3127.nap - 2014-11-16

2014-11-16 13-04-28 DSC_0019.JPGDélelőtt elmentünk anyával a Forrásházba, ami itt van közel és ma csere-bere volt, méghozzá a matricagyűjtős album matricáiból és képzeljétek, minden hiányzó képet meg tudtuk szerezni! Kész az album!
Amint hazaértünk, már indultunk is Újpestre a Mamáékhoz. A leves mondjuk ma nekem nem jött be (mert nem szeretem a gulyáslevest...) de a rántott husi után a desszert valami irtó finom volt: aranygaluska (mindenki repetázott). Pedig én először nem is akartam enni, mert nem ismertem, de annyira jó illata volt, hogy megkóstoltam és nem bántam meg! Közben a Mama előkereste a gombjait, amikkel játszhattam, de nem hozhattam el őket, mert neki is kell ha varrnia kell...
Amikor hazaértünk elsőnek befejeztem a leckémet, aztán játszottam és még az esti séta előtt olvastam is apával (befejeztük azt a könyvecskét, amiből majd az olvasásversenyen kell olvasni). Hatkor lementünk sétálni, és aztán rögtön mentem is fürdeni és ma tök egyedül megfürödtem (és csak kicsit úszik a fürdőszoba...), ugyanis egy gyors vacsora után már kezdődött is a Raisingstar, amiben én is tudok szavazni!

3126.nap - 2014-11-15

2014-11-15 15-22-56 IMG_1876.JPGReggel anya piacra ment, apa pedig takarítani kezdett, én pedig bevonultam addig a szobámba írogatni, hogy ne legyek útban... Aztán anya hazaért és nekilátott főzni, és apa ment el még vásárolni az interspárba... Mi már meg is ebédeltünk mire hazaért és viszont hozott három pakli matricát, amit be is ragasztgattunk az albumba.
Délután még autóztam is, aztán apával tanultam kicsit (olvasást), és utána folytattam a saját sztárban-sztáromat, és uzsonna után hatkor lementünk sétálni. Ma nem csak a Mama és a Döme jött, hanem az Anna és a Boti is, mert mint az most kiderült, ők egész nap a Mamánál voltak, amiről mi nem tudtunk, pedig átjöhettek volna, de most meg már túl késő volt :(

3125.nap - 2014-11-14

2014-11-14 16-50-59 IMG_1860.JPGDélelőtt a környezetismeret óra tetszett a legjobban, ugyanis felmentünk a 220-as terembe és a nagy kivetítőn megnéztük a barlangtúrán készült képeket. Hű ilyen hatalmasban nézve még viccesebb volt némelyik :)
Délután behozta a Bandi bácsi - a Kati néni férje a Döme kutyájukat a suliba. Érdekes, hogy a Mama is Kati és neki is Döme a kutyája! No visszatérve a sulihoz: az udvarra is lementünk jött a Döme is (aki egy fehér golden retriever és még kiskutya, de majd megnő nagyra!) és nagyon aranyos volt, mert sokat játszott velünk, nekem még a hátamra is felugrott, amikor leguggoltam mint egy nyuszi :)
Aztán anya és a Mama együtt jött hármónkért és miután lepakoltuk a cuccokat, lementünk még kicsit a játszótérre, és utána a Boti feljött még játszani hozzánk és hatig maradt is. Elsőnek gomboztunk, aztán uzsonnáztunk és wii-ztünk, amíg meg nem jött a Mama a Botiért.

3124.nap - 2014-11-13

2014-11-13 20-56-47 IMG_1856.JPGSajnos a versmondó verseny eredményhirdetése alapján nem kerültem be az első háromba... no de sebaj, mert két hét múlva megyek olvasás versenyre is :)
Rajz órán egy érdekeset ügyeskedtünk: rajzoltunk egy fát és a levelei pedig zöldre festett és a fára felragasztott tökmagok lettek. Egész jól néz ki!
Délután anya vitt úszni, és amint hazaértünk, gyorsan megnéztem a tegnapi Celeb vagyok... döntőjét. Utána apa melegített vacsorát (egy nagy tál bolognait bevágtam), és mentem fürdeni, mert még picit néztem anyával a Bombát is az esti mese előtt...

3123.nap - 2014-11-12

2014-11-12 10374515_928948953800581_8337604081703159068_n.jpgMa nagyon klassz napom volt!
Az osztállyal ugyanis elmentünk a Pál-völgyi és a Szemlő-hegyi barlangokba! A Pálvölgyi nekem jobban tetszett, ráadásul a Szemlőhegyiben kikötődött a cipőfűzőm és sétálás közben sehogy sem sikerült erősen megkötni, ezért öt percenként újra és újra kikötődött... Picit még játszhattunk is a kinti részen a játszótéren, aztán már indult is vissza a nagy busz velünk a sulihoz.
Délután anya jött értem és egyből mentünk metróval a Kálvin térre, ahol megröntgenezték a fogamat. Érdekes géppel mentek körbe a szám körül és kaptam egy nehéz fura mellényt is. Az egyik képet kétszer meg kellett ismételni, mert nem tudtam végig tök mozdulatlan lenni, de azért végül sikerült, és végre hazajöhettünk. Itthon ugyanis rögtön letöltöttem a tegnapi és tegnap előtti Celebet és meg is néztem. Közben apa is hazaért, anya pedig elment orvoshoz, és hazafelé hozott nekem vacsorára tésztát a kínaiból. :)

3122.nap - 2014-11-11

2014-11-11 17-30-40 IMG_1843.JPGDélelőtt felcseréltünk pár órát, mert Kati néninek el kellett egy másik suliba mennie, de sebaj, informatikán legalább lehetett játszani miután a kötelező (tök könnyű...) feladatokat megcsináltuk :)
Délután pedig mentem a többiekkel és még a másik két második osztályból is jópár iskolatársammal a versmondó versenyre! Szerintem elég jól el tudtam mondani a verset (gyakoroltuk is nem keveset!) és ami igazán vicces volt, az az, hogy a céből is pont egy Milán mondta el ugyanazt az Ősz Apókás verset mint én!
Sajnos a házi feladatok ellenőrzésénél kaptam egy sírósat mert félreértettem egy számolós-színezős feladatot :(
Itthon ma nem néztem tévét, hanem írogattam, rajzolgattam és amikor apa végre hazaért, akkor vele gumilabdáztam és Jengáztam a fürdésig. Vacsorára pedig anya végre csinált nekem tejbegrízt... olyan rég volt már! Pedig imádom!

3121.nap - 2014-11-10

2014-11-10 17-23-19 IMG_1830.JPGReggel nagyon pontosan érkeztünk apával a sulihoz, mert úszással kezdtünk! Ma is mehettünk úszni a nagy medencébe, akik tudunk már jól úszni, csak épp egyre többen tudunk és így többet kell várni a medence szélén, ami így amikor hűvösebb van, akkor elég fázós... zzzzz...
Nyelvtan órán bejött az igazgató néni is megnézni milyen ügyesek vagyunk...
Az ebéd ma sem volt finom, sajnos mostanában nem szokott az lenni... aztán leckeírás, udvari játék és már jött is anya, de nem haza jöttünk, hanem előbb a fogászatra röntgenezni, de sajnos potyára, mert itt nem tudtak olyan röntgent csinálni amilyet a minap a doktor bácsi kért... így hát hazajöttünk és én leültem Celebet nézni.
Alighogy hazaért apa, átmentünk a kis lakásba, mert új lakó lesz és megnéztük minden rendben van-e. Hamar végeztünk, így végig tudtam nézni a műsort és aztán apa melegített vacsorát, és lassan este lett és mentem fürdeni és aludni...