2819.nap

2014-01-12 09-21-50 IMG_9393.JPGMa játékos napom volt: délelőtt befejeztük a tegnap épphogy elkezdett Hotelt és ma kivételesen anya nyert és én lettem a második. Utána mentünk Újpestre, ahol a finom ebéd után a Mamával keresztrejtvényeztem kicsit, aztán hazafelé még beugrottunk a klassz cukrászdába egyrészt Annának egy szuper nyalókát venni, és persze akkor már én is vetettem magamnak egy zacskónyi vegyes cukordrazsét :)
Itthon anya tornázott, addig én gyakoroltam az iskolai feladatokat, aztán wii-ztünk és mielőtt lementünk sétálni anyával, még apával megnéztünk egy '93-as Játék határok nélkül -t, mert ez irtó vicces műsor :)

2818.nap

2014-01-11 17-35-02 DSC_0026.jpgDélelőtt elmentünk vásárolni, aztán anya hamar sütött rántott husit és halrudacskákat, amiket vettünk. Délután megnéztem apával pár pingvines rajzfilmet, aztán anyával is játszottam és kicsit gyakoroltam az írást (ugyanis hétfőn féléves dolgozatot fogunk írni!). Ezek után épp belekezdtünk egy Hoteles társasba, amikor hívta apát a Boti és megkért minket, hogy menjünk át, mert unatkoznak... hát nem kellett sokáig könyörögnie - sejthetitek... úgyhogy felöltöztünk és hamar átmentünk.  2014-01-11 18-18-41 DSC_0045.jpgElőbb autóztunk, aztán bújócskáztunk és amikor megéheztünk, rendeltünk két fincsi pizzát és azt vacsoráztunk. Evés után pedig - mintegy levezetésképp - táncoltunk a tévé előtt: utánoztuk amit a klippekben táncoltak :) Sajnos nyolc körül apa kiadta az indulási parancsot és itthon a fürdés után már csak annyit sikerült kiharcolnom, hogy még két epizódot megnézzünk a Madagaszkár pingvinjeiből...

2817.nap

2014-01-10 17-59-46 DSC_0022.jpgMa megkaptam a Tappancs magazin újabb számát és egy klassz logikai játék volt benne az ajándék. Végre tanultuk írás órán a kis "n" betűt, így le tudom már írni a nevem, ugyanis az m i l á  betűket már korábban megtanultuk...
Az udvari szünetben "nyomozósat" játszottunk, amit úgy kell, hogy akik nyomozók vagyunk - kérdezünk másokat dolgokról és próbálunk valami történetet kiokoskodni...
Délután pedig jött anya egész korán és felvitt a Mamához. A Botiék már ott voltak, de nem játszottunk túl sokáig, mert jött Kriszti értük. Szerencsére a Boti megkérte, hogy hadd menjek én is fel hozzájuk és így ott folytathattuk a játékot. Nemsokára befutott apa és anya is, mert egyrészt eljöttek értem, de mivel apa még előbb megszerelte az internetet náluk, ezért még tudtunk vagy egy órát játszani :)  Ja és amikor megérkeztünk, viccesen félreolvastam a szülinapos táblán a Dédi mamát, ugyanis úgy olvastam, hogy PePi mama, mert a D nem volt elég kövér szerintem :)
Amikor hazaértünk, vacsorára megettem a tegnapi pizzám másik felét és a szintén tegnapi kókuszgolyó másik felét, szóval pont ugyanazt mint tegnap :)  Estig még megnéztünk pár pingvines rajzfilmet és picit autóversenyeztem a tableten.

2816.nap

2014-01-09 17-43-12 IMG_9387.JPGMa is jó volt az ebéd a suliban: tejbegríz. Bár elég érdekes volt, mert csak porcukorral volt meghintve, de így se rossz.
Délután pedig a Judit nénivel kimentünk az udvarra és én a Noémivel és a "csapatával" játszottam.
A leckeírás után jött értem és a Botiért anya. Előbb felmentünk a Kati mamához, aztán átjöttünk hozzánk és egy órát wii-ztünk. Utána pedig a Mamával, az Annával és a Dömével kiegészülve visszasétáltunk a sulihoz, mert oda kellett vinni a Krisztinek a Botiékat.
Mikor hazaértünk, apa melegített nekem vacsit (hozott nekem a pizzájából, ami fincsi olaszkolbászos volt) és még egy kókuszgolyót is kaptam utána :)
Fürdés után még volt egy kis idő lefekvésig, addig akasztófásat és kikicsodásat játszottunk.

2815.nap

2014-01-08 18-47-53 IMG_9377.JPGMa ebéd előtt a nagy szünetben kedvet kaptam focizni és beállhattam kapusnak és sok lövést ki is védtem. Az ebéd is jó volt: paradicsomleves ... nyami... De még a napközi előtt a Kati néni megint ültetést rendezett és én is másik padba kerültem - a Lolita mellé, kicsit a terem közepéhez közelebb mint eddig.
Miután anya hazahozott, kicsit autóversenyeztem a tableten, aztán amikor hazaért apa, akkor mastermind-oztunk egy csomót.

2814.nap

2014-01-07 19-00-41 DSC_0015.jpgMa is jó volt alapvetően a suliban, csak a tornaóra előtt szerettem volna átkéredzkedni a Krisztihez, és először nem akarta megengedni a Kati néni, de végül - szó szerint - kisírtam, hogy inkább fitneszezzek...
Délután hazafelé felugrottunk a Dédiékhez kicsit (ahol állítólag szemtelen voltam anyával, amiért bünti járt...) és akkor már ha arra jártunk, bementünk a kínaiba is, és vettünk finom sült tésztát vacsorára.
Sajnos apa elég későn jött, így ma nem tudtunk Hotelezni, és amíg vártam rá, addig összeírtam egy csomó kakukktojást, és párat nem is talált ki apa! Ravasz voltam ám!
Mivel a fürdésnél a pót-vacsoránál nagyon jó kisfiú voltam, anya eltekintett a büntetéstől és kicsit mégis tabletezhettem és pingvinezhettem este :)

2813.nap

2014-01-06 18-52-10 DSC_0064.jpgReggel apával mentünk suliba és jó sok cuccom volt: a nagy táskám, a tornacuccom, a váltó cipőm és a jutalom kutyus...
De jó volt ma a suli is: én vagyok a héten a hetes a Vikivel, ami klassz szerintem. Jókat játszottunk: szóláncosat, csapatversenyeket magyar órán és számkeresőset informatikán. Persze elmesélhettük azt is, hogy mik történtek velünk a szünetben. Egyedül az ebéd nem volt a fogamra való, aztán leckeírás után jött értem anya.
Itthon épp rajzolgattam amikor apa is hazaért és nekilátott anyával leszedni a fáról a díszeket és a lámpákat. Amíg ők kopasztották a fát, én a rajzomból egy kis átalakítással fabrikáltam egy társasjátékot, amit vacsora után ki is próbáltunk hármasban és hiába én készítettem a szabályokat, megint apa volt a szerencsésebb és hamar belelépett a "lépj a célba" mezőbe, így ő nyert...