2911.nap

2014-04-13 09-00-37 IMG_0302.JPGMa is jó napom volt!
Reggel egyrészt elvittük a Mamát és anyát a Wekerlei piacra, és felvettük a Botit (és a nyuszit - de ez bonyolult volt kicsit) is és velük jöttünk haza. Megmutattuk a hörinek a nyuszit, de nem igazán érdekelték egymást... No de a lényeg, hogy egész délelőtt a Botival tudtam játszani. Hegy-mániáztunk, autóztunk, tableteztünk és mastermind-oztunk is, aztán délben visszamentünk anyáékért és a Boti pedig ment a Mamához (a nyuszival együtt természetesen). Mi pedig mentünk Újpestre ebédelni a Mamához. A finom ebéd után pedig felköszöntöttük a Petit a szülinapján és ettünk finom csokitortát és a Julik a néni is átjött. 2014-04-13 16-46-46 DSC_0114.JPGA tortázás után lementünk a közeli cipőboltokba, ahol kaptam a Mamától a szülinapomra egy klassz sportcipőt. Útközben hazafelé pedig telefonáltak a Krisztiék, és megbeszéltük, hogy kimegyünk velük a KAC pályára. Anya bringával jött, és kint találkoztunk a pályán a Botiékkal is, ahol nagyon jót fociztunk , mert most szabad volt a fenti pálya is és amikor a nagy kapu is felszabadult, ott is fociztunk. Egyszercsak elkezdett szemerkélni az eső, úgyhogy hazasiettünk. Mondjuk amúgy is kellett volna már indulni, mert amikor anya is hazaért, már vacsoráztunk is és így is alig maradt idő játszani a fürdés után, ugyanis kezdődött nyolckor az "Ének iskolája" és azt persze muszáj volt nézni anyával!

2910.nap

2014-04-12 11-09-52 DSC_0038.JPGReggel jött értem a Mama és elmentünk az Europarkba, ahol választhattam két könyvet a szülinapomra: két szuper forma egyes könyvet választottam, de csak majd csak 26-án kapom meg őket...
De még délelőtt kirándultunk is egy kicsit: felmentünk a Citadellához és megnéztük a másik oldalát is a Gellért hegynek, ugyanis a vár felőli oldalon valahogy sosem jártunk még... Én jól elfáradtam a fel-le sétában, de azért még volt erőm kipróbálni egy érdekes játszóteret is: a Vuk szereplői voltak mindenütt és nagyon szépen meg voltak csinálva. 2014-04-12 11-48-31 DSC_0060.JPGNekem a süni tetszett a legjobban.
Ebédelni bementünk a Mammut-ba és jóllakottan - levezetésképpen - a Déli pályaudvarnál lévő parkba is elmentünk, ahol kipróbáltuk az ottani tornaszereket, amik olyanok mint a Népligetben. Mondanom sem kell, az egyikkel jól meg is ütöttem a saját sípcsontomat - most fáj és lila... hiába tettek rá anyáék hideg borogatást...
Hazaérve apa elment rögtön vásárolni és hozott nekem matricákat az albumba, 2014-04-12 13-24-04 DSC_0081.JPGamiket persze rögtön be is ragasztottam, aztán wii-ztünk kicsit apával, lementünk sétálni a Mamával, majd vacsoráztam és a fürdésig megnéztünk pár Pixar rövidfilmet.

2908.nap

2014-04-11 18-26-10 DSC_0035.JPGMa volt a költészet napja és sokan mondhattak verset az iskola-rádióban. Tőlünk a Vanda mondta el a versenyre megtanult versét.
Aztán még sokat beszéltünk költőkről és egy közös feladat is volt magyar órán. Tornaórán pedig ki tudtunk menni a műfüves pályára játszani, mert egész jó idő volt végre. Ma korán jött értem a Mama, mert este buli lesz majd, aztán a Mamához áthozták a Dorinát is és vele is játszottunk, majd miután anya is megjött a munkából, lassan hazajöttünk.
Amikor apa is hazaért a munkából, rögtön letámadtam és kötelező jelleggel wii-ztünk vagy egy órát (mivel már nem lesz sajnos Ezek megőrültek esténként...). Utána megvacsoráztam (egy jó nagy tál hagymakrémlevest bogyókkal), és fürdésig még anyával írogattunk és a hörit is kicsit megfuttattuk az előszobában :)

2907.nap

2014-04-10 18-10-19 DSC_0008.JPGMa jó napom volt a suliban. Semmi különös, de azért jó volt.
Délután a Mamához mentem és anya jött értem a munkából. Amikor hazaértünk, megkértem apát, hogy menjünk le a játszótérre labdázni. Leérve rögtön megértettük miért üres a játszótér: az eső miatt sár és pocsolyák voltak... de azért kicsit tudtunk játszani és futkároztam legalább, a feladatok szerint amiket apa kitalált. Amikor a Kati mama a Dömével arra jött, akkor elkísértük a házáig, ugyanis a szelektívbe kidobtunk három zacskónyi papírt és flakont.
Este pedig a fürdés és a vacsora után végignézhettem az Ezek megőrülteket, mert ma volt a szuperdöntő :)

2906.nap

2014-04-09 17-46-38 IMG_0298.JPGReggel átadtam Kati néninek az összegyűlt környezetismeret jutalomkártyákat - majd kapok érte matricát :)
A fotózás viszont elmaradt - hiába mentünk szép ruhába, annyira szeles volt az idő, hogy nem lehetett az udvaron fotózkodni...
Délután a Kati mama jött értem és mentünk hozzá fel, ugyanis odahozták ma a kis Dorinát, akinek sokat bohóckodtam és ő pedig jókat nevetett rajtam :)  Aztán jött anya és hazasétáltunk amikor apa telefonált, hogy ő is épp hazaért. A Mamától kaptam tizennégy zacskónyi matricát a hegymániás könyvbe, úgyhogy hazaérve jó ideig csak nyitogattam és sorba rendeztem a matricákat, aztán beragasztgattuk őket. Van közöttük szagos és fura tapintású is! Klassz! Vacsora után még kicsit játszottunk, aztán mentem fürdeni, mert este a megőrültek elejét nézni akartam ma is és hajmosás is volt...

2905.nap

2014-04-08 17-23-38 DSC_0014.JPGReggel anyával sétáltunk a suliba, mert az autó vizsgázni volt (remélem sokat tanult!)
Ma finom volt az ebéd (gombaleves és sajtos izés tészta volt), és én lettem a "király", aki nemcsak mindent megevett, de elsőnek :)
A sulihoz a Mama jött értem és előbb felmentünk a labdáért, de aztán lementünk a játszótérre, ahol mindenféle feladatokat találtam ki a labdával. Apa is idejött munkából és mivel hozott egy tálca tojást a Mamának, a Mama rögtön haza is vitte, mi pedig maradtunk még picit apával, aztán feljöttünk, mert anya ment énekre és itthon kellett lenni, mert jöttek a rovarirtók. Délután autóztam leginkább és kicsit wii-ztünk is, vacsorára pedig ismét gombalevest ettem, és lassan mentem is fürdeni, hogy lássam a két tévés vetélkedőmet...

2904.nap

2014-04-07 17-45-21 IMG_0284.JPGReggel apa vitt suliba és kicseréltük a pénteken ott felejtett tornacuccomat. Ó és a héten én vagyok a hetes, méghozzá a Vikivel.
Informatikán nehéz feladat volt (mókusiskolás, matekos), de amikor rájöttem a szabályra, akkor viszont én csináltam meg a legtöbbet (két szám különbözetét kellett kitalálni és a másik számokból kivonni illetve hozzáadni).
Délután, amikor hazaértünk anyával, egyből nekiláttam és feladatlapot írtam apának és egy keresztrejtvényt anyának. Amikor apa hazaért, inkább mégis forma egyeset játszottam az autóimmal és apa volt a néző :) Közben anya elment fitnesszre, így apa csinált nekem vacsorát (tojásleves és virsli volt a menü), aztán megnéztük a 4N4LN és az Ezek megőrültek műsorokat...