött, gyorsan fogat mostam, ugyanis mentünk a fogászatra a fogszabályzóhoz mintát venni. Sajnos hiába ücsörögtünk majdnem egy órát, én nem tudtam a számba venni a műanyag kanálszerűt, amibe a gyurmát tették volna a mintához... Több nekifutás után feladta a doktor bácsi és inkább áttettük a mintavételt keddre. Remélem akkor már nem fogok ennyire öklendezni...
Miután hazaértünk, megnéztem a Játék határok nélkül végét, aztán mentem fürdeni és ettem egy joghurtot vacsira, aztán már mentem is aludni.

3142.nap - 2014-12-01

2014-12-01 19-05-26 IMG_1993.JPGReggel nagyon meglepődtem, mivel az adventi naptár 1-es zsebében egy levélke fogadott és az ajándék a levélbeli rejtekhelyén (az íróasztalomon) volt: egy AngryBirds-ös rejtvényfüzet! Kár, hogy alig volt időm átlapozni és már indulni is kellett, mert reggel mentünk az usziba a sulival.
A héten én vagyok a hetes és szerencsére elég jól el tudtam mondani az időjárást (na ja, esős, szeles, hideg időnk van).
Délután pedig a Kriszti jött értem és elvitt a Kati mamához és egyedül mentem fel a lifttel! Azért ő hozott el és azért ilyen korán, mert sajnos tegnap a mamának megsérült a térde amikor felmentünk a padlásra és alig tud mozogni szegény, anya pedig reggel esett el a csúszós lépcsőn és megütötte magát... Pech-széria... No de nem egyedül voltam, hanem az Annával és miután megírtuk a leckéket, ajándékosat játszottunk, amíg apa meg nem jött értem. Miután hazasétáltunk és anya is megjött a könyvtárból és a kutyasétáltatásból, nekiláttunk mikulásokat készíteni ecsetekből. Szerintem irtó jók lettek! Vacsi után mentem hamar fürdeni, mert ismét van Hal-a-tortán és az elejét megnéztem, mert sztárban-sztárosok főznek a héten :)