3120.nap - 2014-11-09

2014-11-09 10-03-30 IMG_1820.JPGDélelőtt rajzolgattam: mivel a nagy filctoll készlet nem fér el az íróasztalomon (pedig apával hamar rendet csináltunk az asztalon, mert már tele volt mindenfélével), ezért az egész konyhaasztalt elfoglaltam és nagyon precízen megrajzoltam az új versenyem szereplőinek ország-zászlóit.
Délre mentünk Újpestre a Mamáékhoz, ahol a múlt héten ott felejtett éneklős versenyes papíromat végre folytathattam (egy hét "reklámszünet" után), aztán a fincsi ebéd után lassan hazajöttünk. 2014-11-09 15.59.39-1.jpgApa a rendrakás során megtalálta a jómúltkorjában lepréselt együtt talált leveleket, amiket lefestettem nagyon szép színesre.
Hatkor pedig lementünk sétálni a Mamáékkal és vittünk finom maradékot a Cili cicának is :)  Amikor hazaértünk, rögtön mentem is fürdeni és vacsorázni, mert kezdődtek a műsoraim héttől...! Ráadásul a RaisingStar-ban szavazni is tudok majd, mert apa letöltötte a tabletre a szavazós programot! Szuperizgi!

3119.nap - 2014-11-08

2014-11-08 08-33-47 DSC_0003.JPGDélelőtt - idén utoljára - a Kincses Szigeten árultunk (és vettünk) játékokat és könyveket. Ma is a Mamával és Annával együtt. Én mondjuk reggel inkább apával mentem volna vásárolni, de ő ma kicsit beteg és nem vállalta... Maradt hát a játékvásár... Mondjuk az igaz, hogy voltak vicces vetélkedők is és egy lufit én is nyertem, mert kitaláltam, hogy "Fülön tartom, orron hordom - pedig az csak „szemrevaló”,Attól lesz a rosszul látó, egy csapásra jól olvasó. Mi az?" (hát a szemüveg!).
Délben jött vissza értünk apa és a Mamához vittük a megmaradt cuccokat és ott is ebédeltünk levest, aztán hazajöttünk és amíg apa takarított, én az ágyamra "menekültem" és ott játszottam, aztán anyával és apával is kipróbáltam a délelőtt vett Sapientino - Európa játékot, vacsorára pedig anya egész finomat csinált: zöldséges körettel olyan fincsi kis csirke nugetts-eket, amiket ma apa vett. Jó sokat ettem belőle!
Hatkor lementünk sétálni és a Cili cica megengedte, hogy simogassam :)
Este a fürdés után mégiscsak nézhettem az x-faktort (ugyanis délelőtt még anya azzal fenyegetett amikor szemtelenkedtem, hogy nem nézhetem majd...)

3118.nap - 2014-11-07

2014-11-07 19-01-25 IMG_1801.JPGDélelőtt a legjobb a tesi óra volt talán, ugyanis amikor összevonás van, akkor sokat játszunk (mint ma is).
Ének óra után jött értem a Mama, és nála játszottam egy csomót (rajzoltam) és a lecke egy részét is megcsináltam.
Ötkor jött rétem anya és hazasétáltunk, itthon pedig letöltöttem a tegnapi Celebet és meg is néztük anyával.
Közben apa is hazaért, a műsor után folytattam a gomb súlyversenyt a vacsoráig, este pedig a fürdés után megnéztük a Bombát is anyával...

3117.nap - 2014-11-06

2014-11-06 18-32-31 IMG_1794.JPGErkölcstan órán mindenki elmondta a versét az osztály előtt és engem megdicsért a Kati néni, mert már jól hangsúlyozom a szavakat. Tornaórán pedig meg tudtam csinálni egy "hátra bógnit" - na jó, egy kicsit persze a Kriszti segített ...
Délután az udvaron voltunk sokat, aztán mentem a Mamához az Annával és amikor anya megjött, rögtön el is ment a megjavított nadrágjáért és hozott mindenkinek vacsorát a "sarki" giroszostól: a Mamának hamburgert, az Annának giroszt, nekem hotdogot.  A Döme sétáltatásánál hazajöttünk és folytattam a gomb méricskélést illetve megnéztük anyával a tegnapi Celebet, aztán még ettem egy pót-vacsorát apával és mentem fürdeni meg aludni.

3116.nap - 2014-11-05

2014-11-05 19-50-44 IMG_1792.JPGNa végre egy "rendes" iskolai napunk volt... Angol órán például a számokat tanultuk 20-ig, de hát ez nekem nem jelentett problémát, ezt már több éve tudom ;)
Matek órán csapat feladatok voltak: 3-4 fős csapatokban kellett megoldani mindenféle műveletet. Jó volt!
Délután pedig a Mama a Dorinával jött értem és mivel szépen sütött a nap, így előbb a játszótérre mentünk és csak utána mentünk fel a Mamához, amikor már kezdett sötétedni. Aztán úgy volt, hogy megyek anyával a könyvtárba, de mégse volt kedvem, úgyhogy amíg ő elment, addig én inkább a mamánál írogattam...
Amikor hazaértünk, már apa is itthon volt, én pedig megnéztem a tegnapi "Celeb..."-et, majd a vacsoráig anyával sudokuztam, evés után pedig apával mérleges súlymérőset játszottunk.

3115.nap - 2014-11-04

2014-11-04 19-26-16 DSC_0015.JPGMa megint voltunk színházban a sulival: metróval mentünk ismét a Ferencvárosi művházba, ahol az "Óz a nagy varázslót" néztük meg. Én a második sorból - tehát jó közelről - nézhettem és klassz kis előadás volt!
Amikor visszaértünk, rögtön mentünk is ebédelni, és három után jött értem a Mama és vitt usziba. Mivel örömmel mentem úszni, ezért elég jól is ment és Péter bácsi meg is dicsért... Amikor lejöttem az öltözőből, már apa is ott volt és pedig azért, mert miután a mamát elvittük egy darabon, mi mentünk tovább a fogászatra, ahol egy aranyos doktor bácsi megvizsgált és apával megbeszélték, hogy miképpen lesz nekem majd fogszabályzóm...
Amikor hazaértünk, elmeséltem apáéknak a színházat, aztán megvacsoráztam és megnéztem a tegnapi Celebet a fürdésig.

3114.nap - 2014-11-03

2014-11-03 19-34-54 IMG_1762.JPGHétfő - tehát korán reggel uszoda! Most is siettünk, és a Mamát is vittük, mert ő meg az Annának hozott valami mappát... No de vissza az usziba: szerencsére aki már tud úszni (mint mondjuk én) az mehet már a nagy medencébe is, ami ugyan hidegebb, de mégis abban a jobb úszni szerintem.
Ebéd után a matek szakkör helyett a megtanult verseket mondtuk fel a Kati néninek és aki elmondta, és jól, az mehetett a Viki nénihez le az udvarra.
Anya négy körül jött érte, és képzeljétek itthon tök egyedül letöltöttem a tegnapi celebet és x-faktort - ahogy apától ellestem! Közben apa is hazaért és leesett az álla... Miután megnéztem a két műsorból amit nem láttam, megvacsoráztam és a fürdésig még a verset - pontosabban a hangsúlyozását - gyakoroltam apával, aztán fürdésig még méricskélőset játszottunk, ahol a "legnehezebb 15 gomb" versenyt játszottuk el...