3022.nap - 2014-08-03

2014-08-03 15-28-03 IMG_0950.jpgAzért jó volt ismét a saját ágyikómban aludni... És reggeli után az autóimmal játszani... Nomeg apával wii-zni...
No és mivel vasárnap van, mentünk ebédre a Klári mamához. Elvittük a videókat dévédén, és a tableten egy halom fotót a Balatonról és meséltünk neki az élményeinkről. Ettünk fagyit is kicsit később, aztán lassan hazajöttünk. Délután folytattam a délelőtti forma egyes játékomat, aztán lementünk anyával sétálni, meg a kis teszkóba pár apróságot venni, este pedig palacsintát ettem vacsorára, méghozzá fahéjasat, mert az az egyik nagy kedvencem :)

3021.nap - 2014-08-02

Címkék: balaton

2014-08-02 08-52-41 IMG_0929.JPGSajnos ma véget ért a Balatoni nyaralás :(
Reggel mindenki folytatta a tegnap esti pakolást a reggelizés után , és kilencre tényleg ki is költöztünk a szép házból, hogy útra keljünk hazafelé... Még fel sem ocsúdtam szinte, és máris a Budapest táblát láttam, szóval hamar hazaértünk. Itthon apa nekilátott kicsomagolni, elrámolni, mosni satöbbi, én pedig lementem anyával amikor a Kati mama ment sétálni és akkor már hazahoztuk a hörit is, nomeg ebédre bablevest, amiből ettem is amikor feljöttünk.
Délután wii-ztem anyával, amikor apa azt is beüzemelte, aztán telefonált a Mama, hogy nála vannak a Botiék, úgyhogy előbb sétáltunk, aztán át is mentünk izibe, 2014-08-02 08-57-48 IMG_0944.JPGés jót játszottam a Botival (gomb szépségversenyeset...).
Amikor - már szinte este - hazajöttünk, ettem vacsorára palacsintát és a fürdésig még apával játszottam.
Sajnos itthon nem maradhatok fent akármeddig... fél tízkor ágyba küldött apa...

3020.nap - 2014-08-01

2014-08-01 13-36-21 DSC_0025.jpgReggel - vagyis inkább már majdnem délben - két csapatra osztódtunk és én anyával és apával elmentem vissza a trambulinos  strandra. Mire odaértünk, már a Krisztiék is odaértek úgyhogy ma is velük tudtam játszani, ami nagyon szuper volt: rengeteget trambulinoztunk, fürödtünk és próbáltunk kis hálókkal sneciket fogni, de ez nem sikerült sajnos. Viszont találtunk két nagyon jó fej sáskát és oda vittük őket a sátorhoz, ahol az egyik olyan bátor volt, hogy a Kriszti lábára is felmászott :)
Ötkor elköszöntünk a Krisztiéktől, és átöltöztünk, aztán hamar a középkori étterem felé vettük az irányt, ahol találkoztunk a többiekkel és ott vacsoráztunk finomságokat (és végre egy hely, ahol szabad kézzel enni!). Miután degeszre ettük magunkat, hazajöttünk és mindenki vadul pakolni kezdett, mivel holnap már sajnos menni kell haza...

3019.nap - 2014-07-31

2014-07-31 12-19-54 DSC_0022.JPGÁllítólag hajnalban buli volt szemben az utca túloldalán, de én a Balaton felőli szobában ebből semmit se hallottam, úgyhogy én és a Csilla jól aludtunk (ő állítólag tegnap este annyit evett, hogy semmit nem hallott az egészből...). Na mindegy, a lényeg, hogy reggelizés után felkerekedtünk és ma a "trambulinos" Siófoki strandra mentünk, méghozzá azért  mert a Kriszti is odajött Annával, Botival, Rajmival és Szonjával! Szuper! Ennyit rég trambulinoztam az már biztos :) A Balatonba is bementünk párszor pancsolni (pedig ma kicsit hűvösebb volt a víz...) 2014-07-31 14-35-15 DSC_0058.JPGebéd után pedig jött egy fiú egy sneciző hálóval és egy vödörrel és kifogott a part menti vízből egy csomó aranyos kis snecit, amiket vissza is dobálhattunk, mert neki csak a nagyobb halak kellettek, mi meg élveztük a játékot  a halakkal.
Aztán négykor felcuccoltunk és a Kriszti mutatott nekünk egy szuper retró fagyizót a belvárosban, ahol persze ettünk is fagyit, és csak utána indult mindenki haza.
A vacsora pedig irtó fincsi helyben grillezett finomságok voltak, aztán mindenki lezuhanyozott  és elkezdtünk activity-zni...

3018.nap - 2014-07-30

2014-07-30 11-43-15 DSC_0002.JPGMiután mindenki felkelt , és mivel épp egész jó idő volt, hát elindultunk be Siófokra a nagy strandra. Végülis jó döntés volt, mert egész nap szép időnk volt, és tudtunk fürdeni is. Sajnos délután az első pancsolás végén beleléptem egy üvegszilánkba és kicsit elvágta a lábam, de az elsősegély helyen lekenték és kaptam rá ragtapaszt -  semmi vész, csak sajnos ma már nem mehettem a vízbe :(
Ebédre amúgy hot-dogot kértem, aztán még délután sétáltunk a strandon, és végül visszaindultunk a házhoz, ahol mindenki lezuhanyozott, átöltözött és elindultunk vacsorázni autóval. Csak a második étteremben volt szabad asztal, de itt is irtó fincsi volt a rántott sajt és úgy láttam a többieknek is ízlett a vacsora. Mondjuk az oda út elég érdekes volt, mert pont elkapott minket egy felhőszakadás és alig lehetett látni az utat, annyira esett az eső...
Na mindegy, jóllakottan és álmosan hazaértünk és én teljesen magamtól mentem is fogat mosni és aludni...

3017.nap - 2014-07-29

2014-07-29 14-56-57 DSC_0058.JPGReggel megint jó sokáig tudtam aludni, és mivel délelőtt elég rossz idő volt, így nem tudtunk lemenni a partra a strandra... Maradt hát a játék az autókkal a szobámban... egy bajnoki futamot még apa is megnézett, aztán kezdett egyre szebb idő lenni és a napocska is előbújt, úgyhogy végül mégiscsak lementünk a strandra. Mivel már elmúlt dél, rögtön meg is ebédeltünk (pizzát), és később még az Andris és anya a vízbe is bejött velem, de nem maradtunk sokáig, mert azért olyan őrült meleg nem volt... Sőt, egyszercsak elkezdett beborulni és dörögni az ég, úgyhogy fogtuk a cókmókunkat és hazasétáltunk, útközben még kicsit meg is áztunk.
Vacsorára sajtos-tejfölös tésztát főzött a Csilla, és mivel a nappaliban egy felnőtteknek való filmet kezdtek el nézni a többiek, így én apával és anyával felmentem a szobámba és addig lejátszottunk egy menetet a balatonos társasjátékkal.
Este pedig - a fürdés után - ismét lesétáltunk a központba, ugyanis retro-disco volt ma a téren, de én nem anyáékkal dizsiztem, hanem inkább apával és a Csabával mentem a "játékterembe", ami legalább annyira retró, de vicces... Apáék autóversenyeztek egymás ellen, aztán léghokiztam apával és végül hármasban csocsóztunk. Utána hazasétáltunk és mivel már eléggé álmos voltam, mentem is fogat mosni és aludni...

3016.nap - 2014-07-28

2014-07-28 10-05-02 IMG_0768.jpgSajnos ma a legkevésbé sem strand időnek indult a nap... be volt borulva és néha az eső is szemerkélt... így aztán nem is mentünk le a strandra, hanem délelőtt társasoztunk a teraszon és én voltam a pénztáros :)
Ebédelni pedig a régi nagy kedvenc helyemre mentünk, a Sándor étterembe, ahol nem csak a dínóhusit ettem meg a szmájlis krumplival, de még apa pizzájából is egy szeletet. Levezetésnek pedig sétáltunk egy kicsit a környéken és megnéztük a helyeket, ahol korábban nyaraltunk már. 2014-07-28 20-33-54 IMG_0848.jpgMiután visszajöttünk a házba, játszottunk még mindenfélét, és vacsora gyanánt én például egy vaníliás-csokis gofrit kaptam, amikor besétáltunk Szárszó központjába, aztán amikor visszaértünk, akkor sötétedésig tollasoztunk a ház előtt.