2980.nap

2014-06-22 09-45-52 IMG_0129.JPGReggel alighogy megreggeliztünk és felöltöztünk, már indultunk is Veresre a Bandi bácsiékhoz, ugyanis ma medence-állítás volt a délelőtti program. Majdnem együtt érkeztünk meg a Csabáékkal és az Esztiékkel, és a felnőttek rögtön neki is kezdtek a munkának. Persze amikor lehetett, én is bemásztam a készülő medencébe és én is segítettem, amit tudtam (vagy amit engedtek), például söprögettem, az alját igazgattam meg ilyesmi. Biztos ennek is köszönhetően mire az ebéd elkészült, addigra a medence is állt és már folyt is bele a víz, de ma még persze nem lehetett fürdeni benne, mert csak bokáig ért a víz pár óra után is... 2014-06-22 11-37-40 IMG_0609.JPGSebaj, mert miután megnéztük a forma egy rajtját, indultunk is haza, ugyanis apa ment a kollégájáért reptérre négyre. De előbb még elmentünk a Botiékért, ugyanis ők átjöttek hozzánk, hogy a Kriszti tudjon kicsit tanulni... Mondjuk ez szuper ötlet volt, mert előbb lementünk a játszótérre labdázni, aztán amikor feljöttünk, akkor egy órát tudtunk még wii-zni :)  Aztán jött a Kriszti és ők hazamentek, én pedig előbb mentem fürdeni, és addig anya kifőzött pár túrógombócot és azt ettem vacsorára, aztán lassan már mentem is fürdeni...

2979.nap

2014-06-21 09-04-35 DSC_0004.JPGReggel elmentünk hármasban a piacra vásárolni zöldséget-gyümölcsöt. Egy kosárnyit vettünk, például cukkinit ebédre és virágokat is és mindenféle gyümölcsöt. A spárba is beugrottunk, ahol panírozott zöldség-golyókat vettünk szintén ebédre, meg pár dolgot még. Amikor hazaértünk, apa indult a céges bulijába, én pedig elkezdtem bepanírozni anyával a cukkiniket (imádok panírozni, főleg a végén a maradékot összetrutyizni)
Az ebéd így persze fincsi lett (hiszen én is segítettem!), és evés után kicsit tanultunk anyával, aztán mastermind-oztunk és amikor jött a masszőr néni, hogy anya derekán javítson ha tud, akkor én bevonultam a szobámba és sikerült megoldanom azt a mese-játékot, amire tegnap apa nem jött rá :)
Épp ekkor ért haza apa is, én pedig lementem anyával sétálni, amikor vége lett a masszázsnak. Amikor feljöttünk, anya nekilátott vacsorára túrógombócot készíteni, és amíg ő a konyhában ügyködött, addig én apával wii-ztem egy jót, sőt még vacsora után is, amíg le nem járt az időm. Akkor pedig már úgyis menni kellett fürdeni és aludni...

2978.nap

2014-06-20 18-25-16 DSC_0011.JPGDélelőtt egy kicsit írást gyakoroltunk az írás füzetemben, aztán a Mama is felugrott és hozott egy kis krumplit.
Úgy volt, hogy délben majd lemegyek vele sétálni, de pont esett sajnos az eső, így mégse mentem... Ebédre anya sütött ki egy pár fasírtot a főzelékhez amit a mama hozott.
Délután a tablettel autós eredményeket nézegettem, aztán négykor jött értem a Kriszti és a Botival együtt elvitt fodrászhoz, de nem az Anikó, hanem a Mónika nénihez, aki ott dolgozik, ahol régebben az Anikó is, csak most még több tükröt szereltek fel: olyan bolt mint a vidámparkban a tükör útvesztő :)
Aztán hazahozott a Kriszti és apa pedig hozott nekem vacsorára egy csirkecombot, azt meg is ettem. Este pedig fürdésig megnéztük ismét a Riót.

2977.nap

2014-06-19 17-06-47 DSC_0002.JPGNa ma nem unatkoztam! Reggel ugyanis a Kriszti áthozta a Botit és egész nap itt volt velünk! Szuper!
Délelőtt rengeteget autóztunk, aztán ebéd után anya kicsit jobban volt és tudott velünk Hotel-ezni. Igaz ő másfél óra játék után kiesett, de mi még ugyanennyit harcoltunk a Botival és végül ő nyert, de csak azért, mert több bejárata volt a hoteljeihez és nekem elfogyott a pénzem... Utána elkezdtünk wii-zni és közben visszajött a Kriszti és Anna, sőt, apa is megérkezett a munkából, de a Krisztiék már mentek is, én pedig vacsi után apával rajzfilmet néztem és habos tejet ittam, amit apa nagyon finomra tud csinálni a névnapjára kapott tejhabosítóval :)

2976.nap

2014-06-18 20-28-26 DSC_0005.JPGAnya már kicsit jobban van, de még leginkább fekszik... Én pedig többnyire autózok... Délelőtt jött egy masszőr néni és amíg a nagyszobában próbált anya derekával csodát tenni, addig én a szobámban autóztam. Ebédet a Mama hozott nekünk, és kicsit később a játszótérre is levitt a Dorinával együtt. Sajnos pont akkor jött le pár osztálytársam, amikor épp indultunk haza, de addig homokoztam és rohangáltam legalább...
Nemsokára apa is hazaért és együtt megnéztük a Lego mozit, ami egész vicces volt. Utána apa főzött egy nagy adag sajtos virslit vacsorára és még fürdésig mastermind-oztunk kicsikét...

2975.nap

2014-06-17 19-54-19 DSC_0013.JPGSajnos nem javult anya állapota és továbbra sem tud felkelni az ágyból csak néha egy-két percre. Volt pedig itt a doktor néni is és beadott neki több injekciót is... Én pedig hol a nagyszobában játszottam, hol anyával társasoztam - ha egy kicsit jobban volt. Ebédet ma is rendeltünk és én fizettem a futár bácsinak (finom pari leves és pizza volt a menü), és déltájban a Kati mamával lementem sétálni, hogy ne csak itthon unatkozzak.
Délután végre hazajött apa és hatkor ismét lementem sétálni a Mamával (kaptam két gombóc fagyit is!), aztán megnéztem a Szörny egyetemet, és vacsorára megettem a maradék pizzát.
Este belenéztünk apával az épp kezdődő meccsbe a focivébéről (Brazília - Mexikó), de hamar eluntuk és inkább mentem fürdeni és aludni...

2974.nap

2014-06-16 18-29-40 DSC_0007.JPGAlighogy apa elindult dolgozni, én meg leültem reggelizni, anya ahogy felkelt, becsípődött a dereka és annyira fájt neki, hogy majd meg őrült... Átjött a Mama és áthívta a Dédiéket is,de én nem akartam velük menni, hanem inkább maradtam anyával és segítettem neki, ha megkért, hogy hozzak ezt-meg azt, nomeg játszottunk is, mert odavittem az ágyba sakkot és malom játékot, azt ugyanis lehet fekve is ;)
Aztán déltájban hatott a gyógyszer és kicsit fel tudott kelni anya, és tudtunk ebédelni, de aztán megint belenyilalt a derekába a fájdalom és inkább visszafeküdt.  Apa is sietett haza, és miután kicsit rendet rakott, telefonáltak a Csabáék (mert neki ma volt a szülinapja) és elmentünk (anya nélkül, mert ő mozdulni is alig tudott szegény) az Árkádba a klassz fagyizóba, ahol egy kukactónit ehettem (irtó fincsi volt). Hazafelé felugrottunk még egy kis tortáért és elmentünk még a gyógyszertárba anyának fájdalomcsillapítót és gyógytapaszt venni, aztán hazajöttünk, én mentem fürdeni és még megnéztem apával a Turbót.