2273.nap

Hát a tegnapi kirándulás után igen jót aludtam... Még az se zavart, hogy éjjel vihar volt, én fel se ébredtem az égzengésre-villámlásra.
A mai nap amúgy is inkább nyugis volt: délelőtt itthon játszottunk a nagyszobában, aztán ebédre a Klári mamához mentünk, mert már úgyis rég láttuk egymást. A finom ebéd után megmutattam neki a Balatoni képeket és persze a zászlós könyvet is (sokadszorra). Amikor hazajöttünk, kicsit le kellett feküdnöm, mert állítólag nagyon fel voltam pörögve, és délután pedig előbb társasoztunk, aztán kitaláltuk anyával, hogy lemegyünk a játszótérre, de előbb készítünk jó nagy zászlókat és majd építünk homokvárat. A zászlók futószalagon készültek: anya kifestette a háttereket, én berajzoltam a címereket, csillagokat ilyesmiket, apa pedig celluxal hurkapálcához rögzítette a zászlókat. Sajnos mire a nagy halom lobogó elkészült, és felöltöztünk, épp elkezdett esni az eső :(
Maradtunk hát itthon és csak később, amikor elállt az eső (még szivárvány is volt! csodaszép!), és hat óra felé járt az idő, akkor mentünk le. Levittük a szelektívet és nagysokára megtaláltuk a Mamát is a Dömével. Aztán itthon még rajzolgattam, megvacsoráztam és már mentem is fürdeni és aludni.

2272.nap

Délelőtt itthon játszottunk, aztán átmentünk a Kati mamához ebédelni és onnan rögtön indultunk kirándulni Visegrádra. Az autót lent hagytuk a faluban és gyalog vágtunk neki a hegynek. Megkerestük a kék turistautat és azt követtük. Hát most is jó meredek utat találtunk, mondhatom! Igazán elfáradtunk mire a vár tövébe értünk, ahol a kút vize nagyon jól jött: megmosakodtunk és ittunk is a hűvös vizéből. A várba aztán mégse mentünk be, hanem inkább kicsit továbbsétáltunk a bobpályához. Ez igen jó döntés volt, mert bobozni sokkal izgisebb, mint a várban mászkálni és azt már többször is megnéztük. A bobozás viszont szuper volt. Uzsonnára mindenki evett egy-egy igazán szép nagy hot-dogot és ittunk hozzá igazi limonádét. Levezető gyakorlatképp pedig lesétáltunk Visegrádra. Azért lefelé már könnyebb volt, csak a gördülő kavicsokra kellett vigyázni, mert meredek ám az ösvény... Mivel jól viselkedtem, én is kérhettem a közeli cukrászdában két gombóc fagyit :)  Amikor elnyalogattuk a finomságot, indultunk is haza és még estig anyával is játszottam.

2271.nap

Ma nem esett az eső reggel, bár túl meleg sem volt épp, de azért elmentünk futni anyával. Mondjuk nekem futni nem sok kedvem volt, inkább csocsózni és focizni. Innen az Anikóhoz mentünk, és amíg anya haját csinálták, én a zászlós könyvemet olvasgattam.
Ebédelni a Mamához mentünk, de nekem a főzelék nem ízlett, úgyhogy alig ettem valamit és jöttünk haza pihizni. Amikor felkelhettem, elkezdtem kipakolni az autóimat a délutáni játékhoz.
Alighogy hazaért apa, már mentünk is vásárolni (pedig nekem semmi kedvem nem volt tulajdonképp, de ez mit sem számított...). Szerencsére csak a kis spárba mentünk, és hamar végeztünk is, aztán hazaérve apa betartotta az ígéretét és játszott velem olyan "Ezek megőrülteket", hogy az autók voltak a versenyzők és a zsúri is. Aztán vacsira apa kisütött egy szalonnás virslit és nemsokára kezdődött a tévében is a megőrültekes műsor, azt néztük együtt.

2270.nap

Reggel nem tudtunk menni futni, mert kicsit esett az eső :(  Sebaj, délelőtt átmentünk a Mamához (addigra már szép idő volt) és levittük a kutyafuttatóba a Dömét. Ha pedig a reggeli futás elmaradt - hát most pótoltam és irtó jót futkároztam a Dömével :)
Az ebéd finom rántott halacska volt, jól ettem belőle és nem sokkal később mégis kimentünk a KAC pályára kicsit sportolni (futni, ping-pongozni és csocsózni). Innen az SZTK-ba mentünk és apa is odajött, hogy velem legyen amíg anya a doktorral bent beszélget. Amikor hazaértünk, lementem apával focizni a térre és jól el is poroltam... 5:2 -re nyertem! Utána még csúszdáztunk is és híradóra feljöttünk. Vacsoráig rajzolgattam , aztán megnéztük az Ezek megőrülteket és mentem is fürdeni és aludni.

2269.nap

Szokás szerint apa reggel elvitt minket a KAC pályára, ahol ma is megvártuk a Csilláékat, aztán 20 perc futás következett és utána tízig játék! Ping-pong és foci főleg. Jól elfáradtunk, és ma is a Mamánál ebédeltünk, aztán hazajöttünk, mert vártuk a futárt, aki a verdás ajándékcsomagomat ígérte mára, de nem jött sajnos mégse :(  Amíg rá vártunk (potyára) addig én pihiztem, utána megnéztük a Sivatagi Show-t dévédéről és az összes zászlót beragasztottam az új füzetemből a világtérképre. Amikor feladtuk a várakozást, lementünk a játszótérre, mert ma már kicsit elviselhetőbb volt a hőség. Eleinte anyával fociztam, aztán más gyerekek is beálltak anya helyére és végül a Leviék is lejöttek és vele homokoztam és saraztam amíg fel nem jöttünk. Apa már itthon volt, és mivel éhesek voltunk, ezért anya csinált hamar  vacsorát, ami után apával megnéztük a térképet és estefelé még kicsit tévéztünk még a fürdés és alvás előtt.

2268.nap

Ma is a KAC pályán kezdtünk és ma is apa vitt minket oda. Épp a futás vége felé eleredt az eső, úgyhogy befutottunk az eresz alá és addig ping-pongoztunk, amíg elállt. Szerencsére csak egy rövid kis esőcske volt, és még tudtunk focizni is egy kicsit, aztán jöttünk a Mamához, aki épp lent volt a Dömével sétálni. Amikor felmentünk hozzá, akkor meg egy nagy halom kabátot és nadrágot kellett felpróbálnom (kicsit uncsi...), és ebéd után nem sokkal elsétáltunk az Europarkba a Libribe. Képzeljétek találtam egy szuper könyvet, ami egy földünk térkép plusz az összes ország zászlaja matrica is egyben és át lehet ragasztani egy nagy kinyitható térképre, ha megkeresed a helyét! Irtó klassz! Meg is vettem hamar a zsebpénzemből, mert nem is volt drága, aztán jó is hogy ezt vettem, mert innen az Adelinékhoz mentünk és amíg anyára vártam, addig ragasztgattam a zászlókat :)  Aztán alighogy hazaértünk már jött is apa és én rajzolgattam, wii-ztem a vacsoráig, ami finom derelye és kukorica volt. Aztán az első reklámig még néztük az "Ezek megőrülteket" és fürdés után már mentem is aludni, mert elég fáradt voltam...

2267.nap

Reggel apa elvitt minket autóval a KAC pályára, ugyanis még korán nincs olyan őrült meleg egy kis kocogáshoz. De nem csak futottunk pár kőrt, hanem ping-pongoztunk is anyával és a Csilláék is pont ott táboroztatnak gyerekeket. Innen a Kati mamához mentünk, és már indultunk is tovább vele, a KIK-be, de ez nemvolt túl izgi, mert csak ruhákat vett nekem anya... Aztán a Mamánál megebédeltünk és hazajöttünk sziesztázni, és utána elsétáltunk a KÖKIbe plázázni (és hűsölni) egy kicsit. A könyvesboltban megnéztük milyen "Mi micsoda" könyveik vannak, de amiket keresünk, azok pont nem voltak sajnos... Aztán hazajöttünk és apa már itthon volt, úgyhogy bekapcsolta nekünk a Wii-t, mert már ezer éve nem játszottunk vele. Mindhárman megcsináltuk az ügyességi tesztet és apa nyert, aztán én még pár játékot is játszottam, de nem voltam túl ügyes, mert kijöttem a gyakorlatból :)  Estig még a vacsora után együtt megnéztük a tévében az "Ezek megőrülteket", mert nekem nagyon vicces amikor esnek-kelnek a bácsik benne :)