2658.nap

2013-08-04 17-20-20 IMG_7881.jpgDélelőtt itthon a  nagyszobában (főleg a légkondi miatt) játszottunk, és ebédre természetesen átmentünk a Klári mamához. A leves ma nagyon ízlett, még repetáztam is és a fasírtot is megettem, így megérdemeltem egy kindert és még fagyit is :)  Aztán megmutattuk a Mamának a héten készült fényképeket és videókat és elmeséltük neki a strandolásokat.
Sajnos délután hiába kapcsoltam be a wii-t, nem akart betölteni játékokat és apa is hiába bűvölte egész délután, neki sem akart működni :(  2013-08-04 20-20-49 DSC_0039.jpgRáadásul apa elment a pályaudvarra a Kati néni elé, aki Münchenből jött egy hétre a Klári mamához, de közben mi pedig beszéltünk a Krisztiékkel és amint hazaért apa, rögtön mentünk is a megbeszélésnek megfelelően a KAC pályára focizni. Nagyon jót fociztunk, még Anna és anya is beálltak, a Kriszti pedig addig futott jópár kőrt. Sajnos hamar besötétedett, és haza kellett indulni, itthon pedig rögtön vacsoráztunk és már mentem is fürdeni és aludni.

2657.nap

2013-08-03 09-24-43 DSC_0010.jpgReggelinél apa rábeszélt, hogy a mozgó fogamat hadd húzza ki anya és tádá! egy pillanat alatt kint is volt a hatodik kis fogam! Nem is fájt, csak picit vérzett, de az normális. De nem is nagyon maradt időm ezen hezitálni, mivel már indultunk is előbb a Krisztiékhez és onnan - velük együtt - a Rukkel tóhoz! Hű, ez nagyon klassz hely ám! Egy szép kis tavacska és rengeteg csúszda :)  Azt hiszem többet nem is kívánhatnék... Nem is tudom voltunk-e a szárazon perceknél tovább... Vagy a tóban pancsoltunk (irtó hamar mélyül itt a víz és hatalmas nagy szép kavicsok vannak a partján), vagy pedig csúszdáztunk. Igazából háromféle csúszdát próbáltunk ki felváltva: a kék spirálokat, a kék egyenes hullámot és délután nagy bátran a vajszínű egyenes és irtó gyors csúszdákat. 2013-08-03 14-57-46 P1020097.JPGApa persze az összes többit is letesztelte, még a tóba repülő nagyon gyorsakat és a fekete lyukat is... Szóval az ebéd kivételével szinte minden percet a vízben, vagy a vízparton töltöttünk és fantasztikusan jól éreztük magunkat és így még a hőség is elviselhetőbb volt.
Sajnos hat után bezár a strand, így nekünk is indulnunk kellett haza... Itthon hamar megvacsoráztam, mentem fürdeni és lefekvésig még a wikipédián forma egyes versenyzőket és az eredményeiket nézegettem...

2656.nap

2013-08-02 15-12-54 DSC_0024.jpgA délelőtt ma sem volt túlontúl izgalmas, csak apával játszottam amíg anya finom ebédet csinált (tényleg finom lett és nem csak azért mert kicsit én is segítettem panírozni a legvégén...)
Ebéd után előbb elmentünk a KÖKI-be ajándékokat venni a Dédinek és az Aninak és innen rögtön mentünk is hozzájuk és felköszöntöttük őket. Pár perc múlva befutottak a Krisztiék is és így tudtam legalább a Botival és Annával társasozni egy jót, amíg ott voltunk. Aztán amikor a Kriszti vitte a Botit edzésre, akkor én Annával együtt (nomeg persze anyával) elsétáltam a játszóterünkhöz és ott jó sokat voltunk, és persze ma is elkísértük a Mamát és Dömét az esti sétájukon.2013-08-02 21-18-55 P1010992.JPG Amikor feljöttünk, ettem vacsorára gombásat, ami ebédre volt (csak már nagyon zavar az alsó épp-hogy-csak-ki-nem-eső fogacskám). Estig még volt egy kis időm, úgyhogy anyával is wii-ztem egy kicsit, és mivel nagy "közönségigény" volt az iskolatáskámra, ezért felvettem pózolni apának és itt jobbra meg is tekinthető egy kép rólam :)

2655.nap

2013-08-01 12-47-42 DSC_0025.jpgMa nem mentünk strandolni, mégis egész jó lett, főleg a délután...
Délelőtt ugyanis csak itthon játszottunk és amikor ebédre átmentünk a Kati mamához, Anna már ott volt és pont megérkezett a Kriszti a Botival. Ki lehet találni, hogy ebéd után mi következett? hát persze, hogy játék a Botival: előbb a Mamánál az újságomból olvasgattunk, aztán a Boti internetezett, és épp ország-várost játszottunk, amikor visszaért anya (ugyanis ő, meg apa addig elmentek vásárolni. De még mit! Ugyanis hazajöttünk és rögtön megláttam az előszobában az iskolatáskámat! Forma-1-es! Irtó jó, rögtön fel is vettem a hátamra és pont a méretem, ráadásul puha szivacsos és gerincvédős, szóval kényelmes is. A táska gyors átvizsgálása után azonnal wii-zni kezdtünk a Botival és vagy egy órát tudtunk játszani, amíg nem telefonált a Mama, hogy menjünk le velük (ő Annával maradt ugyanis) a játszótérre. Így is lett és hatig lent játszottunk, de ma nem sétáltunk a Mamával és a Dömével, hanem feljöttünk. Estig még az egypercésnyersz műsort néztük és anya csinált nekem vacsorára tejbegrízt, ugyanis nagyon mozog már az alsó fogam és nem bírok harapni rendesen (nomeg a tejbegrízt imádom)...

2654.nap

Címkék: balaton

2013-07-31 17-54-47 P1010971.JPGMa is irtó klassz napom volt!
Reggel magamtól ébredtem, mert már izgatottan vártam az indulást  a Balcsira :)  Hétkor sikerült is elindulni és egész hamar leértünk Siófokra. Nagyon jó időnk volt, vagyis nekem tetszett, mert nem volt túl nagy hőség, viszont kicsit fújt a szél, ami szép nagy hullámokat csinált, és ezt nagyon élveztem! Sokszor bementünk labdázni, és mindig vicces volt a hullámok miatt :)  De persze amikor nem a Balcsiban voltunk, akkor sem csak az árnyékban üldögéltünk, hanem mászkáltunk is a strandon és természetesen ebédeltünk is, és kártyáztunk is, szóval nagyon jól éreztem magam.
Hat után indultunk csak haza, pontosabban előbb még kicsit sétáltunk Siófok sétálóutcájában is és a kikötőnél, de pont nem volt bent a kalózhajó, pedig egész nap láttuk amikor fel-alá hajókázott.
Hamar hazaértünk és én eléggé elfáradtam, szóval már én kértem, hogy menjünk fürdeni és aludni, mert már kilenc óra volt...

2653.nap

2013-07-30 13-17-49 IMG_7874.JPGReggelre már tényleg rendbe jött a szemem szerencsére, de ma nem mentünk strandolni azért, nomeg mára 10 fokkal "hidegebb" lett tehát csak 30-31 fog volt :) De holnap ismét tervezzük a vízpartot a Csilláékkal!
Délelőtt apával játszottam, utána hármasban ismét Monopolyztunk és képzeljétek, ma én nyertem! Később, ebédre jól ettem (elkértem apa levesét és még egy rántott husit utána küldtem), aztán délután még autóversenyzés volt és anyával is játszottam, hatkor pedig lementünk sétálni a Mamáékkal és a kisteszkóba is bementünk és vettünk kókuszos csigát vacsorára, és apának sört, mivel tegnap panaszkodott, hogy úgy inna, de nem volt itthon ;) Vacsi után, estig még befejeztem a nagyszobai forma 1-es futamot...

2652.nap - 2013-07-29

Címkék: Velence

2013-07-29 10-01-41 P1010843.JPGHú, ma szuper napom volt!
Reggel kicsit nyűgösen keltem, mert nem magamtól, hanem apa keltett, de végülis nem olyan nagy baj, ugyanis csak azért, mert korán indultunk Velencére a szép szállodába a Csilla és Eszti néniékkel! Két előnye volt a korai érkezésnek: a legjobb helyet lestoppolhattuk a medencéknél két hatalmas napernyő alatt (sejthető volt, hogy ma nem fogunk fázni...), és a második, hogy iszonyatosan sokat tudtunk pancsolni :)  Gyakorlatilag többet voltam a vízben, mint a parton... Minden medencét és fröcskölő-bugyborékoló gépet kipróbáltunk (a kedvencem továbbra is a gomba és a sodró folyosó). De a fürdések szüneteiben persze körülnéztünk és kipróbáltam a játszóteret, a trambulint, és megnéztük a hattyúkat is. Ebédre megettem apával közösen egy magyaros pizzát (kicsit csípős volt, de nem vészes), és persze fagyiztunk is :)  Délutánra olyan szinten meleg - mit meleg, egyenesen hőség lett, hogy csak a hidegvizes nagymedencében lehetett hűsölni. Pedig korábban mindig túl hidegnek tűnt, de most épp ez lett a legnagyobb előnye... 2013-07-29 14-00-28 P1010929.JPGDe úgy tűnik, késő délutánra hoztam a formámat és irtóra fájni kezdett a szemem és piros is volt mint egy nyuszinak... anyával elsétáltunk az elsősegélyhez, de ott nem tudtak mit mondani, csak azt, hogy az erős napsütés plusz a klóros víz úgy tűnik kiszárította a szemem. Na így aztán hamar összepakoltunk, elköszöntünk a  többiektől és hazatűztünk. Nagyon hamar hazaértünk, így még nyitva volt a gyógyszertár, ahol vettünk szemcseppet és kamillát. Itthon apa rögtön be is csepegtetett, anya pedig melegített vacsorát, amiből jól ettem (legalábbis hozzám képest), és még fürdés utána anyával kicsit interneteztünk (a szokásos: az Ének iskolájából néztünk énekeket), és lefekvéskor kamillás kezelés után ismét cseppek és már sokkal jobb is lett a szemem!