1559.nap

Ma is jó programot talált ki anya:
Délre a Klári mamához mentünk ebédelni (irtó fincsi brokkoli krémleves volt, repetáztam is belőle annyit, hogy a pörköltnek semmi hely nem maradt a pocakomban...), és innen a Vidámparkba mentünk! A Csilláék is odajöttek és együtt mentünk be. Hú, egy csomó jobbnál-jobb játék várt ránk! Egy csomó mindent kipróbáltunk és tényleg szuper dolgok vannak itt: például elvarázsolt kastély, hernyós hullámvasút (ezzel összesen négyszer is mentem!), dzsungel-vidámpark rész érdekes játékokkal, kanyargó, dodzsem, kőrhinták, mesecsónak, mesevasút és még sok sok minden. Anyáék is és a Csilláék is felültek még pár olyan dologra, amire kisgyerekeknek sajnos nem szabad (pedig izgisnek tűntek!), sőt az egyik hullámvasútra anyáék háromszor is felültek... Egész estig ott maradtunk, és itthon rögtön vacsoráztunk is anyával, mert már éhes voltam, aztán kicsit internetezhettem és a fürdés után lassan menni kellett aludni...

1558.nap

Délelőtt elmentünk vásárolgatni: elsőnek a Sárkányba, de apa ott nem kapott olyan dzsekit, amit keresett, úgyhogy tovább mentünk. Előbb a Jyskbe, de ott meg csak egy új zuhanyfüggönyt vettünk végül... De az Interspárban végül apa szerencsére talált egy klassz dzsekit, amit meg is vett, meg még egy csomó mindent vettünk és apát sikerült megfűzni, hogy vegyen nekem olyan gyurmát, amiben volt lila is! Klassz!
Amikor hazaértünk, rögtön ugrottak is a pizzák a sütőbe és apa nagyon finomat sütött nekem: gombás-szalámisat. Meg is ettem egy fél pizzát! Utána kicsit pihenni kellett menni, de szerencsére nem sokáig, mert csengettek a Krisztiék, hogy menjünk játszóházba. Hurrá!
Egy szuper helyre mentünk, az Elevenpark nevű játszóházba, de ez nem is ház, inkább csarnok méretű és valami őrült sok szuper játék volt itt! Hirtelen fel sem tudom sorolni mi minden, de mindent kipróbáltunk :) Nekem a kedvencem a léghokiasztal és a labdaágyú, nomeg a trambulinok voltak. Szerencsére jó sokáig ott maradhattunk, majdnem estig.
Hazaérve ettem nutellás kenyeret vacsorára és azért sikerült elhúznom annyira az időt, hogy fürdéssel együtt már bőven kilenc után kerüljek ágyba ;)

1557.nap

Délelőtt anyával elmentünk a gyógyszertárba, de nem ám gyalog, hanem villamossal! Szeretek villamosozni... Hamar végeztünk, és haza is villamossal jöttünk. Itthon még játszottunk délig, aztán ebéd után megfürödtünk és én mentem kicsit pihenni az ágyamba, ugyanis amikor apa is hazaért, mindannyian szép ruhát vettünk fel és indultunk a Juci és a Lajos esküvőjére, akik apa barátai. Útközben felvettük a Csabáékat is, mert ők is jöttek velünk. Hamar odaértünk és amíg elkezdődött a ceremónia a kertben, addig én "felfedeztem" az étterem kertjét, ahol volt szerencsére egy kis játszótér is fa játékokkal. Rajtam kívül is volt egy pár gyerek, de velük nem igen játszottam, inkább anyáékat fárasztottam :)
Aztán egyszercsak elkezdődött a házasságosdi, megérkezett a menyasszony egy szép fehér ruhában és akkor csendben kellett lenni, de mivel én meg ficánkoltam, a Csilla az ölébe vett és ott meg nem mertem tovább ficánkolni... De utána már lehetett rosszalkodni, mert a lagzi alatt eleve nem volt értelme csendben lenni, olyan hangos volt a zene. Szerencsére hoztunk egy csomó játékot is és bent az asztalnál uno-ztunk sokat apa barátaival és én is nyertem egyszer! Estefelé kicsit kezdtem már álmosodni, de azért egy őrült törzsi táncot még bemutattam a torta-evés előtt, aztán apáék is megtáncoltatták a menyasszonyt és utána nem sokkal indultunk is haza mert én már alig álltam a lábamon...
Az autóban azonnal el is aludtam, és reggel anyáék azt mondták, hogy irtó nyűgös voltam, amikor itthon át kellett pizsire öltözni a lefekvésnél, de én erre egyáltalán nem emlékszem, szerintem félálomban lehettem...

1556.nap

Délelőtt elmentünk a biciklis boltba, de nem tudtak sajnos jó kiskerekeket adni a bringámhoz :(
Onnan a Mamához sétáltunk és levittük sétálni a Dömét és kipróbáltam a Noncsi rollerét, de nem igazán jött be nekem... Jó nagyot sétáltunk és feljöttünk ebédelni. Én egy nagy tál paradicsomlevest ettem, sajttal. Aludni viszont nem volt kedvem, úgyhogy egy kis pihenés után játszottam anyával a nagyszobában: kugliztunk, gyümikkel játszottunk, ilyesmi. Uzsonnára ettem egy kis palacsintát és kicsit interneteztem. Aztán hazaért apa és képzeljétek, a Klári mama küldött nekünk gombócot! Irtó fincsit méghozzá, úgyhogy rögtön ettem is belőle. Közben felugrott a Csaba és apával beszélgettek egy keveset, utána pedig játszott velem apa az új logikai játékkal és egyre jobban megy már: sikerült úgy játszanom, hogy csak négy bigyula maradt a végére! Aztán később, vacsorára még bevágtam két gombócot és lassan menni kellett fürdeni, meg aludni.

1555.nap

Délelőtt elmentünk anyával az Europarkba és bementünk a könyvesboltba, aztán a spárba, venni ennivalókat és mivel ma szépen viselkedtem, vett nekem anya finomságokat. Hazafelé felugrottunk paradicsomlevesért a Kati mamához és végül vele és a Dömével kísért minket haza. Itthon megebédeltünk, kicsit színezőskönyveztünk és mentem aludni.
Épp akkor ébredtem fel, amikor apa hazaért, úgyhogy hármasban mentünk a könyvtárba, és találkoztunk a Petráékkal akik szintén oda mentek épp. Vettünk oldalkerekeket is a bringámra  a biciklisboltban, és felmentünk a bringámért a Mamához, hogy apa meg tudja szerelni. Sajnos itthon kiderült, hogy mégse jó kerekeket adtak, úgyhogy ki kell majd cserélni... Este még kicsit internetezhettem, aztán apával memóriáztam és kétszer is én nyertem!
Vacsora után apa megfelezte velem a marcipán Malackát, amit a tortájához kapott a munkahelyén még hétfőn, csak most ettük meg. Én a fejét, ő a többit :)
Fürdés után akárhogy ellenkeztem, anya levágta a körmömet a lábamon, pedig az őrülten fáj ám!

1554.nap

Reggeli után a Kati mamával együtt elmentünk függönyt venni, mert a konyhában már csereérett lett a két kis függönyünk. Amikor visszaértünk, anya csinált ebédet és énnekem menni kellett - volna - aludni, de nem voltam álmos, úgyhogy inkább elvittük a bringámat a szervizbe, hogy rendeljenek hozzá oldalkerekeket, aztán felmentünk vissza a Mamához és feljött a Málna kutya is és a Dömével irtó jót játszottak, mi pedig jókat nevettünk rajtuk :)
Aztán hazajöttünk és apa is már itthon volt és játszottunk a tépőzáras dobálóssal az előszobában és még egy kicsit internetezhettem is a vacsoráig, ami sajtos omlett volt (én speciel megcsináltam palacsintának, sajtos töltelékkel mert úgy viccesebb).
Fürdés után még memóriában megvertem anyát, de aztán sajnos anya az ágyba parancsolt, mivel délután megúszhattam az alvást...

1553.nap

Jó nagyot aludtam ma is, úgyhogy apa már régesrég elment dolgozni, amikor felkeltünk... Reggeli után átmentünk a Kati mamához picit, utána pedig elmentünk az orvosi rendelőbe, ahol már megint sokat kellett várni sajnos... Amikor végre sorra kerültünk és megvizsgált a doktornéni, csak azután tudtunk végre elmenni a Krisztiékhez, hogy meglocsoljuk a virágokat. Elvittük az ajándékokat is és amikor megláttam a matricás hathetet, akkor nem tudtam ellenállni és anyát megfűztem, hogy kérjük kölcsön kicsit :)
Hazafelé még felugrottunk ismét a Mamához az ebédért, de itthon ettünk, mert utána már mennem is kellett aludni.
Amikor felébredtem, pont itt volt a Kati mama, de már épp indult, és uzsonna után mi is mentünk, de mi a Dédiékhez, hogy felköszöntsük az Anit. Kicsit még játszottam a Dédivel amíg ott voltunk (eldugdosósat és kártyával is).
Itthon a vacsora és a fürdés előtt még kicsit internetezhettem, de pancsi után már menni is kellett aludni, mert megint későre járt...

ui.: este megmértem magam a mérlegen és 14.7 -et mutatott. 106 centi magas vagyok, a lábam 17 és fél centi, a fejem 49.