2112.nap

Reggel és délelőtt itthon játszottam, rajzolgattam és tévéztem, aztán korábban elindultunk a Klári mamához, mert az utak a nagy havazás miatt bizonytalanok voltak - de végül nem is volt vészes, mert amerre mentünk, ott mindet szépen letakarították már, csak a kis utcák voltak havasak (ott meg apa viccesen kézifékes kanyarokkal közlekedett, ami nekem nagyon tetszett). Szegény mama kétszer főzött ma levest, mert azok a ronda kis bogarak belemásztak a zöldségbe amiből az első leves készült és csak a végén vettük észre. Így a zöldség a kukában, a finom leves a vécében landolt és egy turbó levesfőzés után azért tudtam enni egy tányér fincsi húslevest - igaz hús nélkül, de sok tésztával, mivel az jó volt, mert külön főzte a mama. Ez is finom volt, meg a rántott hús is, aztán lassan indultunk is, mert itthon csak hipp-hopp átöltöztünk és már mentünk is a Csabáékkal szánkózni a kőbányai strand mögötti dombra. Klassz magas ez a domb, csak már alig volt rajta hó, annyian szánkóztak rajta. Azért csúsztunk ám nagyon jókat, én még a tepsi-csúszkával is! Háromkor azért hazajöttünk, mert ismét átöltöztünk és mentünk a Kisvakond játszóházba, az Anna negyedik szülinapjára. Hű de klassz volt! Jól kitombolhattuk végre magunkat az ugrálóvárban és a mászóvárban. De volt pizza is és finom torta jó sok marcipánnal. Sajnos az ajándékozás után már csak pár percig lehetett játszani, mert már sötét volt és bezárt a játszóház :(   Itthon még estig apával is játszottam verdásat és egy kis vacsora is belém fért, de ma időben kellett fürdeni és aludni menni, mert holnap apa visz oviba - tehát korán kell kelni majd...

2111.nap

Hű, képzeljétek, ma arra ébredtünk, hogy előbb csak félénken, aztán egyre nagyobb pelyhekben havazni kezdett! Juhhé! Nosza, hamar elmentünk vásárolni. Mire végeztünk, már egész szép hóréteg fedett mindent. ezt rögtön le is teszteltük apával, ugyanis amíg anya megsütötte az ebédet, addig lementünk szánkózni. A Mamáékkal is találkoztunk (a Dömének nagyon tetszett a hó). Irtó jó volt végre csúszkálni, de kicsit még kevés azért ez a hó és hógolyónak se igazán jó még, de azért klassz dolog a hó :)  Ebédre feljöttünk, de  a pihizés után ismét lementem - ezúttal anyával. Vele is csúszkáltunk legalább egy órát. Szuper!  Sajnos hamar sötétedik , de sebaj, itthon még tudtam legalább játszani még a verdákkal is, sőt, este még megfűztem anyáékat, hogy megnézhessem a tévében a Verdákat, mert pont azt adták este az ertéelen. A szünetben hamar megfürödtem, úgyhogy amint vége lett, rögtön mentem is aludni...

2110.nap

Délelőtt nem volt kedvem bemenni az oviba a Gézengúzra, inkább itthon számítógépeztem és játszottam. Utána átmentünk a Mamához, de nem volt otthon, mert épp az ebédért ment a Dédiékkel. A bölcsinél értük őket utol, aztán anya ment dolgozni én pedig a Mamához. Hamar ettem egy kis levest, mert már indultunk is az usziba. Hű, egyébbiránt ma irtó hideg volt ám! Majd' le fagyott az arcom amíg odaértünk az uszodához. De az úszás mindenért kárpótolt: imádok pancsolni! Ma is bementünk  a nagymedencébe, de most valahogy sokkal hidegebbnek éreztem a vizet... Vacogva mentünk gyorsan felöltözni... Hazafelé a  Kriszti elhozott minket autóval, úgyhogy egyrészt nem kellett fagyoskodni, plusz ehettünk pizzát (ami különösen jó ötlet volt, mert a paradicsomos töltött paprika nekem nem ízlik úgyse és az lett volna az ebéd). A délutáni pihenő után épp meguzsonnáztam amikor megérkezett apa és hazahozott. Anya is épp hazaért, én pedig sokat játszottam a verdákkal és rajzoltam és kifestőztem és matricákat ragasztgattam egészen estig, a fürdésig.

2109.nap

Ma is akkor keltem, amikor apa indult dolgozni, aztán reggelizés után még meg tudtam nézni két rövid rajzfilmet és csak utána mentünk oviba anyával. Sajnos ma is túl hideg volt az udvarra menéshez, így bent játszottunk a csoportban. Ebéd és pihi és uzsonna után jött a Kati mama és mentem hozzá angolozni. Ma meg lettem dicsérve, mert egyrészt nem rosszalkodtam (túlságosan), másrészt a Tamás nagy meglepetésére elolvastam a szavas kártyákon az angol szavak fonetikus kiejtéseit. Klassz dolog az olvasás!  Angol után már ott volt apa és épp megérkezett anya is, úgyhogy együtt jöttünk haza és itthon hol egyedül (híradó alatt...), hol anyával (kitalálósat), hol apával (verdásat) játszottam egészen a fürdésig-alvásig.

2108.nap

Reggel pont akkor keltem, amikor apa indult, aztán reggelizés után még pont volt annyi idő, hogy egy Sün Alfrédos mesét megnézzek a tévében.
Délelőtt az oviban készítettünk bohócokat papírból kivágva és hajtogatva és kikerültek a faliújságra a téli festményeink. Sajnos az udvarra nem mehettünk ki, mert irtó hideg volt ma... Ebéd és pihenő után még játszottunk egy kicsit és fél ötkor átmentem anyáék csoportjába, mert apa oda jött értem kicsit később. Mire felöltöztem, már anya is végzett, úgyhogy megvártuk és együtt jöttünk haza. Itthon sokat rajzolgattam és verdáztam. Fürdés után mentem lassan aludni és mese után még játszottunk hármasban szóláncosat, ami azért volt vicces, mert apa folyton ó-ra végződő szavakat talált ki anyának, aki a végén már teljesen kifogyott az ó-s szavakból :)

2107.nap

Reggel én keltettem anyát, amikor apa elment dolgozni, aztán reggelizés után mentünk az oviba. Délelőtt vízfestékkel festegettünk téli tájat hóemberrel, aztán kimentünk az udvarra futkározni (ma a Norbival és a Kamillával játszottam sokat). Ebéd és pihi után jött a Mama és a Noémivel együtt mentünk hozzá angolra. Az angol óra után jött anya és hazasétáltunk. Apa is hazaért pár perccel később, úgyhogy pont be tudott állni a játékomba: verda-versenyt csináltam több felvonásban és az egyes helyezések szerint sorba tettük az autókat. Az első helyen holtverseny alakult ki :)  Utána még rajzolgattam a vacsoráig és a fürdésig, ami után menni kellett már aludni.

2106.nap

Képzeljétek, ma elsétáltunk a csoporttal a Wekerlére egy kiállítást megnézni. Volt sok szép festmény - köztük egy hatalmas békás is... na több' se kellene a Klári mamának! :)
A séta után már nem maradt sajnos idő az udvaron rohangálni, mert rögtön ebédeltünk és mentünk pihenni.
Apa pontban fél ötkor - ahogy ígérte reggel - megjelent és hazahozott. Itthon előbb gyorsan megnéztem a Verdák utolsó pár percét, aztán apával játszottunk is a verdáimmal és rajzoltam is egy jelenetet a film végéből, amikor a nagy versenyben a zöld autó kilöki a kéket a fűre és Villám elmegy a kék autóért. Aztán a vacsora a finom brokkoli leves volt még tegnapról és fasírt, utána kókuszos süti. Estig még sokat rajzolgattam, aztán fürdés után lámpáztuk az orromat, mert még taknyos vagyok, és mentem aludni.