2903.nap

2014-04-06 11-29-02 DSC_0038.JPGMa nagyon klassz napom volt! Kirándultunk!
Reggel átjöttek a Krisztiék és miután mindenki elkészülődött és étel-ital becsomagolva, nos végre elindultunk Dobogókőre. Kicsit hosszú volt szerintem az út (nekem azt mondták közel van, mégis egy órát autóztunk), de megérte!
Miután leparkoltunk, rögtön felmentünk a közeli kilátóhoz, de akárhogy is hallgatóztunk, nem hallottuk dobogni a nagy követ... Jól körülnéztünk, kerestünk klassz erős túra-botokat és nekivágtunk a zöld kereszttel megjelölt turistaútnak a "pilis-nyeregbe". Útközben több klassz helyet is találtunk, például a vicces nevű Rezső kilátót, de a kedvencünk az a hatalmas halom óriási kivágott fatörzs volt, amire felmászhattunk. Itt meg kellett állnunk oda- és visszafelé is, hogy kedvünkre mászkálhassunk a hegynyi fatörzsökön... Aztán amikor megérkeztünk a "nyeregbe", akkor kicsit leültünk és ettünk - ittunk, nomeg megpróbáltuk eloltani a tüzet, amit valakik félig eloltva otthagytak - de ez nem nagyon sikerült. 2014-04-06 12-32-40 DSC_0053.JPGMás buta emberek is jártak ma sajnos arra, nem csak a tűz-ott-felejtők, de motorosok is zajongtak és száguldoztak az erdőben - pedig ez tilos! Azért szerencsére leginkább csak tőlünk volt hangos az erdő, és vagy négy órányi fel-le sétálás után visszaértünk a kiindulópontra, ahol megebédeltünk a kis büfénél (én virslit és palacsintát kértem). Itt még kicsit ökörködhettünk, de aztán már indulunk is haza...
Épp ötre értünk vissza, így meg tudtuk nézni apával a forma egy rajtját, aztán én nekiláttam a házi feladatomnak és egy óra alatt végeztem is, így a futam végét is láttam még. Utána apa melegített vacsorát és hiába mentem korán fürdeni, a meséléssel együtt kilenc óra lett a villanyoltás időpontja..

2902.nap

2014-04-05 10-24-51 IMG_0277.JPGDélelőtt, amíg apa elment vásárolni, én nekiláttam és összeírtam az összes eddigi forma 1-es világbajnokot, aztán a finom ebéd után (apa hozott Iglo halrudacskákat, és ez irtó fincsi, meg is ettem ötöt!), amikor "visszakaptam" a szőnyeget porszívózás után, neki is láttam és az autóimból kiválogattam a hiányzó bajnokokat. Miután megvolt mind a 32 bajnok autós párja, rendeztem egy versenyt nekik. Na ki lesz a bajnokok bajnoka? Közben anya elment shoppingolni, de sebaj, mi elvoltunk apával estig: az autóverseny közben megnéztük az időmérőt a tévében és vacsorára megettem a tegnapi kínai tészta másik felét. Este pedig azt találta ki apa, hogy nézzük meg a Jégvarázs rajzfilmet. Nagyon jópofa kis film, tele van vicces részekkel :)

2901.nap

2014-04-04 21-09-43 IMG_0261.JPGDélután a Mama és az Anna jött értem a suliba és mentünk a játszótérre. Idejöttek ugyanis a Dorináék is később, de én nem a lányokkal játszottam egy ideig, hanem a levitt labdával ezekmegőrülteket játszottam a ping-pong asztaloknál, és csak később csatlakoztam a többiekhez és hintáztunk, mászókáztunk és csúszdáztunk.
Később, amikor anya is odajött, előbb hazajöttünk és egyből mentünk is a könyvtárba, ahol a sport részlegen találtam pár forma egyes könyvet, azokat ki is vettük.
Hazafelé a kínaiban vettünk vacsorára tésztát és rögtön meg is ettük amikor hazaértünk, aztán a híradó után megnéztük a Balázs műsorát és fürdés után a megőrülteket is.

2900.nap

2014-04-03 19-11-57 IMG_0252.JPGMa kiosztotta a két hete megírt magyar dolgozatokat a Kati néni: az írás jobban sikerült, az 97%-os lett (egy hibám volt), az olvasásban többet hibáztam, az 91% lett...
Délután anya jött értem, és hazafelé bementünk az új fagyizóba a sulinál. A Kati mama is idejött az Annával és együtt jöttünk a nagy játszótérre, de nem maradtunk sokáig.
Hatkor lementünk sétálni a Mamával, és amikor feljöttünk megvacsoráztunk anyával és nekiláttunk gyakorolni olyan feladatokat, amiket elvétettem a dolgozatban. Sokat gyakoroltunk, egészen fürdésig, aztán már kezdődött is a megőrültek...

2899.nap

2014-04-02 18-04-07 DSC_0004.JPGMa egy felsős tanárnéni - a Szilvi néni - volt velünk délután a leckeírás alatt, aztán jött a Mama és nála uzsonnáztam. Épp autóztam, amikor anya is megérkezett az ovis barkácsdélutánból, aztán előbb Anna telefonált, hogy ha akarok, menjek át megnézni a nyusziját, aztán apa, hogy hazaért - így összekötöttük a kettőt és miután anya hazahozott, rögtön apát meg is kértem, hogy menjünk át a Krisztiékhez...
Átérve persze rögtön "rávetettük magunkat" a nyuszira Annával és kicsit játszottunk vele. Irtó aranyos kis barna nyuszi és tényleg szereti a répát úgy tűnik :)  Amikor a nyuszit kicsit visszatettük a ketrecébe, hogy kipihenje az iménti játékot, a Kriszti főzött nekünk virslit vacsorára, és nemsokára a Boti is hazaért edzésről és kicsit még tudtunk autózni, de aztán apa kiadta az indulási parancsot és hazajöttünk. Este a szokásos program volt: ettem pár falatot, mentem fürdeni és megnéztem a megőrültek műsor elejét, és mentem aludni...

2898.nap

2014-04-01 17-54-49 DSC_0015.JPGHú, ma nehéz volt az egyik feladat a Krisztivel a tornaórán: cigánykerekezni kellett... Hát ez nekem nem igazán megy még, de azért másnak se még, úgyhogy gyakorolnunk kell...
Délután jött értem anya és előbb vettünk pár dolgok a pékségben, és amit én kértem hot-dogot, azt meg is ettem a játszótéren a suli mellett (ahová az osztállyal is járni szoktunk). Kicsit még játszótereztem, aztán hazasétáltunk. Nemsokára apa is megérkezett, anya pedig ment énekre. Mi estig apával forma egyeset játszottunk, aztán vacsoráztam (sajtos tejfölös tésztát) és még fürdésig mastremind-oztunk. Fürdés után már kezdődött is a kedvenc műsorom és hát persze, hogy azt néztem...

2897.nap

2014-03-31 19-55-24 IMG_0251.JPGMa apa vitt suliba és anya jött értem. A kettő között persze sok érdekeset tanultunk: például a Patrícia néni bemutatta az élelmiszer-piramist (amit én már régebbről ugyan ismertem) a környezet órán. Éneken pedig nagy jutalomkártyát kaptam, mivel felismertem a szolmizált dallam alapján az énekeket, pedig most nehezítés volt ugyanis nem az elejét, hanem a közepéből egy részt kellett kitalálni...
Ja és anyával sem egyből hazajöttünk, hanem az önkormányzatba mentünk előbb és még fagyiztunk is!
Alighogy hazaértünk, jött apa, és hamar játszottunk hármasban pár menet ország-várost, aztán anya elment tornázni, én pedig apával játszottam tovább és vacsora után még wii-ztünk kicsit a fürdésig. Mivel 26-án elfelejtettünk megmérni, ezt ma pótoltuk: 21 kiló vagyok!
Este pedig ismét nézhettem az első felét az Ezek megőrülteknek...