3092.nap - 2014-10-12

2014-10-12 14-53-24 P1030360.JPGReggel egész sokáig aludtam, aztán autóztam és tanultam is, aztán előbb elmentünk szavazni - pontosabban apáék szavaztak, én csak bemehettem apával a fülkébe (izgi!), de még pár évet várnom kell, hogy én is szavazhassak, pedig már egy csomó politikust ismerek névről! Utána mentünk Újpestre ebédelni és persze ma is nagyon finom ebédet rittyentett nekünk a Klári mama, aztán már kezdődött is a forma egy, a rajtot még megnéztük apával, és indultunk is Budára kirándulni.
A hegyen találkoztunk a Krisztiékkel és a Botit ma az Anna osztálytársa, a Zita helyettesítette. Pont jókor jöttünk, mert indult egy túra , ami körbevitt a Sashegyen és sok érdekeset mesélt a túravezető néni (például egy olyan kis növényt, aminek meg lehetett kóstolni a pici leveleit és tényleg dió ízű volt!). Nagyon klassz volt ez a kis kirándulás, és még a kilátóba is felmentünk, ahol jót ökörködtem a lányokkal és láttunk gyíkokat is ...
Amikor hazaértünk, apával elkezdtem egy gomb szépségversenyt, de fél hétkor mentem fürdeni és vacsorázni, mert ma két műsor is érdekel a tévében: a sztárban sztár és az x-faktor is...

3091.nap - 2014-10-11

2014-10-11 08-04-27 DSC_0021.JPG2014-10-11 17-48-39 DSC_0067.JPGReggeli után apával nekiláttunk átnézni a táskámat és kikerestük a leckéket, és egy kettőt rögtön meg is csináltam még délelőtt, 'azon melegibe... Közben kiötlöttem, hogy jó lenne, ha túrós derelye lenne ebédre, úgyhogy apa elment vásárolni és vett is egy adaggal, és még meggyes nudlit is, amit anya rögtön kifőzött amikor apa hazaért, és egész fincsi lett. Délután megnéztük a forma egy időmérőt, és apa ötletét követve elsétáltunk a wekerlére a Koós játszótérre. Hű, jó sokan voltak ma ott! Biztos a jó idő miatt... De nem baj, azért tudtam csúszdázni, mászóvárazni, futkározni egészen hatig. Amikor hazaértünk, apa csinált nekem háromszög szendvicset, és mentem is fürdeni, mert este x-faktor!

3090.nap - 2014-10-10

2014-10-10 16-46-06 DSC_0004.JPGMa egész nap a Viki néni volt velünk, minden órát ő tartott (kivéve  a tornát persze). Jó el is fáradtunk, mert ő ma nagyon kemény tempót diktált! Olyannyira elfáradtunk, hogy én például inkább lefeküdtem az ágyba amikor a mama elhozott... Egy kis pihenés után azonban azonnal rá lehetett venni a játszóterezésre, ugyanis a Kriszti elhozta a Botit és Annát! A Botival nagyon jókat játszottunk: előbb csúszdás-kidobóst, aztán lementünk a pályára focizni és kosárlabdázni. Közben apa is és anya is odajött a térre a munkából, de hatkor feljöttünk, mert már kezdett hideg lenni és a szúnyogok is őrült támadásba lendültek...
Amikor feljöttünk anya csinált tejbegrízt vacsorára, és fürdésig még megnéztem két-három hupikék törpikéket.

3089.nap - 2014-10-09

2014-10-09 17-02-40 DSC_0015.JPGDélelőtt magyar óra keretében megnéztük az iskola könyvtárát, ahová bármikor mehetünk is majd könyveket kölcsönözni és én rögtön ki is néztem magamnak egy Lolka és Bolka könyvet :)
Apropó könyvek és könyvtár! Ma volt a szépolvasás verseny! Ebéd után, a könyvtár melletti teremben gyülekeztünk és elolvashattuk magunkban a mesét, amit aztán a  könyvtárban három tanárnéninek kellett felolvasni. Én kicsit izgultam, úgyhogy nem lett a legszebb az olvasásom, de majd kiderül...
Délután jött értem a Mama, de kicsit várnom kellett a portán, mert Anna "eltűnt" - ugyanis tévedésből azt mondták neki, még korábban jöttek érte, de mivel nem várt rá senki, ezért lazán besétált a Krisztihez, viszont erről senki nem tudott, úgyhogy kicsit izgult is a Mama, hogy merre lehet, de persze ott megtalálta, úgyhogy mehettünk játszani. Amikor pedig apa is megérkezett kicsit később, akkor a javaslatára lementünk a játszótérre, mert egész szép idő volt és ott jó sokat hintáztunk Annával, aztán amikor meguntam, még homokoztam kicsit, és amikor azt is meguntam, feljöttünk apával... Itthon is autóztam kicsit, és vacsorára anya csinált tejbegrízt, ami után még megnéztem pár hupikéket a fürdésig...

3088.nap - 2014-10-08

2014-10-08 17-20-34 DSC_0030.JPGHát ma kiosztotta Kati néni a környezetismeret felmérőt, és sajnos, ahogy sejtettem, ez csak 84%-os lett, azaz négyes... Három pontot azzal vesztettem, hogy azt hittem szeptember 30-a van, de már október elseje volt, így emiatt elrontottam az erről szóló kérdéseket :(  De napközben próbáltam szépíteni és végül öt jutalomkártyát is begyűjtöttem!
Délelőtt volt a fotózás is, mivel mi kértünk közös fotót Annával és Botival, így lemaradtam a torna óráról...
Délután pedig az Ani jött értem és ő vitt a Kati mamához, ahol Annával játszottam amíg apa értem jött. Estig itthon előbb a saját sztárban sztáromat játszottam, aztán vacsoráig megnéztem két hupikék mesét és fürdésig apával és anyával mastermind-oztam...

3087.nap - 2014-10-07

2014-10-07 20-49-51 DSC_0007.JPGNem mindig jó, ha az emberről azt hiszik valamiben mindig okos... történt ma például matek órán, hogy már hárman sem tudták a jó választ egy ravasz kérdésre és hát én se voltam benne épp biztos, de mégis engem szólított fel Kati néni végül... még szerencse, hogy jól tippeltem és a válasz a "páros és páratlan" volt... Huhh, megúsztam és nem kaptam síróst...
Délután, a leckeírás vége felé - én már persze kész voltam - jött a Kati mama és vitt úszni. Sajnos Anna beteg, így ő ma nem jött, de amúgy elég kevesen voltunk, plusz ma élveztem is az úszást, szóval egész jó volt ma úszkálni. Mázli, hogy a tömeg csak öt körül érkezett meg... olyan sokan jöttek, hogy el sem fértünk az öltözőben és ki kellett nyitni a kis öltözőt is! Hazafelé félúton találkoztunk apával, aki elénk jött és hazaérve rögtön nekikezdtem a vasárnapi x-faktornak, aztán anya is csatlakozott hozzám, amikor hazaért.

3086.nap - 2014-10-06

qbl9Ry7HnDUjSmnml57INMdgvPOU0mg6Zy4ZpGlioAo7=w138-h207-p-no.jpgReggel jött velünk anya is az usziba és ma egész jó volt az úszás, aztán visszaérve a suliba még persze volt pár óránk, például matek, és cégre már a százas számkörben számolunk, sőt néha még tovább is megyünk, amit én már rég tudok... No és ebéd után még matek szakkör is volt, ahol ismét a "teki-totó" feladatokból oldottunk meg pár szövegeset és elkezdtük megtanulni a mértékegységeket is (ma a liter, deciliter volt terítéken).
Délután, a leckeírás után kimentünk az udvarra játszani és épp a focizó fiúkat néztem amikor jött értem a Mama. De alig értünk fel hozzá, már jött is apa, de épp elkezdtem egy fontos autós játékot, úgyhogy megkértem hadd maradjak még és csak a kutyasétáltatásnál hozott haza a mama. Estig még megnéztem a tegnapi sztárban sztár végét és vacsorára apa főzött nekünk virslit és szeletelt sajtot, azt ettünk, és már mentem is fürdeni, mert még a bombát is akartam picit nézni a lefekvés előtt....