1776.nap

Délelőtt itthon játszottunk apával, kivéve amikor ő épp porszívózott, mert addig én az ágyon rajzolgattam, nehogy engem is felporszívózzon :)
Ebédre természetesen a Klári mamáékhoz mentünk és a karfiol levesből is és a rántott husiból is jó sokat ettem, úgyhogy megérdemeltem ma is egy macis finomságot :)
Nem sokkal később átmentünk a Julika nénihez és felköszöntöttük a szülinapján. A Gabikáékat is megvártuk, mert ők hozták a tortát (olyan masnisat, mint az Anna nemrég, csak ez hófehér volt) és gyerekpezsgővel koccinthattam én is (az vicces!). Ajándékozás után siettünk is a Városligetbe, mert a Csabáék már ott vártak minket. Én bementem a kézműves kiállításra anyával és a Csillával, mert nem volt kedvem apáékkal a hidegben bóklászni, mégha  szépen sütött is a nap... Végül is szerintem jól választottam, mert kaptam egy szép metálzöld lufit, sőt még egy Rubik kockás fityefőt, amit a zippzáramra fel is tetettem rögtön (apa megpróbálta rögtön elkunyizni amikor meglátta, de nem adtam, mert nekem is nagyon tetszik!). Elköszöntünk a Csilláéktól és hazajöttünk, és itthon picit tornáztam anyával, de hamar meguntam és inkább folytattam a rajzolást, majd vacsorára is ettem husit, úgyhogy a mérlegen már 15.4-et mutat a szám. Fürdés után még apával a villamosos könyvet nézegettük, de nem találjuk a képet az Újpesti remizről, amit délelőtt mutatott apa a Mamához menet...

1775.nap

Délelőtt vásárolni voltunk, de csak itt a Pennyben, ahol hamar szoktunk végezni, de ma mégis sokáig tartott telepakolni a kocsit (sőt annyira tele, hogy púpozva lett már a végén, ugyanis már egy csomó mindent megvettünk a síelésre...). Amikor hazaértünk és anyáék kipakoltak, lementem apával a nagy játszótérre amíg anya megfőzte az ebédet. Amikor elkészült a babfőzelék, anya ránk csörgött, és feljöttünk, de én inkább csak a sült virslit ettem, a főzeléket nem túlzottan...
Mielőtt sziesztázni mentem volna, még megnézhettem egy Zigby-s rajzfilmet (ezt nemrég fedeztem fel a Minimaxon és nagyon tetszik). Amíg aludtam apa elment színházba a Csabával és a TSS-el. Délután pedig anyával kártyáztunk, uzsonnára ettem sok gófrit, és anya a szobámban rendezkedett épp amikor apáék megérkeztek a színházból és kicsit beszélgettek a nagyszobában. Miután apa barátai elmentek, vele is játszottam: villamosos kártyáztunk és társasoztunk is és a híradó után megint megnéztünk egy Zigby-t, aztán fürdés után még ettem egy szendvicset és mentem is aludni.

1774.nap

Reggel korán keltem, úgyhogy nyugodt tempóban el tudtunk készülni és fél nyolcra már be is értünk az oviba.
Délelőtt volt sakk is és utána az udvarra is kimentünk és ma a Ricsivel és az Igivel rohangáltam egy nagyot. Az ebéd is egész jó volt: tészta valamilyen gombás mártással. Repetáztam is! Anya pedig hamar jött ebéd után és péntek lévén nem az oviban aludtam, hanem itthon. Ébredés után lementünk a nagy játszóra, egyrészt mert szépen sütött a nap, másrészt a Kati mama épp lent volt az Annával. Amikor pedig ők felmentek, pont lejöttek a Ricsiék, úgyhogy itt folytattuk a délelőtti játékot, plusz csúszdáztunk, rugós hintáztunk is (a Ricsi aztán jól meg tudja hajtani a hintát! csak úgy repkedtünk! irtó klassz volt!). Öt előtt hazaindultunk és pont akkor ért haza apa is. Itthon apával játszottam a vacsoráig: sakkoztunk és társasoztunk, aztán melegszendvicset ettünk és amikor anya is hazaért, ő is játszott velem kicsit a fürdéséig.
Pancsolás után még annyi idő volt a fekvésig, hogy egyet társasozzunk hármasban is.

1773.nap

Reggel, alighogy bevitt apa (szép ruhába kellett ma menni), már indult is a csoport a tornaterembe, de nem torna, hanem fotózás volt ma. Próbáltam mosolyogni, ahogy apáék kérték... A fotózás után reggeliztünk és játszottunk egy ideig a csoportban, aztán öltöztünk és kimentünk az udvarra kicsit futkározni. Éjszaka esett egy kis hó, de nem sok, úgyhogy lehetett játszani azért. Ebéd után kicsit aludtunk és jött anya értem és a Noémiért: mentünk a Kati mamához, mert lassan kezdődött az angolozás.
Az angol után sorra hazamentek a többiek, ma kivételesen én maradtam legtovább, mert anya orvosnál volt, apa pedig sokáig dolgozott... Aztán anya "nyert", ő hozott haza és rögtön mentem is fürdeni, de közben apa is hazaért és csinált hamar egy szendvicset nekem vacsorára. Lefekvésig pedig megmutattam apának a Boti könyvét, ami kölcsönbe elhoztam.

1772.nap

Ma kutyás napom volt, pontosabban délutánom, de előbb még elmesélem addig mi történt: reggel apa bevitt az oviba és délelőtt kimentünk az udvarra (elfelejtettem pulcsit felvenni, de odamentem anyához és ő bezavart, hogy vegyem fel azonnal). Ebédre frankfurti leves és szilvásgombóc volt (ki lehet találni, melyikből ettem többet...). A délutáni pihenő után jött értem a Kati mama, de aztán végül anyával mentünk fel a Mamához és felhozhattuk a Málna kutyust is játszani (a Döme meg persze szörnyen féltékeny volt és folyton ugatta a Málnát). Kicsit később pedig elsétáltunk az Anikó nénihez, aki levágta a hajamat és pont ott volt az ő kutyusuk is, "aki" irtó pici csivava és ezért fel volt öltöztetve egy pulcsiba és egy kapucnis kabátba is. Később apa is odajött és neki is levágta a haját az Anikó, aztán hazajöttünk és ettem egy szelet kalácsot vacsorára. Fürdés előtt- és után pedig apával rajzolgattunk és számolgattunk a rajztáblámon.

1771.nap

Ma szerencsére nem maradt el a síelés, úgyhogy apa a Kati mamához vitt át reggel és odajöttek a Krisztiék is kicsit később (addig én még egyszer megreggeliztem, mert olyan ínycsiklandóan finom kalács volt a mamánál, hogy arra nem lehetett nemet mondani!). A síeléshez odajött apa is és néha segített talpra állni, mert ma valahogy a felfelé menet nem akart simán menni, többször is másfelé mentek a sílécek, mint amerre a sílift... azért siker is volt: ma meg tudtam állni a lejtőn hóekében! Síelés után a Kati mamánál játszottunk és ott is ebédeltünk, aztán aludni mentem és amikor felébredtem, anya is ott volt már. Nem sokkal később jött a Tamás és angoloztunk egy órát, aztán hazasétáltunk. Apa már itthon volt, és sokat játszottunk, anya pedig ma is ment zumbára. Vacsorára apa hozott nekem kakaóscsigát, ami nagyon finom volt. Fürdésig még társasoztunk és egy rajzfilmet megnéztünk a Minimaxon. Épp pancsiztam amikor anya hazaért, és még kicsi idő maradt (amíg ő is megfürdött) addig apával befejeztem a társasozást a lefekvésig, kilencig.

1770.nap

Reggel nagyon korán keltem: még anya is csak akkor indult dolgozni... Sebaj, így nyugisan meg tudtunk reggelizni apával és hamar beértünk az oviba, még reggelizés előtt. Délelőtt a Norbival játszottam és az udvaron is voltunk. Az ebéd nagyon finom volt: brokkoli leves, pirított zsemlekockákkal. Nyamm! Délután nem volt kedvem aludni és ma anya jött értem a Noémivel, akit felvittünk a Kati mamához. Ott megvártuk az Annáékat, mert ők mentek tornára, mi pedig hazasétáltunk. Nemsokára jött apa és én felváltva játszottam vele és anyával. Aztán anya elment tornára én pedig apával rajzolgattam, a híradó alatt megvacsoráztam és inkább hamar meg is fürödtem, hogy még legyen idő a lefekvésig játszani. Így is lett: még tudtunk Séf -ezni, és a pázzle-gömböt is összeraktuk és azzal gurigáztunk (amíg szét nem esett...).